Przetargi.pl
Sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia do Ratusza w Końskowoli - część II wyposażenie drobne.

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 818 816 201 , fax. 818 816 202
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska
    24-130 Końskowola
    tel. 818 816 201, fax. 818 816 202
    REGON: 54347900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=175

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia do Ratusza w Końskowoli - część II wyposażenie drobne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia drobnego - uzupełniającego do budynku zabytkowego Ratusza położonego w miejscowości Końskowola. Zamówienie obejmuje: Lp. Nazwa J.m. Ilość 1. Czajnik elektryczny szt. 4 2. Ekspres do kawy automatyczny szt. 2 3. Wentylator kolumnowy szt. 8 4. Zestaw sztućców (60 szt. łyżeczka do kawy/herbaty oraz 60 szt. widelczyk do ciasta zestaw 1 5. Lodówka hotelowa szt. 2 6. Laptopy +oprogramowanie szt. 3 7. Telewizor szt. 1 8. Mini wieża szt. 2 9. Szklanki wysokie do napojów szt. 60 10. Dzbanek do wody i napojów szt. 12 11. Termos konferencyjny szt. 8 12. Ścierka szt. 10 13 Serwetniki szt. 8 14 Mop- zestaw szt. 2 15 Szczotka do zamiatania szt. 3 16 Szufelka ze zmiotką szt. 3 17 Zestaw głośników do komputera szt. 5 18 Aparat lustrzanka w zestawie z obiektywem i kartą pamięci szt. 1 19 Odkurzacz przemysłowy szt. 1 20 UPS do komputera szt. 2 21 Przedłużacze szt. 5 22 Warnik do wody szt. 2 23 Talerze deserowe szt. 60 24 Szafka gospodarcza szt. 1 25 Szafka do łazienki szt. 1 26 Nagłośnienie Kpl. 1 27 Wycieraczka szt. 2 28 Pojemnik na mydło szt. 6 29 Kosz na śmieci- zestaw szt. 1 30 Pojemnik na papier toaletowy szt. 6 31 Szczotka do WC szt. 6 32 Pojemnik na ręczniki papierowe szt. 6 33 Antyrama szt. 10 34 Komplet kawowy (jeden komplet składa się z 12 sztuk) szt. 5 35 Łopata do śniegu szt. 1 36 Skrzynka na klucze szt. 1 37 Gaśnica szt. 3 38 Wycieraczka pod drzwi zewnętrzne szt. 1 39 Taca metalowa - bufetowa szt. 6 40 Patera do ciasta szt. 8 41 Patera/kosz podwójny na owoce szt. 8 42 Kontroler WIFI 1 szt. + półka rack 19’’ szt. 1 43 Switch zarządzalny Szt. 3 44. Uchwyt do montażu telewizora szt. 1 1.1 Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 1.2 Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia o lepszych parametrach. 1.3 Zamówienie swoim zakresem obejmuje: sprzedaż z dostawą, rozładunek, wniesienie oraz zamontowanie i ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (o ile dotyczy) jego instalację i uruchomienie. 1.4 Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń, wolny od obciążeń praw osób trzecich. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. 1.5 Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno - użytkowe. 1.6 Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 1.7 Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 1.8 Do poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz określić warunki gwarancji. 1.9 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż lub instalację, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 1.10 W przypadku sprzętu komputerowego Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Oprogramowanie musi być dostarczone wraz z wymaganymi i zalecanymi przez producenta oprogramowania, nie budzącymi wątpliwości, dokumentami potwierdzającymi legalność oprogramowania. W trakcie odbioru lub maksymalnie do 5 dni od dostawy zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli legalności oprogramowania podczas odbioru sprzętu. 1.11 W przypadku sprzętu komputerowego wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje). Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały legalnie zainstalowane oprogramowanie systemowe. 1.12 Wykonawca zobowiązany jest dokonać pierwszego uruchomienia i konfiguracji wszystkich dostarczonych urządzeń. 1.13 Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 1.14 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do Ratusza w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, ustalonych wcześniej z osobą oddelegowaną do kontaktu z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu informacji; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną