Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla osób delegowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-546 Warszawa, ul. ks. I. Jana Skorupki 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5830501 , fax. 022 5830504
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
    ul. ks. I. Jana Skorupki 4 4
    00-546 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5830501, fax. 022 5830504
    REGON: 14103240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbir.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla osób delegowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację tego zamówienia. Przewidywane zapotrzebowanie na lotnicze bilety na trasy zagraniczne zawiera tabela zamieszczona w Załączniku nr 1 do SIWZ -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W przypadkach korzystania z przelotów na trasach innych niż wskazane w tabeli Załącznika nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Zamawiającemu należy dostarczyć najtańsze bilety na danej trasie (wraz z ubezpieczeniem). Koszt ww. biletów również będzie wyczerpywał sukcesywnie wartość umowy. W skład zamówienia wchodzi dostawa biletów lotniczych wraz z polisami ubezpieczeniowymi na czas trwania podróży do siedziby Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego Bilety i dowody ubezpieczenia mają być dostarczone Zamawiającemu, na co najmniej 48 godzin przed planowym odlotem samolotu; Zamówienie dotyczy wszystkich możliwych tras, najczęściej planowane kierunki lotów to: - na trasach krajowych: Kraków, Poznań, Wrocław; - na trasach europejskich: Bruksela, Berlin, Frankfurt, Londyn, Paryż. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia należy między innymi: 1.oferowanie biletów w klasie biznes i ekonomicznej, co najmniej pięciu przewoźników narodowych; 2.wybór najtańszych biletów na danej trasie określonej przez Zamawiającego z uwzględnieniem najtańszych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych; 3.przedstawienie Zamawiającemu, co najmniej dwóch propozycji najbardziej optymalnych połączeń na jedno zlecenie Zamawiającego; 4.stosowanie przy każdorazowej sprzedaży biletów upustu, określonego w ofercie Wykonawcy; 5.opracowanie najkrótszych i najtańszych połączeń na danej trasie oraz bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloodcinkowych; 6.rezerwacja, sprzedaż oraz bezpłatne dostarczanie biletów pod wskazany adres w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, najpóźniej jednak w terminie wykupu rezerwacji, z uwzględnieniem najkrótszej długości trasy i czasu trwania podróży oraz z zachowaniem wymaganego standardu podróży; 7.regulowanie należności z tytułu zapewnienia biletów ze środków własnych oraz z tytuł wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym, w tym z tytułu opłat lotniskowych; 8.niezwłoczne potwierdzenia otrzymania zlecenia sprzedaży oraz jego realizacji w ciągu 4 godzin od jego otrzymania; 9.przypominania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach; 10.umożliwienie odbioru biletu poza granicami Polski; 11.zorganizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat ujętych w cenie usługi np.: lotniskowych, podatków itp.). 12.wizowanie paszportów i pozyskiwania wiz dla pracowników Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w przypadku konieczności ich posiadania; 13.niezwłocznego potwierdzenia otrzymania zlecenia sprzedaży
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 7.000 zł (siedem tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwaracjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r., Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki wskazane w art. 22 ustawy PZP, tj. którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wniosą wadium w wymaganej wysokości i terminie oraz w odpowiedniej formie, zgodnie z punktem 9 SIWZ. Wykonawcy zostaną uznani za posiadających uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP jeżeli przedłożą: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP. Wykonawcy zostaną uznani za posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykażą, iż w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali należycie, co najmniej 3 zamówienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, o wartości równej lub przekraczającej 120 000 zł (sto dwadzieścia tysięcy złotych) każde. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków wg formuły - spełnia- nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach określonych w punkcie 7 SIWZ i załączonych przez Wykonawcę do oferty. Z treści dokumentów i oświadczeń jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz 3 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości równej lub przekraczającej 120.000 zł (sto dwadzieścia tysięcy złotych) netto każde w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (do dnia 31 października 2007 r.), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ; 6.oświadczenie Wykonawcy w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy, 7.oświadczenie Wykonawcy w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy. 8.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy (wg wzoru- Załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbie.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach