Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa kostki brukowej na przebudowę ulicy Wolności w Raciążu

ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, Zajazd 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Zajazd 8
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    REGON: 130335984
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa kostki brukowej na przebudowę ulicy Wolności w Raciążu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż kostki brukowej wraz z dostawą transportem Wykonawcy, na jego koszt, partiami na teren budowy na ul. Wolności, 09-140 Raciąż, w tym:1) kostka brukowa o wymiarach 20 cm x 20 cm x 8 cm; typ krawędzi: bezfazowa; kolor: grafitowy – 3 226,00 m2;2) kostka brukowa o wymiarach 20 cm x 20 cm x 8 cm; typ krawędzi: bezfazowa; kolor: szary – 174,00 m2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom EN 1339:2003 oraz EN 1339:2003/AC:2006 lub normom równoważnym.2) Szczerby i uszkodzenia krawędzi i naroży ograniczających powierzchnie górne są niedopuszczalne, kostki muszą być bez uszkodzeń.3) Niedopuszczalne są różne odcienie wybranego koloru kostki, dostarczone w tej samej partii materiału.4) Do wyliczeń kosztów transportu należy przyjąć środek transportu bez HDS-u, rozładunek sprzętem Zamawiającego.5) Wykonawca udzieli 84 miesięcy gwarancji na dostarczone materiały, licząc od dnia odbioru ostatniej partii kostki brukowej.3. Ceny materiałów zgodne z ofertą Wykonawcy będą obowiązywać przez cały okres związania umową.4. Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać w pełni wartości umowy.5. Zamówienie będzie realizowane partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy).6. Termin realizacji pojedynczej dostawy – wg oferty Wykonawcy w czasie określonym w godzinach od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przekazywanego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (minimalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 24 godzin, maksymalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 72 godziny).7. Faktyczna ilość zamawianych wyrobów będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Odbiór ilościowy w dniu dostawy.8. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego zamówionej partii materiału.9. Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały będące przedmiotem zamówienia odpowiadają odpowiednim normom. Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z każdą dostawą.10. Wraz z każdą dostawą, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowych i/lub dokumentów wymienionych w ust. 9.11. Zakwestionowane przez zamawiającego tj. Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. partie dostarczonych materiałów, jako niespełniające wymogów norm lub na które dostawca nie przedstawi wymaganych dokumentów, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiałów jak i za ich transport Zamawiający nie zapłaci.12. Zakwestionowane materiały Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z miejsca ich rozładunku w ciągu 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie materiałów niewłaściwej jakości.13. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub wad dostarczonych materiałów, Wykonawca dostarczy towar wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od dnia stwierdzenia wad.14. Palety na których dostarczane będą materiały muszą być fakturowane, lecz na osobnej fakturze i podlegają zwrotowi do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach