Przetargi.pl
Sprzedaż i dostarczanie komputerów PC klasy SFF - fabrycznie nowych lub markowych używanych (poleasingowych) dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostarczanie komputerów PC klasy SFF - fabrycznie nowych lub markowych używanych (poleasingowych) dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    cyt. z siwz: "3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 110 sztuk komputerów PC klasy SFF - fabrycznie nowych lub markowych używanych (poleasingowych) z nowym twardym dyskiem i zainstalowanymi systemami operacyjnymi Windows 7 Professional PL lub równoważnym, zgodnie z poniższym opisem, dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy oraz wchodzących w jego skład 6 DOM-ów, w okresie 14 dni licząc od dnia następującego po dniu podpisania umowy. Sprzęt komputerowy dostarczany będzie do siedziby ZGN Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy wskazanej przez Zamawiającego. Komponent Wymagania Obudowa DeskTop leżąco-stojąca Small Form Factory, nieuszkodzona mechanicznie, bez śladów rdzy, bez zarysowań i wgnieceń, zużyta tylko w stopniu świadczącym o normalnej eksploatacji, wnętrze komputera odkurzone. Rok produkcji co najmniej 2013 rok lub nowszy. Zastosowanie Standardowe aplikacje biurowe (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, przeglądarka internetowa). . Procesor Proponowane urządzenie winno posiadać procesor, który osiąga w teście Passmark Software www.cpubenchmark.net nie mniej niż 2100 punktów (wg parametrów benchmark). Pamięć RAM minimum 4 GB DDR2 800MHz, oraz co najmniej 1 wolny slot. Karta graficzna minimum 128MB, może być zintegrowana z płytą główną Dyski twarde Minimum 250GB SATA 7200 obr./min. Uwaga! Dyski winny być fabrycznie nowe, zamontowane do komputera i podłączone do niego, Wykonawca na poświadczenie tego faktu dostarczy dowody zakupu nowych dysków przy realizacji umowy. Karta muzyczna Zintegrowana z płytą główną Wbudowane porty Min. 6 portów USB (w tym 2 na przednim panelu) 1 x VGA (D-SUB) 1 x RJ45 Napęd minimum DVD-RW Karta sieciowa 10/100 Mb/s lub 10/100/1000 Mb/s Poziom emitowanego hałasu: w trybie jałowym nie więcej niż 29 dB Gwarancja co najmniej 24 miesięcy System operacyjny Windows 7 Professional 32 bitowy w polskiej wersji językowej o numerze seryjnym zgodnym z certyfikatem autentyczności na obudowie bądź Windows 7 Professional 32 bitowy w polskiej wersji językowej z innym numerem seryjnym, który będzie wymieniony na fakturze lub równoważny. Za równoważny system będzie uznany kiedy spełni wszystkie poniższe warunki: 1. będzie w wersji 32 bitowej, 2. obsługa w języku polskim, 3. wsparcie dla powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi), wraz z możliwością pobierania odpowiednich sterowników poprzez mechanizm uaktualniania systemu, 4. możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet w języku polskim z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, 5. możliwość pełnej obsługi dokumentów elektronicznych za pomocą infrastruktury podpisu elektronicznego i obsługi przez urzędowe Elektroniczne Skrzynki Podawcze stosowane w Polsce, 6. wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6, 7. możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, 8. zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych, 9. możliwość instalacji powszechnie dostępnego oprogramowania edukacyjnego, 10. możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki – przez politykę rozumie się zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji, 11. system powinien w pełni współpracować z systemem operacyjnym powszechnie użytkowanym w Zakładzie gospodarowania Nieruchomościami m. st. Warszawy w dzielnicy Mokotów Uwaga! System operacyjny powszechnie użytkowany jest Microsoft Windows 7 Professional PL 32 bity, 12. proponowany system powinien w pełni współpracować z aplikacjami takimi jak Aberion SZTON, Athenasoft Norma, Sprawy i Korespondencje firmy Exell. Nośniki z systemem operacyjnym i sterownikami 1. Płyta z instalacją Windows Professional z Service Pack 1 7 w wersji 32 bitowej w polskiej wersji językowej lub równoważny. 