Przetargi.pl
Sprzedaż dostawa instalacja i uruchomienie sterylizatora niskotemperaturowego na tlenek etylenu wraz z dostawą naboi z tlenkiem etylenu przez okres 36 miesięcy DZP/92/2015

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2015-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż dostawa instalacja i uruchomienie sterylizatora niskotemperaturowego na tlenek etylenu wraz z dostawą naboi z tlenkiem etylenu przez okres 36 miesięcy DZP/92/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż dostawa instalacja i uruchomienie sterylizatora niskotemperaturowego na tlenek etylenu wraz z dostawą naboi z tlenkiem etylenu przez okres 36 miesięcy Zamówienie zostało podzielone na dwa nierozdzielne zadania Zadanie 1 Sprzedaż dostawa instalacja i uruchomienie sterylizatora niskotemperaturowego na tlenek etylenu Zadanie 2 Dostawa naboi z tlenkiem etylenu przez okres 36 miesięcy 1.1Zakres zamówienia dla zadania 1 Sprzedaż dostawa instalacja i uruchomienie sterylizatora niskotemperaturowego na tlenek etylenu Ogólny zakres zadań związanych z dostawą sprzętu: Sprzedaż i dostawa Transport na miejsce montażu Demontaż starego sterylizatora Montaż dostarczonego sterylizatora Wykonanie napraw i obróbek ścian po montażu sterylizatora Podłączenie sterylizatora do posiadanego przez szpital abatora Uruchomienie urządzenia Testowanie Testowanie współpracy sterylizatora z abatorem Szkolenie personelu odnośnie użytkowania Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do odbioru, dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. Gwarancja min 36 miesięcy na zaoferowane urządzenia W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wykonywania 6 okresowych przeglądów gwarancyjnych mających na celu sprawdzenie poprawności pracy i usunięcia zaistniałych usterek (koszt przeglądu wliczony w cenę napędów). Zakres przeglądu obejmuje wymianę wszystkich wymaganych elementów eksploatacyjnych w szczególności akumulatorów. Zakres przeglądu oraz częstość wykonywania przeglądów zgodnie z wymaganiami producenta, lecz nie rzadziej niż jeden raz w roku. 1.2Zakres zamówienia dla zadania 2 Dostawa naboi z tlenkiem etylenu kompatybilnych z zaoferowanym sterylizatorem Naboje dostarczane będą jedynie na podstawie pisemnych zamówień w ilościach określonych w poszczególnych zamówieniach. Wszystkie zaoferowane naboje powinny być oznakowane znakiem CE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331911006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena naboi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach