Przetargi.pl
Sprzedaż -dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz tablic i rzutnika interaktywnych z oprogramowaniem w ramach zadania p.n.: Nowoczesne kształcenie ogólne w Gminie Łącko

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33390 Łącko, Łącko
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445
    33390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż -dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz tablic i rzutnika interaktywnych z oprogramowaniem w ramach zadania p.n.: Nowoczesne kształcenie ogólne w Gminie Łącko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz tablic interaktywnych, rzutnika interaktywnego wraz z oprogramowaniem oraz serwis urządzeń dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza oraz ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie w ramach projektu Nowoczesne kształcenie ogólne w Gminie Łącko Zadanie realizowane z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. Zamówienie realizowane z podziałem na trzy części. 2. Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ nr 1: Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia, Obidza sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 80 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6a i 6c do SIWZ. CZĘŚĆ nr 2: Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 94 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6a i 6c do SIWZ. CZĘŚĆ NR 3: Sprzedaż - dostawa , montaż i uruchomienie dla potrzeb Szkół Podstawowych w miejscowości Zagorzyn, Maszkowice, Czarny Potok, Kicznia , Obidza oraz ZSG w Łącku, Jazowsku, Zagorzynie tablic interaktywnych, rzutnika interaktywnego wraz z oprogramowaniem oraz serwis w ilości 13 kpl - szczegółowy opis, parametry techniczne określa załącznik 6b do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, załadunek, rozładunek wniesienie przedmiotu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, montaż i uruchomienie sprzętu. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. a. Instalacja i uruchomienie dostarczonych 80 laptopów dla części nr 1 i 94 laptopów dla części nr 2 oraz 13 tablic i rzutników interaktywnych wraz oprogramowaniem w poszczególnych szkołach oraz serwis urządzeń, 4. Okres gwarancji jakości i rękojmi przedmiotu zamówienia – minimum: a) 24 miesięcy - laptopy; b) 60 miesięcy - tablice i rzutnik interaktywny, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia dla danej części. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu dostawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - Część nr 1; 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) - Część nr 2; 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) - Część nr 3.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór). 3. wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach