Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa energii cieplnej dla Szkoły Podstawowej nr 380 im. Jana Pawła II w Warszawie, ul. Krasiczyńska 4/6, 03-379 Warszawa.

Szkoła Podstawowa nr 380 ogłasza przetarg

  • Adres: 03-379 Warszawa, Krasiczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226756303 , fax. 226756303
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 380
    Krasiczyńska 4/6
    03-379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226756303, fax. 226756303
    REGON: 36748665600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkolanakrasiczynskiej.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa energii cieplnej dla Szkoły Podstawowej nr 380 im. Jana Pawła II w Warszawie, ul. Krasiczyńska 4/6, 03-379 Warszawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa energii cieplnej dla Szkoły Podstawowej nr 380 im. Jana Pawła II w Warszawie, ul. Krasiczyńska 4/6, 03-379 Warszawa zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej „SIWZ”. 2. Miejsce dostaw ciepła: Krasiczyńska 4/6, 03-379 Warszawa 3. Okres realizacji umowy: 01.01.2020 – 31.12.2022 4. Planowane zużycie energii cieplnej: a. Zamówienie podstawowe – 7 398 GJ. b. Zamówienie objęte prawem opcji – 222 GJ. c. Zamówiona moc cieplna: 0,5200 MW, • na potrzeby ogrzewania 0,3920 MW, • na potrzeby ciepłej wody średniej 0,1280 MW, • na potrzeby c.t. 0,0000. MW 5. Ciepło będzie dostarczane za pośrednictwem nośnika ciepła – gorącej wody, przy pomocy sieci ciepłowniczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu; 2) Spełniają warunek udziału dotyczący: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży dokumenty potwierdzające posiadanie: – aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2019.755 t.j. z dnia 25.04.2019). 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdz. V. 1. 2). niniejszej SIWZ, powinien spełniać co najmniej jeden z wykonawców lub wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. stosowne pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach