Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg
- Adres: 05600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 643 091 , fax. 486 642 103
- Data zamieszczenia: 2017-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
ul. Józefa Piłsudskiego 47
05600 Grójec, woj. mazowieckie
tel. 486 643 091, fax. 486 642 103
REGON: 67022331000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby gminy Grójec w okresie 01.04.2017r. – 31.12.2017r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Gminy i Miasta Grójec, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. CPV: 09310000-5 -Elektryczność 2. Standardy jakościowe energii elektrycznej zostały opisane w § 38 – 43 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93 poz. 623 ze zm.). 3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 1.481.140 kWh. 5. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się dla wszystkich punktów poboru po raz pierwszy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektu Akademii Wymiaru Sprawiedliwości przy ul. Ogrodowej 6 w Zakopanem
Dodano: 2024-05-21 - Prace konserwacyjno-serwisowe oraz usuwanie usterek i awarii systemu sygnalizacji pożaru Notifire, systemu telewizji przemysłowej CCTV - analogowa
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
Dodano: 2024-04-29 - Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
Dodano: 2024-04-24 - Dostaw energii elektrycznej
Dodano: 2024-04-15 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ciechanowa
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa energii elektrycznej dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Radomiu w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2024-01-21 - na dostawę energii elektrycznej na potrzeby IBSPAN w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024
Dodano: 2023-12-21