Przetargi.pl
Sprzątanie terenu miasta Dobiegniew i utrzymanie zieleni miejskiej na rok 2010

Gmina Dobiegniew ogłasza przetarg

  • Adres: 66-520 Dobiegniew, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7611001 , fax. 095 7611041
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobiegniew
    ul. Dembowskiego 2 2
    66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
    tel. 095 7611001, fax. 095 7611041
    REGON: 00052874100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie terenu miasta Dobiegniew i utrzymanie zieleni miejskiej na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające m.in. na: ZADANIE NR 1 1) Sprzątanie terenu miasta w okresie zimowym od 01 stycznia do końca 30 marca i od 01 listopada do 31 grudnia wykaz ulic - załącznik nr 1 SIWZ 2) Sprzątanie miasta w okresie wiosenno - letnim od 01 kwietnia do 31 października 3) Utrzymanie znaków drogowych pionowych i miejskich tablic ogłoszeniowych 4) Interwencyjny wywóz w okresie trwania umowy nieczystości stałych 5) Dbanie o wygląd słupów ogłoszeniowych 6)Dekorowanie i flagowanie ulic, placów z okazji świąt państwowych i regionalnych oraz montaż i demontaż iluminacji świątecznych z materiałów powierzonych ZADANIE NR 2 Utrzymanie terenów zieleni miejskiej, wykaz zieleni miejskiej - Załącznik nr 2 SIWZ Utrzymanie zieleni miejskiej, będzie polegało na wykonywaniu następujących prac: 1) Koszenie traw, chwastów i obcinanie odrostów drzew i pni drzew, 2) Obcinanie oczyszczanie i formowanie żywopłotów, 3) Wywóz w okresie trwania umowy liści i bio-odpadów, 4) Zabiegi pielęgnacyjne drzewostanów, krzewostanów i kwiatostanów miasta, 5) Utrzymanie terenów placów zabaw dla dzieci, 6) Naprawy i konserwacje uszkodzonych ławek i koszy na śmieci, 7) Zamiatanie, sprzątanie, odśnieżanie oraz odladzanie wraz z posypywaniem materiałami szorstkimi w okresie zimy alejek spacerowych parków i skwerów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta - pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia- odpisy lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, (załącznik nr 3 do SIWZ), wraz załącznikami t.j Tabelą kalkulacyjną dla Zadania nr 1 i nr 2. 2)Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, (załącznik nr 4 do SIWZ); 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (załącznik nr 5 do SIWZ) 6)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z wymaganymi przeglądami technicznymi i legalizacjami. (załącznik nr 6 do SIWZ); 7)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował; 8)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z nich) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument taki winien być aktualny na dzień składania ofert, 9)Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, (załącznik nr 7 do SIWZ) 10)Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobiegniew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach