Centrum Leczenia Oparzeń ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Hibnera 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2288220
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczenia Oparzeń
ul. Hibnera 2 2
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, fax. 032 2288220 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa bronchoskopu z procesorem wizyjnym i wyposażeniem dodatkowym do Centrum Leczenia Oparzeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż i dostawa bronchoskopu z procesorem wizyjnym i wyposażeniem dodatkowym do Centrum Leczenia Oparzeń - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów lub oświadczeń na zasadzie SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3, 3. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. oświadczenia o spełnianiu wymagań art. 22 ust.1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clo.com.pl/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KOMPLETÓW OPTYK DO ENDOSKOPÓW
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa videoduodenoskopu z kolumną - ZP 1783/15
Dodano: 2015-12-15 - Zakup zestawu do ultrasonografii oskrzelowej EBUS wraz z myjnią endoskopową do mycia zestawu w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Oddziału Chorób Płuc Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu
Dodano: 2015-11-09 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę wideogastroskopu na na potrzeby Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu nr sprawy: 22/22PN / 2015
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa i montaż wieży endoskopowej (procesor wizyjny i źródło światła), wideogastroskopu diagnostyczno - zabiegowego i wideokolonoskopu diagnostyczno - zabiegowego dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-11-02 - DOSTAWA ENDOSKOPU DLA INSTYTUTU EDUKACJI TECHNICZNEJ I BEZPIECZEŃSTWA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa dla potrzeb CPiT w Bystrej sprzętu medycznego w ramach realizacji programu MZ pn. Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuca - doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii
Dodano: 2015-08-03 - Zakup wraz z dostawą wideoendoskopu 2 kpl.
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa bronchofiberoskopu ze źródłem światła dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz rhinolaryngofiberoskopu dla Oddziału Otolaryngologicznego
Dodano: 2014-10-14 - Videokolonoskop z zoomem optycznym kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego procesorem obrazu EPX-4400.
Dodano: 2014-10-01