Starostwo Powiatowe w Sandomierzu ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 34
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 6441010 , fax. 015 8322829
- Data zamieszczenia: 2014-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 34 34
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 015 6441010, fax. 015 8322829
REGON: 83041373900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sandomierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Sandomierzu: 1) artykułów biurowych i papierniczych w asortymencie określonym w zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych określonych w załączniku nr2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3)materiały eksploatacyjne do kserokopiarek określonych w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres obejmuje artykuły wymienione w częściach 1) ,2) ,3) zgłaszane okresowo do Dostawcy zgodnie z potrzebami Wydziałów Starostwa. 3. Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną , dwie lub wszystkie części wymienione w ust. 1. pkt. 1,2,3 sumując każdą część oddzielnie (uzupełniając załącznik 1,2 lub 3 ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sandomierz.bip.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu w ramach projektów pn.: TWOJA SZKOŁA - TWÓJ SUKCES realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. ZAPROJEKTUJ SWOJĄ KARIERĘ!, realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Dodano: 2013-11-13 - dostawa sprzętu w ramach projektów pn.: TWOJA SZKOŁA - TWÓJ SUKCES realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. ZAPROJEKTUJ SWOJĄ KARIERĘ!, realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Dodano: 2013-10-11 - Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz pomocy naukowych i biurowych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Zespół Szkół w Kunowie- wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych
Dodano: 2012-02-03 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kserograficznych na rok 2011 do Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Kielcach, podległych jednostek organizacyjnych oraz jednostek utworzonych w ramach projektu OHP jako realizator rynku pracy, finansowana ze środków budżetowych oraz współfinansowana ze środków EFS w ramach POKL
Dodano: 2011-03-18 - Dostawa do Urzędu Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej sprzętu informatycznego: 1) Komputer z podstawowym oprogramowaniem - szt. 2 2) Zestaw: komputer + projektor multimedialny - szt. 4 3) Tablica interaktywna - szt. 4
Dodano: 2009-11-12