Przetargi.pl
Sprzątnie krytej pływalni MOSIR w Mielcu przy ul. Powstańców Warszawy 2 oraz terenów przyległych.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Ludwika Solskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7881107 , fax. 017 7884765
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu
    ul. Ludwika Solskiego 1 1
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7881107, fax. 017 7884765
    REGON: 00032922000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątnie krytej pływalni MOSIR w Mielcu przy ul. Powstańców Warszawy 2 oraz terenów przyległych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątnie krytej pływalni MOSIR w Mielcu przy ul. Powstańców Warszawy 2 oraz terenów przyległych (zgodnie z załącznikiem graficznym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki pn. (Zakres sprzątania - basen Smoczka )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601122005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a)Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat (rozpoczęte po 1 stycznia 2007 - zakończone przed 1 stycznia 2010) wykonał z należytą starannością, co najmniej 2 zadania o wartości i charakterze jak przedmiot zamówienia (utrzymanie czystości w budynku/ach użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej jak 1.000 m2 dla każdego zamówienia) 2.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Dodatku Nr 2 SIWZ b)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Dodatku Nr 3 SIWZ, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością wg Dodatku Nr 4 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach