Przetargi.pl
sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie systemu informatycznego

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 05 00 , fax. 089 625 05 59
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Mickiewicza 23
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 05 00, fax. 089 625 05 59
    REGON: 30656100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.nidzica.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie systemu informatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie systemu informatycznego , wyposażonego zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku SIWZ "Wymagania i parametry techniczne ”, podzielone na etapy 1. Dostawa sprzętu komputerowego. 2. Modernizacja SIECI teleinformatycznej. 3. Modernizacja serwerowni, przeniesienie bazy danych. 4. Wdrożenie E-usług , szkolenia oraz wdrożenie oprogramowania. 5. Budowa strony. 1. Zamówienie, o którym mowa w Rozdziale III, zostanie zrealizowane w terminie do dnia 15.02.2018 r. na koszt i ryzyko Wykonawcy w cenie określonej w ofercie przetargowej. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania SIWZ do siedziby Zamawiającego swoim transportem w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00 a) budowy sieci , b) montażu przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, c) instalacji oprogramowania oraz udzielenia na to oprogramowanie licencji, d) przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim dla dostarczonego przedmiotu zamówienia wraz z kartami gwarancyjnymi w języku polskim, e) przekazania dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia niezbędnej do jego prawidłowej eksploatacji, f) migracji danych z obecnie istniejących i funkcjonujących systemów szpitalnych wraz z danymi rozliczeniowymi do nowego systemu zgodnie wymogami załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy najpóźniej na 2 dni przed tym terminem. 3. Wykonawca oświadcza, że przysługuje mu prawo do rozpowszechniania i udzielania praw licencyjnych do modułów będących przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego prawo do korzystania z tych modułów. 4. Wykonawca zobowiązuje się także do rozbudowy i zwiększenia ilości modułów w razie konieczności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zapewnia niezbędne warunki organizacyjne umożliwiające dostęp pracownikom Wykonawcy do pomieszczeń Zamawiającego w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 6. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są obiekty, w których wykonywana jest działalność Zamawiającego. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie harmonogramu dostarczonego przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, który będzie uwzględniał realizację całego przedmiotu zamówienia Realizacja nie może nastąpić wcześniej niż po pisemnym zaakceptowaniu tego harmonogramu przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się dla zamówienia wadium w wysokości 27 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych ). Wykonawca wnosi wadium zgodnie z art. 45 ust. 6, 7 i 8 PZP: 1. Wadium wnoszone w środkach pieniężnych: przelewem na rachunek bankowy Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy ul. Mickiewicza 23 numer rachunku : 85 8834 0009 2001 0000 0749 0001 w BS w Nidzicy. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające Wykonawcę do zapłaty wadium zgodnie z warunkami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje bezwarunkowa wypłata na rzecz Zamawiającego wadium w kwocie 21.000 zł bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony Wykonawcy lub innej osoby fizycznej lub prawnej. 4. Kopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach