Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, ul. Markowej 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3440323 w. 301 , fax. 032 3440302
- Data zamieszczenia: 2012-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Markowej 20 20
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 3440323 w. 301, fax. 032 3440302
REGON: 00344679400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprzedaż i dostarczanie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1- sprzedaż oraz dostarczanie Zamawiającemu towarów w postaci materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej zgodnie z opisem zawartym w dodatku nr 1a SIWZ. Zadanie nr 2 - sprzedaż oraz dostarczanie Zamawiającemu towarów w postaci materiałów biurowych dla potrzeb realizowanego projektu systemowego Ruda Śląska- szansa dla wszystkich współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EuropejskiegoFunduszu Społecznego, zgodnie z opisem zawartym w dodatku nr 1b SIWZ. Zadanie nr 3 - sprzedaż oraz dostarczanie Zamawiającemu towarów w postaci artykułów papierniczych dla Programu Rewitalizacji Społecznej Nowe Zycie Starej Bykowiny współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytetu I, Działania 1.2, zgodnie z opisem zawartym w dodatku nr 1c SIWZ. 2. Umowa realizowana będzie w formie sukcesywnie dostarczanych materiałów do siedziby Zamawiającego w Rudzie Śląskiej przy ul. Markowej nr 20, każdorazowo na podstawie zamówienia Zamawiającego złożonego Wykonawcy faxem, mailem lub pocztą , w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 3.Wykonawca dostarczy zakupiony towar własnym środkiem transportowym i na koszt własny. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie rozładunek i złożenie materiałów we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w jego siedzibie. 5.O ilości zamówień, o których mowa w pkt. 2 decyduje wyłącznie Zamawiający. 6.Wykonawca oświadcza, że towar będący przedmiotem umowy jest dobrej jakości, dopuszczony został do obrotu i spełnia normy obowiązujące dla tego rodzaju towaru. 7.Okres ważności wszystkich dostarczonych na podstawie niniejszej umowy materiałów musi wynosić minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia. 8.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały są uszkodzone, mają wady utrudniające albo uniemożliwiające ich używanie lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca wymieni je na nowe - prawidłowe na własny koszt - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający jest uprawniony do zmiany szacunkowo określonej w okresach miesięcznych ilości towarów, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę i nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08