Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48468332021 , fax. +48468333228
- Data zamieszczenia: 2019-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. +48468332021, fax. +48468333228
REGON: 10102334200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych maszyn i urządzeń polowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych maszyn i urządzeń polowych”. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia maszyn i urządzeń o wyższych parametrach niż określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Sprzęt, o którym mowa powinien odpowiadać co najmniej wymogom jakości dopuszczalnym do obrotu. 2. Minimalny okres gwarancji na dostarczone urządzenia i maszyny to okres 12 miesięcy, a maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. 3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu maszyny i urządzenia fabrycznie nowe (w przypadku Ciągnika sadowniczego z przyczepą transportową (Pakiet nr 1) oraz Ciągnika wraz z wyposażeniem (Pakiet nr 20) Zamawiający dopuszcza rok produkcji 2018 lub 2019), w przypadku pozostałych maszyn i urządzeń rok produkcji musi być 2019, wolne od wad fizycznych i prawnych - sprawne. Ponadto Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny maszyn i urządzeń oraz udzielić instruktażu wskazanym pracownikom Zamawiającego w zakresie: obsługi, eksploatacji, konserwacji, BHP, itp. 4. Wykonawca dostarczy maszyny i urządzenia wraz z wymaganym osprzętem na własny koszt i ryzyko do Zamawiającego w terminie dostawy zgodnym z terminem wskazanym w Załączniku nr 1a do SIWZ, a także instrukcję obsługi zawierającą m.in. elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania w języku polskim, instrukcję konserwacji do wszystkich pakietów oraz listę części zamiennych do pakietów: Pakietu nr 1, Pakietu nr 14, Pakietu nr 15, Pakietu nr 20, Pakietu nr 21 w języku polskim, wykaz części i układów, które nie są objęte gwarancją, kartę gwarancyjną. 5. Przedmiot Zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis Techniczny Przedmiotu Zamówienia oraz Załącznik nr 1a do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 6. Terminy i miejsca dostawy zostały wskazane w Rozdziale I punkt 5 SIWZ oraz w Załączniku nr 1a do SIWZ. 7. Dostawy powinny być realizowane w dni robocze w godz. 8:00 – 15:00. 8. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określają Istotne Warunki Umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza, aby powyższe oświadczenie złożyć wraz z ofertą. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup maszyn dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Lututowie
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa maszyn i urządzeń dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Dodano: 2022-11-22 - Dostawa maszyn i urządzeń dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Dodano: 2022-09-28 - Dostawa maszyn i urządzeń dla potrzeb Zespołu Szkół Rolniczych im. Wł. Grabskiego w Sędziejowicach
Dodano: 2022-08-02 - Dostawa wyposażenia pracowni rolniczej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie w ramach projektu pn. Nauczanie rolnicze XXI wieku – młodzi na start
Dodano: 2021-05-06 - „Modernizacja i wyposażenie/doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP 2 – dostawa wyposażenia rolniczego w ramach projektu „Wyższe kompetencje to lepsza praca i płaca””
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa przyczepy III/ 2020
Dodano: 2020-11-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 214 000 Euro na dostawę: ciągnika rolniczego oraz przyczepy kontenerowej
Dodano: 2020-09-14 - Dostawa przyczepy II/ 2020
Dodano: 2020-09-14 - Dostawa przyczepy/ 2020
Dodano: 2020-08-19