Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (0-58) 668-60-00/01 , fax. (0-58) 669-68-44
- Data zamieszczenia: 2014-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
ul. Kołłątaja 1 1
81-332 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (0-58) 668-60-00/01, fax. (0-58) 669-68-44
REGON: 01061308300154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz do podległych 16 Biur Powiatowych, mieszczących się w każdym powiecie województwa pomorskiego, fabrycznie nowych i niemających śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego, zwanych dalej przedmiotem zamówienia. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7; 30.19.76.44-2. 3. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela Nr 1. 4. Jakość przedmiotu zamówienia nie może być gorsza niż określona w Tabeli Nr 1. 5. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na każde wezwanie do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, a dwa razy w okresie obowiązywania umowy - do Biur Powiatowych. Adresy, pod które będzie dostarczany przedmiot zamówienia przedstawia Tabela Nr 2. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym - zgodnie z Tabelą Nr 2. 7. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, częściami, w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez zamawiającego pisemnego zamówienia za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. 8. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów dopuszcza się dostarczenie przedmiotu zamówienia w pełni równoważnego do wymaganych, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 9. W przypadku wystąpienia wątpliwości zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy. 10. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę produktów równoważnych należy dołączyć do oferty próbki, w ilości po 1 sztuce proponowanego zamiennika. 11. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ich ilości. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, tuszy, bębnów - oryginalnych, zamienników, regenerowanych, kopert RTG, baterii
Dodano: 2016-07-27 - CRAZ/37/2016/AEZ-Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r.
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-05-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-04-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-04-07 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-24 - dostawę artykułów biurowych, papieru ksero oraz niszczarek
Dodano: 2016-01-19