Przetargi.pl
Sprzątanie terenów zieleni o powierzchni 56 ha w dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie terenów zieleni o powierzchni 56 ha w dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane ze sprzątaniem terenów zieleni o powierzchni 56 ha w dzielnicy Bielany m. st. Warszawy. Są to tereny 7 parków oraz zieleńce i skwery. W szczególności usługa obejmować będzie wykonywanie sprzątania na ww. terenach składającego się z następujących składowych: - powierzchniowe zbieranie śmieci i opróżnianie koszy, - zebranie odpadów typu gruz, odpady komunalne, gabarytowe, gałęzie i inne organiczne z wywozem na zwałkę, - oczyszczanie chodnika z darni, - zamiatanie alejek parkowych i zimowe oczyszczanie, - rozstawienie skrzyń z piaskiem. 2. Dla wykonywania ww. usługi wymagane jest posiadanie aktualnych zezwoleń w zakresie zbierania odpadów komunalnych i na świadczenie usług w tym zakresie, zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn.zm.) i rozporządzeniem Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r., poz.1923 z późn. zm.) obejmujące wszystkie odpady o kodach z grupy 20 oraz uwzględniające odpady o kodach:15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05,15 01 06, 15 01 07, 15 01 09, 15 01 10, 15 01 11, 16 01 03, 16 04 02,16 81 01, 16 81 02, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 02, 17 03 80, 17 04 07, 17 04 11, 17 05 03, 17 06 01, 17 06 04, 17 06 05, 17 08 02, 17 09 04. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje wzór umowy zamieszczony w sekcji IV – pkt 4) Ogłoszenia (stanowiący także załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz ogólna specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót (zwana w skrócie OST) stanowiąca załącznik nr 2a do Ogłoszenia i szczególowa specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót (zwana w skrócie SST) stanowiąca załącznik nr 2b do Ogłoszenia i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 4. Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie realizacji usługi, skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666z późn. zm.) pracowników do wykonywania czynności w realizacji zamówienia wykonywanych w ramach prac dotyczących usługi sprzątania (z wyłączeniem transportu): a) Zbieranie śmieci luzem i opróżnianie koszy, z wywozem na zwałkę; b) Zebranie z terenów zieleni odpadów typu gruz, odpady komunalne, gabarytowe wraz z wywozem na zwałkę; c) Zebranie z terenów zieleni odpadów typu gałęzie i inne organiczne wraz z wywozem na zwałkę; d) Interwencyjne sprzątanie terenów zieleni parkowej wraz z opróżnianiem koszy, z wywozem na zwałkę; e) Oczyszczenie chodnika z darni z wywozem na zwałkę; f) Zamiatanie alejek parkowych; g) Rozstawienie skrzyń z piaskiem; h) Zimowe oczyszczanie alejek parkowych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których powa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia oraz zamieszczonym równocześnie w sekcji IV – pkt 4) Ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511300-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach