Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg
- Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
- Data zamieszczenia: 2010-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie w komunalnych budynkach mieszkalnych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy oraz na terenie nieruchomości komunalnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Sprzątanie w komunalnych budynkach mieszkalnych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy oraz na terenie nieruchomości komunalnych. Zakres zamówienia obejmuje: 1/ usługi sprzątania świadczone w komunalnych budynkach mieszkalnych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, 2/ usługi sprzątania świadczone na terenie nieruchomości komunalnych zabudowanych tymi budynkami, wraz z odśnieżaniem, usuwaniem oblodzeń i niektórymi usługami w zakresie trawników, 3/ współdziałanie z administratorem nieruchomości komunalnych w sprawach porządku i administracji. Usługi sprzątania świadczone w komunalnych budynkach mieszkalnych obejmują codzienne sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku, takich jak: klatki schodowe, korytarze, w tym korytarze piwniczne, jak również wejść do budynków (drzwi, podesty, wiatrołapy), w niżej wymienionych budynkach: ul. Barwna 8, powierzchnia pomieszczeń sprzątanych - 70,00 m2, ul. Kłobucka 1 i 3, powierzchnia pomieszczeń sprzątanych - 212,82 m2, ul. Kostki Napierskiego 10 A, 10B i 10C, powierzchnia pomieszczeń sprzątanych - 172,58 m2, ul. Pileckiego 109 i 111, powierzchnia pomieszczeń sprzątanych -900,17 m2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) mycie klatek schodowych i korytarzy w wymienionych budynkach (podłogi, lamperie, poręcze i wejścia do budynków), jak również zamiatanie korytarzy piwnicznych, z częstotliwością: - w budynkach wymienionych w pkt. 1-3 - co najmniej raz na tydzień, - w budynkach wymienionych w pkt. 4 - co najmniej dwa razy w tygodniu, b) mycie nie rzadziej, niż raz na miesiąc, opraw oświetleniowych, okien i parapetów na klatkach schodowych oraz w korytarzach. Usługi sprzątania świadczone na terenie nieruchomości komunalnych obejmują codzienne sprzątanie powierzchni zewnętrznej, w tym: ciągów komunikacyjnych, altanek śmietnikowych, zieleńców i placów zabaw, jak również opróżnianie wolnostojących koszy na śmieci, na terenie niżej wymienionych nieruchomości: ul. Barwna 8, powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 563 m2, zieleńców - 1.365 m2, ul. Kłobucka 1 i 3, powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 1.204 m2, zieleńców - 694 m2, ul. Kostki Napierskiego 10 A, 10B i 10C powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 612 m2, zieleńców - 2.270 m2, ul. Pileckiego 109 i 111, powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 1.600 m2, zieleńców - 1.150 m2 Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) odśnieżanie w sezonie jesienno-zimowym wszystkich ciągów komunikacyjnych na terenie wymienionych nieruchomości, a także dostarczanie na teren nieruchomości środków zapobiegających powstawaniu oblodzenia tych ciągów i usuwanie oblodzeń przy ich użyciu - z zastrzeżeniem, że czynności te należy wykonywać na bieżąco - niezależnie od pory dnia , także w dni ustawowo wolne od pracy. b) systematyczne podlewanie zieleńców wodą w okresach wysokich temperatur, c) zgrabienie w okresie jesieni wszystkich opadłych liści i gałęzi oraz ich wywiezienie z terenu nieruchomości - z zastrzeżeniem, że liście kasztanowców Wykonawca ma obowiązek zgrabić osobno i wywieźć w miejsce wskazane przez administratora nieruchomości. W ramach współdziałania z administratorem nieruchomości komunalnych w sprawach porządku i administracji Wykonawca ma obowiązek: 1) czuwać nad przestrzeganiem przepisów porządkowych na terenie nieruchomości komunalnych oraz - w uzasadnionych przypadkach - współpracować w tym zakresie z administratorem nieruchomości i policją, 2) przechowywać oraz - w miarę potrzeb - wydawać administratorowi nieruchomości, konserwatorom i firmom wykonującym w budynkach komunalnych prace konserwacyjne i remontowe klucze do pomieszczeń technicznych, administracyjnych, krat, włazów, przyłączy, wyłazów itp., 3) niezwłocznie powiadamiać konserwatorów budynków komunalnych oraz administratora nieruchomości o wszelkich usterkach i awariach oraz - w uzasadnionych przypadkach - wzywać pogotowie techniczne, 4) wywieszać na terenie budynków komunalnych ogłoszenia przygotowane przez administratora nieruchomości i konserwatorów, 5) zgłaszać administratorowi nieruchomości wszelkie opóźnienia i nieprawidłowości w zakresie wywozu odpadów komunalnych i innych prac wykonywanych na terenie nieruchomości, 6) w dniach świąt narodowych wywieszać na budynkach komunalnych flagi państwowe, użyczane przez administratora nieruchomości, a także utrzymywać te flagi w czystości, 7) przekazywać administratorowi nieruchomości wszelkie zgłoszenia, interwencje i uwagi od najemców lokali. Czynności wymienione w pkt. 1-4 należy wykonywać na bieżąco - niezależnie od pory dnia, także w dni ustawowo wolne od pracy. W celu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca, o ile nie wskazano inaczej, będzie używał materiałów i narzędzi własnych. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2011 r. do dnia 31.12.2011 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) najpóźniej w terminie wskazanym w Zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Termin otwarcia licytacji elektronicznej zostanie podany Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe sprzątanie i obsługa szatni w Bibliotece Głównej oraz sprzątanie pomieszczeń Orkiestry Reprezentacyjnej SGGW przez 24 miesiące z zabezpieczeniem w środki czystości
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie usług: sprzątania, utrzymania czystości wewnątrz budynków Wydziału Elektrycznego PW - Gmach Elektrotechniki, Gmach Mechaniki, Gmach Starej Kotłowni, Budynek Pod Kominem.
Dodano: 2016-07-01 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny
Dodano: 2016-06-16 - Usługi w zakresie sprzątania obiektów TBS Warszawa Południe Sp. z o.o., tj. 28 budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Warszawie w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-06-15 - Wykonywanie usług porządkowych oraz ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz usług porządkowych w Oddziale w Płocku
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP S.A.
Dodano: 2016-06-07 - Usługi w zakresie sprzątania obiektów TBS Warszawa Południe Sp. z o.o., tj. 28 budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Warszawie w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-05-23 - Systematyczne dostawy do PAP S.A. prasy krajowej
Dodano: 2016-05-16 - NA USŁUGĘ SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE W OBIEKCIE PRZY UL. GOMULICKIEGO 5 I W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 28, A TAKŻE DLA SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU W OBIEKCIE PRZY UL. RYNEK 37 I PRZY UL. SZKOLNA 12.
Dodano: 2016-05-13 - Usługa całodobowego utrzymania czystości
Dodano: 2016-04-29