Przetargi.pl
Sprzedaż energii elektrycznej (w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne - tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późniejszymi zmianami) w prognozowanej ilości około 1287600 kWh dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-218 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 43/45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3689101
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 43/45 43/45
    42-218 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3689101
    REGON: 00001775600134
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż energii elektrycznej (w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne - tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późniejszymi zmianami) w prognozowanej ilości około 1287600 kWh dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej (w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne - tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.) w prognozowanej ilości około 1287600 kWh dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie. 2. Punkty poboru energii elektrycznej zamawiający określił w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 ze zm.) wraz aktami wykonawczymi i Kodeksu Cywilnego oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawnych. 4. Zasady rozliczeń, obowiązki stron, kary umowne i inne postanowienia umowy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zamawiający określił w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. Określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.1 pkt 1 - 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.2 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. 3. Posiadają zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie lokalizacji punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1 ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1 i 2 oraz złożonego oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 3, 2) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 2 i 3 ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII w pkt 1 ppkt 3, 3) w zakresie warunków wskazanych w pkt 2 ppkt 1 i 2 ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 4 i 5 oraz złożonego oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 3, 4) w zakresie warunku wskazanego w pkt 3 ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII w pkt 1 ppkt 6. 5. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, warunki określone w pkt 1 ppkt 1 oraz w pkt 2 ppkt 1 i 2 musi spełniać każdy wykonawca, warunki określone w pkt 1 ppkt 2 i 3 oraz w pkt.3 wykonawcy mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełniają warunki do udziału w postępowaniu muszą załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami), 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie lokalizacji punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1,4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1,2,4 i 5 oraz oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, wskazane w ppkt 3 składa każdy wykonawca, 2) oświadczenie wskazane w pkt 1 ppkt 3 w zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy składają łącznie, 3) oświadczenie wskazane w pkt 1 ppkt 6 wykonawcy składają łącznie, 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany w imieniu wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty o których mowa w pkt 1 ppkt 1,2,4 i 5 w formie oryginału lub w kserokopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (osobę/osoby podpisującą(e) ofertę). 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach