Przetargi.pl
Sprzedaż i dostarczenie mebli biurowych do doposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-529 Warszawa, Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225292738 , fax. +48225292780
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
    Wspólna 1/3
    00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225292738, fax. +48225292780
    REGON: 140533156
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostarczenie mebli biurowych do doposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych mebli: Część I przedmiotu zamówienia – meble biurowe: 1) Fotel rehabilitacyjny – 20 sztuk; 2) Fotel biurowy obrotowy – 30 sztuk; 3) Krzesło tapicerowane – 30 sztuk; 4) Kontenerek na kółkach z trzema szufladami – 10 sztuk; 5) Kontenerek na kółkach z trzema szufladami z wkładem na długopisy – 10 sztuk; 6) Kontenerek z czterema szufladami – 10 sztuk; 7) Biurka – 6 sztuk; 8) Fotel gabinetowy skóra naturalna – 20 sztuk. Część II przedmiotu zamówienia – wyposażenie pokoju biurowego: 1) Biurko narożne z półką na klawiaturę prawe albo lewe – 1 sztuka; 2) Szafa aktowa – 1 sztuka; 3) Szafa ubraniowa – 1 sztuka; 4) Szafka dolna do zabudowy lodówki – 1 sztuka; 5) Szafka dolna – 1 sztuka; 6) Szafka z 4 szufladami – 1 sztuka; 7) Szafka wisząca – 1 sztuka; 8) Szafka wisząca – 1 sztuka; 9) Stolik okrągły – 1 sztuka; 10) Krzesła tapicerowane – 2 sztuki; 11) Wymiana dwóch szaf wnękowych jednodrzwiowych o szerokości 66 cm w tym jedna szafa ubraniowa, druga szafa na dokumenty; 12) Wykonanie i montaż z płyty wiórowej w okleinie melaminowej gładkiej o grubości 24 mm parapetu o długości 265 cm i głębokości 35 cm; 13) Zabudowa GKF płytą 203cm x 95 cm. 2. Prawo opcji 1) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia wyposażenia biurowego przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego w części II o wyposażenie do kolejnych dwóch pokoi, z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp; 2) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu; 3) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; 4) cena jednostkowa w ramach prawa opcji będzie taka sama jak zamówienia podstawowego, określona w Ofercie złożonej przez Wykonawcę; 5) warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego przed upływem terminu realizacji umowy pisemnego zamówienia wraz z zakresem zapotrzebowania w przedmiocie skorzystania z prawa opcji (pisemne zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie przekazane Wykonawcy z zachowaniem terminu przewidzianego na realizację, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy podanym w ofercie). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy dla części I i II, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oferty częściowe: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (część I, II przedmiotu zamówienia); 2) Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danej części; 3) Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych na daną część zamówienia - oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert; 5) W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach