Przetargi.pl
Sprzedaż, dostarczenie oraz montaż dystrybutorów na stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacja Sp. z o.o. w Koszalinie, przy ulicy Gnieźnieńskiej 9

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 423 021 , fax. 943 422 768
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
    ul. Gnieźnieńska 9
    75736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 423 021, fax. 943 422 768
    REGON: 33055750800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzk.koszalin.ibip.pl/public/?id=217461

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, dostarczenie oraz montaż dystrybutorów na stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacja Sp. z o.o. w Koszalinie, przy ulicy Gnieźnieńskiej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) Sprzedaż i dostawa 5 dystrybutorów paliwa jednego producenta, nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2018 roku zgodnie z poniższym zestawieniem: a) dwie sztuki dystrybutorów z dwustronnym wyświetlaczem, każdy wyposażony w 8 węży z pistoletami do czterech gatunków paliwa tj: 4 węże do Pb 95, 2 węże do ON i 2 węże do PB 98 - o wydajności minimum 40dm3min; b) dwie sztuki dystrybutorów z dwustronnym wyświetlaczem, każdy wyposażony w 4 węże z pistoletami do jednego gatunku paliwa (ON), w każdym dystrybutorze dwa węże szybkiego nalewu minimum 120 dm3/min i 2 węże minimum 40 dm3/min; c) jeden dystrybutor LPG z jednostronnym wyświetlaczem, wyposażony w jeden wąż z pistoletem o wydajności minimum 40dm3min; 2) Zdemontowanie istniejących dystrybutorów i zamontowanie nowych dystrybutorów na obecnie istniejących stanowiskach na stacji paliw: a) 2 dystrybutory paliw do samochodów osobowych (stanowisko górne); b) 2 dystrybutory paliw do samochodów ciężarowych (stanowisko dolne); c) 1 dystrybutor LPG. 3) Legalizacja przepływomierzy. 4) Szkolenie z obsługi dostarczonych i zamontowanych dystrybutorów. 3.2. Każdy dystrybutor, o którym mowa w pkt. 3.1.1) a), b) i c) musi posiadać: 1) solidną obudowę ze stali nierdzewnej i aluminium; 2) być wyposażony w bardzo trwałe pompy rotacyjne, 3) filtry paliwowe ze stali nierdzewnej wielokrotnego użytku; 4) układ preselekcji w liczydle (kwota i litry); 5) pokrywy boczne malowane; (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym); 6) licznik elektroniczny wyposażony w kalibrację elektroniczną przepływomierza i układu odzysku oparów; funkcjonalność działania układu odzysku oparów zgodna z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/126/WE z dnia 21 października 2009 roku w sprawie odzyskiwania oparów paliwa na etapie II podczas tankowania pojazdów silnikowych na stacjach paliw (Dz. U. UE L 285 z 31.10.2009 roku, str. 36 oraz Dz. U. UE L 304 z 23.10.2014 roku, str. 89) znowelizowanej dyrektywą Komisji 2014/99/UE z dnia 21 października 2014 roku. 7) autodiagnostykę systemu odzysku oparów, układ zabezpieczenia termicznego silników, kompensacji wydanej ilości paliwa w 15ºC; 8) energooszczędne wyświetlacze z podświetleniem LED; 9) temperatura pracy w zakresie od minus 40 ºC do plus 60 ºC bez konieczności dodatkowego ogrzewania; 10) moduł komunikacyjny niezbędny do odczytu i zarządzania dystrybutorem przez informatyczne systemy sprzedażowe funkcjonujące u Zamawiającego; 11) możliwość współpracy z różnymi sterownikami i systemami zarządzania - a w szczególności z systemem SBen firmy Almar i sterownikami kompatybilnymi z systemem SBen; 12) przycisk przywołania obsługi stacji paliw; 3.3. Podstawowe parametry dystrybutorów o których mowa w pkt. 3.1.1) a), b): 1) jeden do 4 gatunków paliwa; 2) zwijarka do węża: 3) wydajność od 40, 80, 130 dm3/min; 4) dokładność odmierzacza ± 0,2%.; 3.4. Podstawowe parametry dystrybutora o którym mowa w pkt. 1) c) 1) Automatyczna kompensacja temperaturowa (150C) 2) Kalibracja elektroniczna 3) Wyłącznik awaryjny 4) Wyświetlacze cen jednostkowych produktów 5) Sumatory elektromechaniczne w głowicy (jedno- i dwustronne) 6) Zawór bezpieczeństwa 7) Wykonanie niskotemperaturowe 8) Czujniki pożaru i przechylenia 9) złączę zrywalne na wężu; 10) przycisk awaryjny; 11) kieszeń do samoobsługowego tankowania LPG przez klienta; 3.5. Zamawiający wymaga, aby 1) Każdy dystrybutor spełniał wszelkie wymagania w zakresie ochrony środowiska (dla benzyn układ odsysania oparów VRS), posiadają niezbędne certyfikaty i dopuszczenia metrologiczne (MID – legalizacja producenta) oraz do pracy w strefie zagrożenia wybuchem. Wykonanie zgodne ze standardami obowiązującym w Unii Europejskiej; 2) Każdy dystrybutor był wyposażony w moduł komunikacyjny niezbędny do odczytu i zarządzania dystrybutorem przez informatyczne systemy sprzedażowe. 3) Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami, a zwłaszcza przepisami BHP i przeciwpożarowymi; 4) Wszelkie koszty dostosowania dystrybutorów do współpracy z systemem SBen firmy Almar, w tym ewentualne dostosowanie oprogramowania i sterowników leżą po stronie Wykonawcy. Aktualnie stacja paliw jest wyposażona w sterownik dedykowany do dystrybutorów Tokheim firmy Almar, a sterownik ten obsługuje również samoobsługowy system autoryzacji wykonany przez firmę Almar którego funkcjonowanie musi zostać zachowane; 5) Wykonawca dołączy ofertę cenową na w/w dystrybutory wraz z kosztami wymiany, legalizacji i szkolenia; 6) Wymiana dystrybutorów będzie odbywała się sukcesywnie, z zachowaniem ciągłości pracy stacji paliw. 3.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z dystrybutorami dostarczył niżej wymienione dokumenty: a) potwierdzające spełnienie przez urządzenie wymagań dotyczących minimalnego poziomu odzyskiwania par paliwa; b) oświadczenie zapewnienia spełnienia przez urządzenia wymagań dotyczących minimalnego poziomu odzyskiwania par paliwa; c) potwierdzające, że urządzenie poddano badaniom technicznym; d) potwierdzenie, przez UDT spełnienia wymagań dotyczących minimalnego poziomu odzyskiwania par paliwa. e) deklarację zgodności zgodną z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. Nr 199, poz. 1228 z późniejszymi zmianami); f) dokumenty określające warunki gwarancji; g) dokumentację techniczną do dostarczonych dystrybutorów, w języku polskim, zawierającą informacje w zakresie obsługi, konserwacji, ewentualnych materiałów eksploatacyjnych; h) licencję na oprogramowanie do obsługi zamontowanych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38424000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości 5.600,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy sześćset 00/100). Termin ważności wadium – od terminu składania ofert do terminu związania ofertą. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku poz. 1804 z późniejszymi zmianami). 4.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, co najmniej następujące warunki: 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; 2) określać kwotę gwarantowaną w złotych; 3) określać termin ważności gwarancji od terminu składania ofert do terminu związania ofertą; 4) określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium); 5) być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie); 6) zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji w przypadku, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 88 1160 2202 0000 0002 6524 1840 z opisem wadium – przetarg nieograniczony nr NO-LK-2210-12/2018 „Sprzedaż, dostarczenie oraz montaż dystrybutorów paliwa na stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie przy ulicy Gnieźnieńskiej 9”. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku o rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa bez wezwania. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 3) pkt. 6.2. pkt 1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez Właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21; 4) od pkt. 6.2.ppkt 2) do pkt. 6.2. ppkt. 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.4.1) oraz 6.4.2) lit. b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.4.2) lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.5. SIWZ stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 6.2.1) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt. 6.4 pkt.1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.5 SIWZ zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 Pzp lub ust.5 może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 9. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 PZP. 10. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.2). ppkt 1) – 7) SIWZ. 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 6.2). ppkt 1) – 7) SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 12. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 13. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 14. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale. Do oferty stanowiącej załącznik nr 1 Wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) załącznik nr 1a do SIWZ 3) dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 i 6.2 od ppkt 1) do ppkt. 7) SIWZ; 4) załącznik nr 5 do SIWZ; 5) załącznik nr 3 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 12.6 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach