Publiczne Gimnazjum im. Leszka Deptuły w Wadowicach Górnych ogłasza przetarg
- Adres: 39308 Wadowice Górne, Wadowice Górne
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 14 666 10 20 , fax. 14 666 10 20
- Data zamieszczenia: 2016-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum im. Leszka Deptuły w Wadowicach Górnych
Wadowice Górne
39308 Wadowice Górne, woj. podkarpackie
tel. 14 666 10 20, fax. 14 666 10 20
REGON: 83044904500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Publicznym Gimnazjum im. Leszka Deptuły w Wadowicach Górnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Publicznym Gimnazjum im. Leszka Deptuły w Wadowicach Górnych, które będą zamawiane sukcesywnie. Zamówienie składa się z ośmiu części. Część I- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Część II- Świeży drób. Część III- Ryby przetworzone i konserwowane, Produkty głęboko mrożone, Warzywa mrożone, Wyroby gotowe garmażeryjne. Część IV- Warzywa i owoce, Owoce tropikalne. Część V- Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A. Część VI- Produkty mleczarskie. Część VII- Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mączne. Część VIII- Różne produkty spożywcze, Oleje, tłuszcze roślinne, Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie dostarczał: a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b) artykuły, które nie wskazywałby oznak nieświeżości lub zepsucia, c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie przydatności do spożycia dla danego produktu d) asortyment w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e) produkty pierwszego gatunku, f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, aby spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g) produkty posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia, h) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dla roślin okopowych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, burak itd.) i) asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, j) transport do siedziby Zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu art. spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości, k) pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, l) dostawa była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu. Zamówienia składane będą telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
Dodano: 2024-06-30 - Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w II połowie 2024 roku z podziałem na części
Dodano: 2024-06-27 - Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w II połowie 2024 roku z podziałem na części
Dodano: 2024-06-12 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2024 roku
Dodano: 2024-05-24 - "DOSTAWY ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ MROŻONEK DO ZAKŁADU KARNEGO W UHERCACH MINERALNYCH"
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa artykułów spożywczych 2023/2024
Dodano: 2024-03-06 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Jarosławiu
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w I półroczu 2024 roku
Dodano: 2024-02-02