Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg
- Adres: 00-529 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48225292738 , fax. +48225292780
- Data zamieszczenia: 2017-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Wspólna 1/3
00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48225292738, fax. +48225292780
REGON: 140533156 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostarczenie mebli biurowych do doposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych mebli: Część I przedmiotu zamówienia – meble biurowe: 1) Fotel rehabilitacyjny – 20 sztuk; 2) Fotel biurowy obrotowy – 30 sztuk; 3) Krzesło tapicerowane – 30 sztuk; 4) Kontenerek na kółkach z trzema szufladami – 10 sztuk; 5) Kontenerek na kółkach z trzema szufladami z wkładem na długopisy – 10 sztuk; 6) Kontenerek z czterema szufladami – 10 sztuk; 7) Biurka – 6 sztuk; 8) Fotel gabinetowy skóra naturalna – 20 sztuk. Część II przedmiotu zamówienia – wyposażenie pokoju biurowego: 1) Biurko narożne z półką na klawiaturę prawe albo lewe – 1 sztuka; 2) Szafa aktowa – 1 sztuka; 3) Szafa ubraniowa – 1 sztuka; 4) Szafka dolna do zabudowy lodówki – 1 sztuka; 5) Szafka dolna – 1 sztuka; 6) Szafka z 4 szufladami – 1 sztuka; 7) Szafka wisząca – 1 sztuka; 8) Szafka wisząca – 1 sztuka; 9) Stolik okrągły – 1 sztuka; 10) Krzesła tapicerowane – 2 sztuki; 11) Wymiana dwóch szaf wnękowych jednodrzwiowych o szerokości 66 cm w tym jedna szafa ubraniowa, druga szafa na dokumenty; 12) Wykonanie i montaż z płyty wiórowej w okleinie melaminowej gładkiej o grubości 24 mm parapetu o długości 265 cm i głębokości 35 cm; 13) Zabudowa GKF płytą 203cm x 95 cm. 2. Prawo opcji 1) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia wyposażenia biurowego przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego w części II o wyposażenie do kolejnych dwóch pokoi, z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp; 2) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu; 3) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; 4) cena jednostkowa w ramach prawa opcji będzie taka sama jak zamówienia podstawowego, określona w Ofercie złożonej przez Wykonawcę; 5) warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego przed upływem terminu realizacji umowy pisemnego zamówienia wraz z zakresem zapotrzebowania w przedmiocie skorzystania z prawa opcji (pisemne zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie przekazane Wykonawcy z zachowaniem terminu przewidzianego na realizację, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy podanym w ofercie). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy dla części I i II, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oferty częściowe: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (część I, II przedmiotu zamówienia); 2) Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danej części; 3) Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych na daną część zamówienia - oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert; 5) W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danej części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę krzeseł i foteli biurowych, sprawa nr 92/Ckt/23/KK.
Dodano: 2023-06-02 - Zawarcie umowy ramowej na dostawę krzeseł i foteli biurowych
Dodano: 2019-06-04 - Dostawa wraz z montażem nowych foteli do Planetarium Niebo Kopernika w Centrum Nauki Kopernik.
Dodano: 2019-04-16 - DOSTAWA FOTELI OBROTOWYCH
Dodano: 2019-04-12 - Zawarcie umowy ramowej na dostawę krzeseł i foteli biurowych w ramach dwóch części
Dodano: 2019-04-02 - DOSTAWA FOTELI OBROTOWYCH
Dodano: 2018-10-25 - DOSTAWA MEBLI
Dodano: 2018-02-07 - DOSTAWA MEBLI DO POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
Dodano: 2017-11-29 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego
Dodano: 2017-11-07 - Dostawa foteli gabinetowych
Dodano: 2017-05-24