Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 721 018 , fax. 178 721 262
- Data zamieszczenia: 2020-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
ul. Rejtana
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 721 018, fax. 178 721 262
REGON: 69156004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa 4 foteli obrotowych, 5 krzeseł konferencyjnych oraz 7 szaf biurowych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania(części): Zadanie nr 1: Sprzedaż wraz z dostawą 4 foteli ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim. Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa 5 krzeseł konferencyjnych ergonomicznych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim. Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa 7 szaf biurowych do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Przyjazny nURt” – rozwój dostępności UR nr POWER.03.05.00-A007/19, na Uniwersytecie Rzeszowskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1.1 do Siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- dla zadania nr 3 Dokument Pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu). Pełnomocnictwo powinno zawierać upoważnienie do podpisywania oferty oraz wszelkich dokumentów składanych wraz z ofertą (oświadczenia itp.). Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii notarialnie poświadczonej, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: Wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji, Wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. Podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę (z podaniem producenta, modelu oraz wszystkich parametrów technicznych oferowanego produktu)-dla danego zadania Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o które mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca składa niniejsze Oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli oraz krzeseł i foteli dla potrzeb Psychiatrycznego Oddziału Dziennego
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa mebli do Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o.o. – zamówienie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa mebli gotowych i w zabudowie dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-06 - „Dostawa i montaż mebli na potrzeby realizacji projektu „NISKO CORAZ WYŻEJ – PODNIESIENIE POTENCJAŁU EKONOMICZNO – GOSPODARCZEGO MIASTA I KONKURENCYJNOŚCI ŻYCIA W MIEŚCIE” .
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa mebli
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA”, w systemie „ pod klucz ”w Stalowej Woli
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Seniora oraz Regionalnej Izby Pamięci w Lesku
Dodano: 2021-02-25