Sąd Rejonowy w Ostródzie ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 12
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 6462247 , fax. 89 6462247 wew. 130
- Data zamieszczenia: 2010-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Ostródzie
ul. Jana III Sobieskiego 12 12
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 6462247, fax. 89 6462247 wew. 130
REGON: 00032359400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE ORAZ TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZYNALEŻNEGO DO BUDYNKÓW, ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Ostródzie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków, zlokalizowanych w Ostródzie i Morągu, zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia (zał. 4 do SIWZ), zestawieniem powierzchni (zał. nr 4A do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Ostródzie, tj. - w budynku zlokalizowanym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 12 - 4.291,50 m2 - w budynku zlokalizowanym w Morągu przy ul. Warmińskiej 17A - 765,93 m2 2) Utrzymanie terenów zielonych: - przynależnych do budynku zlokalizowanego w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 12 - 1.826,47 m2 (w tym 30 krzewów i 2 drzewa); - przynależnych do budynku zlokalizowanego w Morągu przy ul. Warmińskiej 17A - 666,40 m2 3) Utrzymanie czystości i porządku na ciągach komunikacyjnych i parkingach: - przynależnych do budynku zlokalizowanego w Ostródzie, przy ul. Jana III Sobieskiego 12 - 3.941,53 m2 - przynależnych do budynku zlokalizowanego w Morągu przy ul. Warmińskiej 17A - 894,90 m2. Szczegółowy zakres prac oraz zakres rzeczowy określa Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe i utrzymanie czystości własnym sprzętem i środkami czystości: a) Środki do czyszczenia mebli, płyny do mycia i konserwacji podłóg, pasty, płyny do dezynfekcji wc, środki do mycia naczyń - powinny odpowiadać obowiązującym standardom a produkty chemii gospodarczej powinny posiadać stosowne świadectwa (atesty, i certyfikaty) o dopuszczeniu do ogólnego stosowania, udostępniane na żądanie Zamawiającego. 2) Wykonawca w miarę zużywania uzupełniał będzie wyznaczone miejsca w środki czystości i artykuły higieniczne, tj.: - mydło w płynie dobrej jakości zawierające kolagen, pochodne lanoliny i substancje zapobiegające wysuszaniu skóry; - stojące żelowe odświeżacze powietrza; - worki na śmieci; - worki do recyklingu (3 rodzaje: makulatura, szkło, tworzywa sztuczne); - papier toaletowy w rolkach biały dwuwarstwowy, gofrowany miękki, dostosowany wielkością do dozowników posiadanych przez Zamawiającego. 3) Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe w następujących godzinach: - Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 12, po godzinach pracy Sądu, tj. od godz. 15:30,- Morąg, ul. Warmińska 17A w godzinach od 10:00 do 15:30, z zastrzeżeniem pkt. 5, 6 i 7. 4) Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym w zakresie zawartym w Załącznik nr 1 do umowy, tj: w budynkach min. 9 osób oraz stała obsługa porządkowa terenów zewnętrznych przy wszystkich obiektach - min. 2 osoby; 5) Wykonawca zapewni stałą obsługę porządkową w godzinach od 7:15 do 15:15 od poniedziałku do piątku w budynku Sądu Rejonowego w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 12 - min. 1 osoba. 6) Wykonawca zapewni wykonanie kompleksowego sprzątania: a) Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 12 : w godzinach od 7:15 do 15:15 od poniedziałku do piątku w budynku w niżej wymienionych pomieszczeniach: - kasa - archiwum - Kancelaria Tajna - pomieszczenie monitoringu - pomieszczenia serwerowni - pokój gościnny - pomieszczenie rzemieślnika. b) Morąg, ul. Warmińska 17A: w godzinach od 10:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku w budynku w niżej wymienionych pomieszczeniach: - archiwum - serwerownia - pokój gościnny. 7) Wykonawca zapewni stałą obsługę porządkową terenów zewnętrznych w godzinach od 6:00 do 11:00 od poniedziałku do piątku, z tym, że w okresie zimowym, w przypadku opadów śniegu oraz utrzymywania się śliskości, Wykonawca zapewni stałą obsługę porządkową od godz. 5:00 do zakończenia dnia pracy Sądu, poprzez utrzymanie swobodnego przejścia dla pieszych oraz przejazdu pojazdów (odśnieżanie, posypywanie piaskiem, usuwanie oblodzeń i błota pośniegowego na ciągach komunikacyjnych i parkingach). 8) Wykonawca zobowiązany jest do: a) zamykania, po zakończeniu sprzątania, okien i drzwi sprzątanych pomieszczeń; b) wyłączania urządzeń elektrycznych, świateł oraz zakręcania punktów czerpania wody; c) zgłaszania w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostródzie następujących faktów i zdarzeń: - zagubienie kluczy do pomieszczeń, - niedopałki papierosów w koszach na śmieci, - pozostawienie włączonych urządzeń elektrycznych, - awarie elektryczne i wszelkie oznaki nieszczelności urządzeń c.o. i wod.-kan., - pozostawienie pieczątek i innych cennych przedmiotów, - pozostawienie otwartych szaf, - wszystkie inne istotne fakty i zdarzenia. 4. Inne postanowienia: 1) Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenia do przechowywania sprzętu, środków czyszczących i artykułów higienicznych oraz odzieży roboczej. 2) Wykonawca wyposaży swoich pracowników w jednolitą, estetyczną odzież ochronną. 3) Zamawiający ponosi koszty energii elektrycznej i wody potrzebnych do wykonywania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.300,- PLN (słownie: cztery tysiące trzysta PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010 - 03 - 18 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej ustawą Pzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank PKO BP Oddział w Olsztynie nr 39 1020 3613 0000 6202 0061 2705 Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2010-03 - 18 o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp) należy złożyć w pokoju nr 112. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroda.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa sprzątania w 10 budynkach/lokalach biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-02-11 - Kompleksowa usługa sprzątania w 10 budynkach/lokalach biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-01-12 - Kompleksowa usługa sprzątania w 10 budynkach/lokalach biurowych użytkowanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego w 2016 roku.
Dodano: 2015-11-20 - Usługa sprzątania w budynku Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 9 oraz terenu przynależnego do w/w budynków
Dodano: 2015-09-01 - Realizacja usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Bartoszyckiej 4a oraz przy ul. Wyszyńskiego 37
Dodano: 2015-08-10 - Kompleksowa usługa sprzątania w 11 budynkach Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, znajdujących się na terenie woj. warmińsko-mazurskiego.
Dodano: 2014-10-17 - Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach przyległych Sądu Rejonowego w Bartoszycach zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
Dodano: 2014-02-18 - Kompleksowa usługa sprzątania 123 budynków ANR OT Olsztyn w 2014 r.
Dodano: 2014-02-03 - Sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych.
Dodano: 2014-01-24 - Kompleksowa usługa sprzątania w 12 budynkach Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego.
Dodano: 2013-12-16