Przetargi.pl
Sprzątanie ulic w miastach w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnie Zadanie nr 9 - Banie

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3427831 , fax. 94 4324328
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Szczecińska 31
    75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3427831, fax. 94 4324328
    REGON: 33096113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie ulic w miastach w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnie Zadanie nr 9 - Banie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania ulic w miastach w ciągach dróg wojewódzkich zarządzanych przez Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnie. Zadanie nr 9 – Banie. Zakres zamówienia: 1) oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni bitumicznych ulic - jezdnie – 1 940,00 m2 2) oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni chodników, parkingów, zatok autobusowych, ścieżek rowerowych – 6 134,80 m2 3) mechaniczne koszenie terenów zielonych (DW 121) – 5 671,60 m2 4) mechaniczne koszenie terenów zielonych (DW 122) – 8 939,70 m2 5) zimowe utrzymanie chodników, parkingów, zatok autobusowych, ścieżek rowerowych – 6 134,80 m2 6) mycie znaków pionowych – 98 szt. 7) mycie znaków pionowych (tablice drogowe) – 10 szt. 8) opróżnianie koszy na śmieci – 14 szt. Szczegółowa lokalizacja i zakres usług określony jest w Rozdziale C SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia i w Formularzu cenowym (wzór nr 4) SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia tj. polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy. 3. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Bank PKO Bank Polski S.A. I/O Koszalin 58 1020 2791 0000 7602 0093 1428, na adres: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz – oryginał należy złożyć wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oferta winna zawierać: 1) oryginał formularza „OFERTA” (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) oryginał oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ); 3) oryginał oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do rozdziału B SIWZ); 4) oryginał formularza cenowego (załącznik nr 4 do SIWZ); 5) dowód wniesienia wadium (Dokument gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale). 6) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach