Przetargi.pl
Sprzedawca z obsługą komputera i obsługą kas fiskalnych.

Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4362304 , fax. 077 4363782
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
    ul. Jagiellońska 21 21
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4362304, fax. 077 4363782
    REGON: 53159813000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedawca z obsługą komputera i obsługą kas fiskalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.: Sprzedawca z obsługą komputera i obsługą kas fiskalnych dla 20 osób bezrobotnych z podziałem na 2 grupy liczące maksymalnie 10 osób na zajęciach praktycznych z zakresu obsługi komputera i kas fiskalnych. Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu sprzedawca. Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności z zakresu obsługi klienta, nowoczesnych technik sprzedaży, rachunkowości handlowej i gospodarki kasowej, a także z zakresu obsługi komputera w stopniu podstawowym i obsługi kas fiskalnych. Kod CPV - 80423000-5 Wymagane miejsce przeprowadzenia szkolenia: - zajęcia teoretyczne - Prudnik - zajęcia praktyczne - Prudnik Harmonogram szkolenia powinien uwzględniać prowadzenie szkolenia w dniach od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, z podziałem na 2 grupy liczące maksymalnie 10 osób na zajęciach praktycznych z zakresu obsługi komputera i kas fiskalnych. . Program szkolenia teoretycznego powinien obejmować minimum 90 godzin szkolenia (dla całej grupy 20 - osobowej) i zawierać co najmniej następujące zagadnienia: - Nowoczesne techniki sprzedaży; - Profesjonalna obsługa klienta; - Marketing z elementami reklamy; - Podstawy towaroznawstwa; - Elementy prawa handlowego; - Bezpieczeństwo i higiena pracy w placówkach handlowych; - Minimum sanitarne i HACCP; - Psychologia pracy i aktywizacja zawodowa; Zajęcia praktyczne powinny trwać minimum 110 godzin (na każdą grupę 10 - osobową) i zawierać w szczególności zajęcia z zakresu: - Rachunkowość handlowa i gospodarka kasowa; - Obsługa kas fiskalnych; - Podstawowa obsługa komputera - minimum 80 godzin. Praktyka zawodowa w przedsiębiorstwach handlowych: minimum 40 godzin szkolenia na osobę. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom szkolenia : a) samodzielnego stanowiska przy komputerze na zajęciach praktycznych, b) w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, c) sprzętu niezbędnego na czas trwania szkolenia; d) materiałów dydaktycznych (podręcznik) oraz notatnika i długopisu (w ramach kosztów szkolenia) dla każdego uczestnika szkolenia, które po zakończeniu kursu przechodzą na ich własność, e) odzieży ochronnej, f) badań lekarskich (sanepid + medycyna pracy + książeczka sanepidowska). W przypadku, gdy nastąpi okoliczność, że zbędnym stanie się przeprowadzenie szkolenia ilości osób wskazanych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości osób skierowanych na szkolenie, jednak nie mniej niż do 15 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 1b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 1c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI niniejszej SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów lub oświadczeń zostanie uznane przez Zamawiającego jako nie spełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1. oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.3. zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.prudnik.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach