Przetargi.pl
Sprzątanie, zamiatanie, koszenie i odśnieżanie terenów nieruchomości będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej na osiedlu „PIASKI” (obręb byłej administracji ROM III)

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Warzywna 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42-22-59-285 , fax. 42-22-59-286
  • Data zamieszczenia: 2023-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Warzywna 6
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42-22-59-285, fax. 42-22-59-286
    REGON: 470013843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie, zamiatanie, koszenie i odśnieżanie terenów nieruchomości będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej na osiedlu „PIASKI” (obręb byłej administracji ROM III)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi sprzątania polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowegoi estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości wraz z wywozem i utylizacją liści, gałęzi itp. jak również odśnieżanie nawierzchni dróg dojazdowych, chodników oraz posesji.Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu chodników i ciągów pieszo- jezdnych:a) sprzątanie chodników, ciągów pieszo-jezdnych, miejsc posadowienia pojemników, wejść do obiektów, prześwitów bramowych, dojść do budynków gospodarczych, dojazdów, placów zabaw, miejsc postojowych itp.b) Bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników,c) Oczyszczanie rynsztoków i kratek ściekowych, d) Sprzątanie na wezwanie, np. sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.e) odśnieżanie nawierzchni dróg dojazdowych, chodników oraz posesji (dojścia do budynków, pomieszczeń gospodarczych wraz z odśnieżeniem schodów galeryjek, dojściem do pojemników na odpady komunalne itp.) – czas reakcji maksymalnie 5 godzin od rozpoczęcia opadów śniegu.f) jednorazowe pozimowe sprzątanie chodników g) Zgłaszanie o stwierdzonych uszkodzeniach i nieprawidłowościach2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania usługi jest określony w § 4 umowy oraz:1) Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1.3, (zwany dalej „OPZ”)2) Formularzu Cenowym wraz z harmonogram prac stanowiącym Załącznik nr 1.2, zwany dalej „Formularz Cenowy”3) Wykazie Posesji i Terenów stanowiącym Załącznik nr 1.1, (zwany dalej „Wykaz Posesji”)1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługa sprzątania polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowegoi estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości wraz z wywozem i utylizacją liści, gałęzi itp. Bieżące utrzymanie terenów zielonych polegające na:a) grabienie i koszenie traw wraz z ich wywozem i utylizacją,b) Jednorazowe pozimowe sprzątanie terenów zielonych objętych koszeniem/grabieniemc) Sprzątanie placu zabaw zgodnie z harmonogramem2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania usługi jest określony w § 4 umowy oraz:1) Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1.3, (zwany dalej „OPZ”)2) Formularzu Cenowym wraz z harmonogram prac stanowiącym Załącznik nr 1.2, zwany dalej „Formularz Cenowy”3) Wykazie Posesji i Terenów stanowiącym Załącznik nr 1.1, (zwany dalej „Wykaz Posesji”)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SWZ).2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SWZ).3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia i będzie utrzymywać to ubezpieczenie w czasie trwania umowy. Ubezpieczenie ma obejmować szkody majątkowe, jak i niemajątkowe powstałe w związku z odpowiedzialnością kontraktową i deliktową wykonawcy; wysokość ubezpieczenia ma być nie mniejsza niż:- dla części I - 300.000,00 zł,- dla części II - 250.000,00 zł,W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wymaga udokumentowania ubezpieczenia, o którym mowa powyżej, w wysokości nie mniejszej niż wynikającej z zsumowania tych części tj. 550 000,00 zł.W pierwszej fazie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.A. w odniesieniu do posiadania wiedzy i doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie posiadał obrót firmy na minimalnie wymaganym poziomie, tj.:1) Część I - wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości netto równej minimum 160.000,00 zl na usługi związane z utrzymaniem czystości/odśnieżaniem chodników i/lub ciągów pieszo jezdnych wraz zamiataniem.2) Część II - wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości netto równej minimum 80.000,00 zl na usługi związane z utrzymaniem czystości terenów zielonych/ grabieniem wraz z wywozem urobku/koszeniem wraz z wywozem urobku.wraz z załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycieWykonawca zobowiązany jest do złożenia Załącznika nr 7 do SWZ jako poświadczenia.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wymaga udokumentowania doświadczenia, o którym mowa powyżej, w wysokości nie mniejszej niż wynikającej z zsumowania tych części, tj. 240 000,00 zł netto.B. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Zamawiający nie określa tego warunku.C. W zakresie dysponowania narzędziami i sprzętem:Dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami),1) Dla Części I : co najmniej:a) 2 dmuchawami do liścib) sprzętem do ręcznego zamiatania: min. 2 miotły, min. 2 wiadra na odpadyc) traktorek samojezdny wyposażony w pług do odśnieżania2) Dla Części II: co najmniej:a) kosiarka samojezdna/traktor wyposażona w ostrza koszące,b) 2 podkaszarki,c) 2 szt. dmuchaw do trawy i liści.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wymaga udokumentowania dysponowania sprzętem, o którym mowa powyżej łącznie. Uwaga! Możliwe jest połączenie pkt 1) ppkt. c) oraz pkt. 2) ppkt. a) w przypadku, jeżeli posiadany traktorek będzie posiadał jednocześnie ostrza koszące oraz pług do odśnieżania.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Załącznika nr 6 do SWZ jako poświadczenia.2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „nie spełnia”.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Zamawiający jednocześnie informuje, iż: „stosowna sytuacja”, o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, oraz a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w § 6 powyżej.5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.6) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach