Ośrodek Wypoczynkowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. M. Konopnickiej 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3825800 , fax. 091 3210651
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Wypoczynkowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
ul. M. Konopnickiej 17 17
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3825800, fax. 091 3210651
REGON: 81091467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.swi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego typu : 1. Elektryczny rotor do ćwiczeń czynnych i biernych kończyn dolnych i górnych. 2. Urządzenie do prowadzenia ciąglego ruchu biernego CPM stawu barkowego. 3. Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale III niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, (według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, KRUS lub innego organu emerytalno - rentowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e) oświadczenie Wykonawcy ( zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ ), że zaoferowany przedmiot zamówienia, który jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych. (Dz. U. Z 2004 r., Nr 93, poz.896 z późn. zm) jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującym w/w prawem. f) katalogi, foldery, karty charakterystyki, ulotki - przedstawiające oferowany sprzęt, wskazujące parametry i wymagania określone przez Zamawiającego. 1.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit b, c, d : 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 1.2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. ppkt 1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1.1.ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 1.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.swi.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do WIW w Szczecinie ul. Ostrawicka 2 i do ZHW o/Koszalin ul. Połczyńska 70-72
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa zestawu do prób wysiłkowych (bieżni) dla Oddziału Chorób Wewnętrznych SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa monitorów przyściennych dla Oddziału Neurologii SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2016-07-21 - PN-23/16 Dostawa zestawu laparoskopowego
Dodano: 2016-07-21 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego w ramach programu wieloletniego na lata 2011-2020 pn. Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej (nr sprawy: 11/D/sprzęt NPRMT/2016)
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA MATERACY PARAWANÓW STOJAKÓW DO KROPLÓWEK LAMP BAKTERIOBÓJCZYCH DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja Pracowni Leku Cytotoksycznego w ramach projektu Modernizacja Oddziału Dziennego Chemioterapii i Pracowni Leku Cytotoksycznego Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie Etap II: wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego oraz Oddziału Dziennego Chemioterapii.
Dodano: 2016-07-05 - Respiratory
Dodano: 2016-06-30 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do stosowania w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
Dodano: 2016-06-17 - PN-16/16 NA DOSTAWĘ GENERATORA O CZĘSTOTLIWOŚCI MIKROFALOWEJ DO ABLACJI TKANEK MIĘKKICH
Dodano: 2016-06-01