Przetargi.pl
Sprzedaż betonu asfaltowego

Miasto Łaskarzew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-450 Łaskarzew, Rynek Duży im. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 845 250 , fax. 256 845 097
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łaskarzew
    Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32
    08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie
    tel. 256 845 250, fax. 256 845 097
    REGON: 52980600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolaskarzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż betonu asfaltowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup betonu asfaltowego do wbudowania "na gorąco" w szacunkowej ilości – warstwa wyrównawcza w ilości szacunkowej ok. 673 tony wg normy PN-EN12591:2002. W przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych, ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dostawy w niepełnym zakresie lub do zwiększenia dostawy o 20%. Odbiór masy bezpośrednio od Wykonawcy przez Zamawiającego własnym transportem w odległości nie większej niż 40 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego (ze względu na warunki technologiczne, transport i przechowywanie masy na gorąco czas transportu mieszanki mineralno – bitumicznej nie może przekroczyć 1 godziny - masa asfaltowa przy rozładunku na miejscu prowadzonych robót powinna posiadać temperaturę minimum 155°C - 160°C.). Maksymalne oczekiwanie na masę do 1 godziny. Beton asfaltowy wykorzystany będzie do ułożenia warstwy wyrównawczej na drodze gminnej o kategorii ruchu KR2 Odbiór masy w dniu następnym po złożeniu zamówienia w godzinach od 700 do 1600. Minimalny okres gwarancji na jakość wytworzonej masy - 36 miesięcy od daty produkcji. Do każdej partii odebranego materiału powinien być dostarczony dokument WZ i kwit wagowy. Kupowany produkt powinien posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć recepturę na wyprodukowaną partię masy na żądanie Zamawiającego wg normy PN-EN12591:2002. Przy pierwszym zakupie masy należy dołączyć „kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego” dla dostarczanego materiału. W razie niemożności zrealizowania przez Wykonawcę złożonego zamówienia na masę (niezależnie od powodów tej niemożności), Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Zamawiającemu odbiór masy u innych producentów, z punktu odbioru znajdującego się w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, zgodnie z zawartymi w umowie warunkami. Rozliczenia za zakupioną w ten sposób masę dokona Wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji w danym dniu z pobierania lub zwiększania ilości dziennego poboru betonu asfaltowego – warstwy wyrównawczej na warunkach uzgodnionych w przeddzień odbioru. Odbiór masy uzależniony będzie od panujących warunków atmosferycznych, w przypadku gdy warunki na wbudowanie masy nie będą odpowiednie nie będzie ona odbierana od Wykonawcy. Na sprzedany beton asfaltowy Wykonawca w dniu zrealizowania poszczególnych dostaw przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: a) Gwarancje wyrobu, b) Krajowa deklarację właściwości użytkowych, c) Krajową ocenę techniczną lub Aprobatę techniczną, jeżeli jej okres ważności nie upłynął, d) Świadectwo jakości dla każdej partii sprzedanego towaru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie, oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz sprzedaży dokonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; f) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na kare ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; h) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019r. poz. 1170). i) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach