Przetargi.pl
Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej z podziałem na zadania

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63, , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, , fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej dla Punktu Poboru Energii (dalej: PPE) zamawiającego zgodnie z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Sprzedaż energii elektrycznej w okresie 12 m-cy – pełnienie funkcji Sprzedawcy Podstawowego. - wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy i będzie ponosił wszelkie koszty z tym związane. - wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z procedurą obowiązującą dla zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Czynności te wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych wraz z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej. Zadanie nr 2 - Sprzedaż energii elektrycznej w okresie 3 m-cy – pełnienie funkcji Sprzedawcy Rezerwowego. Sprzedawcą Rezerwowym zostanie oferent, który nie został uznany za Sprzedawcę Podstawowego. - W okresie realizacji umowy, tj. w przypadku zaprzestania świadczenia sprzedaży energii przez Sprzedawcę Podstawowego, wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedawanej w ramach umowy i będzie ponosił wszelkie koszty z tym związane. - wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z procedurą obowiązującą dla zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Czynności te wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych wraz z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej. 1.1. Ilość sprzedawanej energii elektrycznej: Dla zadania nr 1 w okresie 12 m-cy, dla PPE zamawiającego wynosi: ok. 750 000 kWh w okresie obowiązywania umowy. Dla zadania nr 2 w okresie 3 m-cy, dla PPE zamawiającego wynosi: ok. 187 500 kWh w okresie obowiązywania umowy. 1.2. Zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w prawie opcji zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup energii elektrycznej: Dla zadania nr 1 - w ilości 637 500 kWh. Dla zadania nr 2 - w ilości 159 375 kWh. 1.3. Pozostałe ilości będą realizowane w zależności od zapotrzebowania energetycznego zgodnie z przedstawionym poniżej zapisem dotyczącym możliwości skorzystania z prawa opcji. 1.4. Odczyt licznika odbywać się będzie 1 raz w miesiącu, razem dla wskazanego w dokumentacji układu pomiarowego: - 12 odczytów w roku kalendarzowym dla zadania nr 1; - 3 odczyty w okresie trwania umowy dla zadania nr 2. 2. Zamawiający aktualnie posiada zawartą umowę kompleksową sprzedaży energii i świadczenia usługi dystrybucji zawartą z PGE Obrót S.A., której termin zakończenia przypada na dzień 31.12.2020 r. 2.1. Zamawiający oświadcza, że zawrze odrębną umowę na dystrybucję energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A oddział Zamość (dalej OSD). 3. Informacja o użytkowanym obiekcie Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 - Wykaz PPE. 4. Kalkulację oferty zawarto w załączniku nr 1a i 1b (w zależności od tego, którego zadania dotyczy oferta). 5. Warunkiem niezbędnym realizacji sprzedaży energii elektrycznej zamawiającemu przyłączonemu do sieci OSD jest posiadanie przez wybranego wykonawcę Generalnej Umowy Dystrybucji. 6. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach określonych w: 6.1. Ustawie z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. 2020 poz. 833 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi – zwanej dalej Prawem energetycznym oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy. 6.2. Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej wykonawcy, do której sieci podłączony jest obiekt zamawiającego – zwanej IRiESD. 6.3. Regulaminie sprzedaży energii elektrycznej danego wykonawcy, przy czym wzór umowy (załącznik nr 5) oraz dokumenty zamawiającego określone we wzorze mają pierwszeństwo zastosowania w realizacji zamówienia przed innymi regulacjami wykonawcy (np. regulaminami, cennikami) mającymi odniesienie do realizacji przedmiotu umowy. 7. Zamawiający oświadcza, że jest wytwórcą energii elektrycznej w małej instalacji, o której mowa w art. 2 pkt 18 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (DZ. U. z 2020 r. poz. 261, z późn. zm.) i jest wpisany do rejestru wytwórców energii elektrycznej w małej instalacji pod numerem MIOZE/URE00596/2018. 8. Zakupiona energia elektryczna nie zostanie przeznaczona do dalszej odsprzedaży. 9. Zamawiający zobowiązuje się w ciągu 7 dni, od daty zaistnienia zdarzenia, poinformować na piśmie wykonawcę o wszelkich zmianach dotyczących wytwarzania energii elektrycznej w małej instalacji. 10. Zamawiający oświadcza, że nie będzie samodzielnie rozliczał się z obowiązku podatkowego. Wykonawca zastosuje do rozliczeń ceny powiększone o podatek akcyzowy zgodnie z ustawą o podatku akcyzowym, którego wartość wyszczególni na oddzielnej pozycji faktury lub w załączniku do niej. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt 1. oraz 1.1. niniejszego ustępu. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu zamówienia, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 12.1. Podane ilości przedmiotu umowy są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu pkt. 13 niniejszego ustępu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację umowy, ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu ewentualnego zmniejszenia przedmiotu umowy. 13. Prawo opcji. 1) Zamawiający zgodnie z treścią poniższych ppkt. 2 – 6 zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zależności od faktycznego zapotrzebowania energetycznego. 2) W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji: 2.1) Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne z dokumentacją postępowania oraz złożoną ofertą i zawartą umową. 2.2) Wykonawca będzie zobligowany dostarczać zamawiającemu przedmiot zamówienia objęty postępowaniem i umową oraz określony w ofercie wykonawcy. 2.3) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wykonawcy i umowie. 3) Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od faktycznego zapotrzebowania energetycznego obiektu będącego w posiadaniu zamawiającego. 4) Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości dostaw pewnych, zagwarantowanych przez zamawiającego. 5) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie po wyczerpaniu ilości podstawowych, zagwarantowanych przez zamawiającego, na podstawie dalszego poboru i przesyłu energii do obiektu wymienionego w umowie, przez okres trwania umowy. 6) Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku pełnej realizacji prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada: - aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada: - aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 1.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 1.3. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 2. W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2.1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w przypadku spełnienia wobec niego przesłanek wynikających z art. 24 ust. 1 oraz z art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2.2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz pkt. 16-20 może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2.3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 2.2. 2.4. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 19, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji. 2.5. Zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. 2020, poz. 814 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. 2020,. poz. 1228). 2.6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. VIII INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3); b) nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 4). 2. Zgodnie z art. 24aa Zamawiający przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. VIII SIWZ pkt 4. 3.1. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zamawiający dopuszcza "wydruk" ze strony http://bip.ure.gov.pl/bip/rejestry-i-bazy . 4.2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu, należy przedłożyć: 4.2.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie ust. VII pkt 2.5. 5. Informacje dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. VIII pkt 4.2.1: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 7.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) oświadczenia opisane w ust. VIII pkt 1, pkt 4.2.1 lub pkt 6 oraz w ust. IX pkt 1, składa każdy z Wykonawców; b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 7.3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 7.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 7.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę), c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum – minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 8. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 7.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od podpisania umowy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty lub oświadczenia muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela. Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej wymagane dokumenty lub oświadczenia muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego potwierdzonego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz przesłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. VIII i IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. IX INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU OKREŚLENIA PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ. 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.1 Wykonawca przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, biorących udział w postępowaniu, albo informację o braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 6). 2. Definicje określa art. 4 ust. 1, 2, 3, 4 i 14 Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach