Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Kańczudze ogłasza przetarg
- Adres: 37220 Kańczuga, ul. Świętej Barbary
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 642 38 58 , fax. 16 642 38 58
- Data zamieszczenia: 2018-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Kańczudze
ul. Świętej Barbary 18
37220 Kańczuga, woj. podkarpackie
tel. 16 642 38 58, fax. 16 642 38 58
REGON: 18096546200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-kanczuga.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Komunalna Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze, ul. Św. Barbary 18 na potrzeby zasilania lokali i obiektów w 2019 i 2020r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze, ul. Św. Barbary 18 na potrzeby zasilania obiektów 2019 i 2020 r wymienionych w Zał. nr 1A, 1B do SIWZ, o łącznym szacunkowym wolumenie 1 252 086 kWh w tym energia rozliczana: Całodobowa w grupie taryfowej C11 – 678 248 kWh, w grupie taryfowej C12A 357 454 kWh, w grupie taryfowej C12B -19 272 kWh, w grupie taryfowej C23 – 197 112 kWh okresie dostaw od 01.01.2019 do 31.12.2020 roku na zasadach określonych w ustawie Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 ( Dz. U. z 2017 r. , poz. 220 ze zm.), oraz wydanym na jej podstawie aktach wykonawczych. Zamawiający podłączony jest do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A, Lublin. Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, w tym w szczególności: zgłoszenia do OSD nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej. W przypadku zmiany sprzedawcy, proces ten nie może wpłynąć na ciągłość energii elektrycznej. Wykonawca zobowiązany będzie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego pełnomocnictwa do wypowiedzenia obecnych umów na sprzedaż energii elektrycznej w terminie do 30 listopada 2018 roku. Obecne umowy zostały zawarte na okres do 31.12.2018 roku z obowiązującym 30 dniowym okresem . wypowiedzenia. Dostarczanie energii elektrycznej będzie się odbywało na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży oraz zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne ( t.j. Dz.U z 2012 roku nr 1059 ze zmianami) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostarczane energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami. Przewidywane zużycie energii elektrycznej ma charakter szacunkowy oraz służy do porównania ofert. Na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert Wykonawcy w kalkulacji oferty przyjmą wskazane wartości stawek dla całego okresu realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na wzorze umowy udostępnionej przez Wykonawcę. Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego, najpóźniej na dzień podpisania umowy z Zamawiającym. Szczegółowo przedmiot zamówienia tj. punkty poboru opisane zostały w załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 96909600042004005402030001 W tytule przelewu – PRZETARG ENERGIA 2019,2020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. Z o. o. W Kańczudze ul. Św. Barbary 18, 37 – 220 Kańczuga w pok. Nr 7 lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna , że warunek jest spełniony, gdy wykonawca posiada ważna koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energia , wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne( Dz.U. z 2012 r. Nr 1059 ze zm.) oraz oświadczenia o zawartej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) właściwym terytorialnie dla obiektów objętych zamówieniem na świadczenie usługi dystrybucji obowiązującej w okresie trwania umowy lub oświadczenie o zapewnieniu zawarcia takiej umowy wydane przez OSD w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta +cennik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-21 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE
Dodano: 2023-10-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-09-26 - ,,Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2023-02-16 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DYSTRYBUCJI ENERGII ORAZ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO JEDNOSTEK SP ZOZ NR 1 W RZESZOWIE
Dodano: 2021-05-12 - „Całodobowa i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe w okresie 3 lat od podpisania umowy”.
Dodano: 2021-03-08 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2021 r. - 31.12.2022 r.
Dodano: 2021-02-10 - "Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2021-01-22