2. Płyta instalacyjna z odpowiednimi sterownikami do zamawianego komputera pod Windows 7 w wersji 32 bitowej lub innego równoważnego systemu. Kable i urządzenia wskazujące Każdy komputer winien posiadać: 1. nowy kabel zasilający C13 2. nowy przewód sieciowy, minimum UTP, o długości co najmniej 3 metrów 3. fabrycznie nową klawiaturę min. 100 klawiszy szerokości min. 28 cm, interfejs USB, długość kabla przynajmniej 1,5m 4. fabrycznie nową mysz co najmniej 600dpi, z interfejsem USB, długość kabla przynajmniej 1,5m 5. Fabrycznie nową podkładkę pod mysz: szerokość w przedziale 20 – 25 cm wysokość w przedziale 20 – 25 cm Podkładka winna posiadać powierzchnię spodnią antypoślizgową oraz być w jednolitym kolorze. Certyfikat Dokument potwierdzający spełnienie deklaracji bezpieczeństwa CE dla oferowanych komputerów. 3.2. Przekazany przez Wykonawcę sprzęt zostanie sprawdzony przez Zamawiającego pod kątem spełniania opisanych w załączniku nr 1 do umowy wymagań, parametrów technicznych i sprawności, w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostarczenia. Z czynności odbioru sprzętu Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie sprawdzony i podpisany przez Zamawiającego, i Wykonawcę. Jeżeli sprzęt nie będzie spełniał wymagań, posiadał parametrów technicznych i sprawności określonych w załączniku nr 1 do umowy, nawet w dostarczonej części, wówczas Zamawiający może odmówić jego odbioru w całości. 3.3. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynów Zamawiającego sprowadzonego sprzętu komputerowego. 3.4. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynu Zamawiającego sprzętu komputerowego obciążać będą Wykonawcę. 3.5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią III Rozdział niniejszej specyfikacji. 3.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 3.6.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian istotnych postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: 3.6.1.a.1dokonywania zmian przewidzianych w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia i tak w przypadku: 3.6.1.a.1.1. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 3.6.1.a.1.2. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3.6.1.a.1.3. zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. 3.6.1.a.2. zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę dostaw dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki: 3.6.1.a.2.1. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia); 3.6.1.a.2.2. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 3.6.1.a.2.3. wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości umowy, 3.6.1.a.3. gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. 3.6.1.a.4. gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: 3.6.1.a.4.1. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 3.6.1.1. SIWZ, 3.6.1..a.4.2. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3.6.1.a.4.3.w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców 3.6.1.a.5. zmian – niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 3.6.1.a.6. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 10 % wartości przedmiotu zamówienia; 3.6.1.a.7. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: 3.6.1.a.7.1. zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3.6.1.a.7.2. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2008); 3.6.2. Z wyjątkiem zamian określonych w § 1 ust. 2 i ust. 5 istotnych postanowień umowy -Rozdział III SIWZ, wszelkie inne zmiany umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wymagają sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.6.3. Dokonanie zmiany wskazanej w pkt. 3.6.1.1.4. SIWZ wymaga złożenia przez Wykonawcę na piśmie wniosku wskazującego, z jakich powodów nastąpić ma wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i o jaki czas. Wykonawca złoży wniosek najpóźniej w ciągu 3 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w zd. 1 pkt. 3.6.1.1.4. SIWZ. Wniosek złożony po terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 3.6.4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.6.1.2., 3.6.1.3. oraz 3.6.1.4.2. SIWZ Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.6.5. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.6.1.1., 3.6.1.3. i 3.6.1.6. SIWZ zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.6.6. Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie usług mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.6.1.2, 3.6.1.3. i 3.6.1.6. SIWZ obliczone będzie wg zasad przyjętych w niniejszej umowie i kwot zawartych w ofercie. 3.7. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty. 3.8. Wykonawca udzieli gwarancji na sprzedawany i dostarczany sprzęt komputerowy na okres co najmniej 24 miesięcy o treści zwyczajowo przyjętej i stosowanej w obrocie sprzętem komputerowym. 3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia."
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach