Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa 192 dawek szczepionki ochronnej przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18 oraz zaszczepienie 64 uczennic rocznik 1993 i 1994 oraz dwóch uczennic z rocznika 1992 Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach szczepionką ochronną przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18, - podanie trzech dawek szczepionki, Numer sprawy ZP 341/N-9/2009

Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3275652 , fax. 0913275630
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
    ul. Książąt Pomorskich 5 5
    72-500 Międzyzdroje
    tel. 091 3275652, fax. 0913275630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa 192 dawek szczepionki ochronnej przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18 oraz zaszczepienie 64 uczennic rocznik 1993 i 1994 oraz dwóch uczennic z rocznika 1992 Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach szczepionką ochronną przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18, - podanie trzech dawek szczepionki, Numer sprawy ZP 341/N-9/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 192 dawek szczepionki ochronnej przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18 oraz zaszczepienie uczennic rocznik 1993 i 1994 oraz dwóch z rocznika 1992 Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach szczepionką ochronną przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18, - podanie trzech dawek szczepionki. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych . Zadanie nr 1 Sprzedaż i dostawa 192 dawek szczepionki ochronnej przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18 Przedmiotem zadania nr 1 jest usługa, polegająca na sprzedaży i dostawie 192 dawek szczepionki ochronnej przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18. Dostawa szczepionek ochronnych obowiązuje w okresie od dnia podpisania umowy do dnia dostarczenia ostatniej partii szczepionek. Dostawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do dostarczenia na rzecz Zamawiającego szczepionek zgodnie z treścią zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne. Dostawca dostarczy 192 dawki szczepionki w trzech partiach po 64 sztuki na podstawie niniejszej umowy po cenie nie wyższej niż określona w ogłoszonym zamówieniu publicznym. W okresie obowiązywania umowy cena określona w ogłoszonym zamówieniu publicznym nie ulegnie zmianie. Dostawca dostarcza szczepionki w terminach ustalonych przez Zamawiającego, po wcześniejszym pisemnym powiadomieniu z 7 dniowym wyprzedzeniem. Dostawca własnym transportem dostarcza pod wskazany przez Zamawiającego adres szczepionki ochronne o dobrej jakości w opakowaniach, zgodnych z obowiązującymi normami i należycie oznakowane. Wszystkie konsekwencje finansowe i prawne wynikające z tytułu wprowadzenia do obrotu szczepionek ochronnych nie spełniającego wymogów określonych obowiązującymi przepisami i normami ponosi Dostawca. Szczepionki ochronne dostarczone przez Dostawcę powinny być o jakości zgodnej z obowiązującymi normami . Dostawca sporządzi z należytą starannością, dokumentację przeprowadzonej dostawy szczepionek ochronnych w ramach zamówienia publicznego . Dostawca ponosi odpowiedzialność za jawne i ukryte wady fizyczne dostarczonych szczepionek ochronnych stwierdzone w okresie jego ważności na zasadach określonych obowiązującymi przepisami, chyba że niniejsza umowa stanowi inaczej. Zadanie nr 2 zaszczepienie uczennic rocznik 1993 i 1994 oraz dwóch z rocznika 1992 Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach szczepionką ochronną przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18, Przedmiotem zadania nr 2 jest usługa , polegająca na: a) zaszczepieniu uczennic rocznik 1993 i 1994 oraz dwóch z rocznika 1992 Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Międzyzdrojach szczepionką ochronną przeciwko wirusowi HPV typy 6, 11, 16, 18, - podanie trzech dawek szczepionki, b) organizacji opieki medycznej w trakcie wykonywania szczepień. Podstawą zaszczepienia, będzie lista imienna 64 dziewcząt uczęszczających do Gimnazjum w Międzyzdrojach. Szczepienia odbędą się zgodnie z harmonogramem szczepień zaakceptowanym przez lekarza i zakończą się do dnia 31 grudnia 2009 roku. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi medycznej - ze względu na wiek małoletnich uczennic - wyjątkowo starannie i bezpiecznie, łącznie z roztoczeniem fachowej opieki i wsparciem gimnazjalistek w czasie trwania szczepień. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a/ uprawnienia do obrotu lekami 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami ,: a/ lekarz podstawowej opieki zdrowotnej posiadający specjalizację co najmniej I stopnia lekarz rodzinny- min. jedna osoba, b/ pielęgniarka z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym - min. 1 osoba Wykonawca załączy do oferty kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje w/w osób. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy A.2) Wzór umowy na zadanie nr 1 i wzór umowy na zadanie nr 2 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.5) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym , uprawnienia do obrotu lekami C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował a/lekarz podstawowej opieki zdrowotnej posiadający specjalizację co najmniej I stopnia lekarz rodzinny- min. jedna osoba, b/ pielęgniarka z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym - min. 1 osoba c.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a/ lekarz podstawowej opieki zdrowotnej posiadający specjalizację co najmniej I stopnia lekarz rodzinny- min. jedna osoba, b/ pielęgniarka z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym - min. 1 osoba Wykonawca załączy do oferty kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje w/w osób. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach