Przetargi.pl
Sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach Polskiego Radia S.A.: 0-1 Bis al. Niepodległości 77/85, 0-2 ul. Modzelewskiego 59, 0-3 ul. Myśliwiecka 3/5/7 (znak sprawy: DK/WPzp-60/09)

Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości 77/85
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6459359 , fax. 022 6453959, 6455996
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych
    Al. Niepodległości 77/85 77/85
    00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6459359, fax. 022 6453959, 6455996
    REGON: 01042059100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach Polskiego Radia S.A.: 0-1 Bis al. Niepodległości 77/85, 0-2 ul. Modzelewskiego 59, 0-3 ul. Myśliwiecka 3/5/7 (znak sprawy: DK/WPzp-60/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach PR - S.A. w Warszawie: O-1 i O-1 bis al. Niepodległości 77/85, O-2 ul. Modzelewskiego 59, O-3 ul. Myśliwiecka 3/5/7, oraz pielęgnacja zieleni znajdującej się wewnątrz ww. obiektów PR - S.A. Okres letni od 1 kwietnia do 31 października Okres zimowy od 1 listopada do 31 marca Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje: 1. W warunkach letnich bieżące czyszczenie powierzchni utwardzonej ok. 17 525 m2 w tym: a) dokładne zamiatanie całej powierzchni wokół obiektów, b) sprzątanie zjazdów i podjazdów prowadzących do magazynów, garaży, ramp, podestów/schodów, tarasów przy budynkach oraz podjazdów dla niepełnosprawnych i dziedzińca wewnętrznego w obiekcie O-1, c) likwidacja przerostów chwastów oraz traw znajdujących się na powierzchni chodników i przy krawężnikach, d) sprzątanie przez 7 dni w tygodniu. 2. Bieżąca, pełna konserwacja zieleni na powierzchni ok. 8 212 m2, w tym: a) koszenie, zgrabianie i wywóz skoszonej trawy co najmniej 12 razy w sezonie, b) podlewanie trawników, odchwaszczanie, c) wiosenne grabienie trawników w miesiącach marzec i kwiecień d) jesienne grabienie trawników w miesiącach październik i listopad, e) miejscowa renowacja trawników, f) obsadzanie kwietników (materiał roślinny Zamawiającego) g) dosadzanie krzewów (materiał roślinny Zamawiającego) h) pielęgnacja ok. 200 szt. krzewów wolnostojących oraz - ok. 300 mb żywopłotów (m.in. podlewanie, strzyżenie, odmładzanie, nawożenie, pielenie misek), i) mycie wszystkich elementów ogrodzenia (1 raz w miesiącu w okresie letnim). 3. W okresie zimowym - podczas występowania warunków zimowych, tj. opadów śniegu, wystąpienia gołoledzi itp. - stałą obecność pracowników wykonawcy na terenie obiektów PR - S.A. w godzinach 600 - 2200 (wg poniższej specyfikacji) a) O-1, O-1 bis al. Niepodległości 77/85 - minimum 6 osób, b) O-2 ul. Modzelewskiego 59 - minimum 1 osoba, c) O-3 ul Myśliwiecka 3/5/7 - minimum 2 osoby, W okresie niewystępowania powyższych warunków (także w okresie letnim), Zamawiający wymaga stałej obecności osób, którymi dysponuje Wykonawca w ilości zapewniającej prawidłowe wykonywanie zamówienia. 4. W okresie zimowym na terenie obiektu O-1, al. Niepodległości 77/85 zapewnienie gotowości pracy w każdej chwili sprzętu mechanicznego do odśnieżania (np. ciągnik z lemieszem ). Z chwilą awarii ww. sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej jego wymiany na sprawny. 5. Zimowe utrzymanie dróg, parkingów, chodników, dziedzińca wewnętrznego w obiekcie O-1, ramp, podestów, schodów przed wejściem do budynków, tarasów oraz podjazdów dla niepełnosprawnych - na powierzchni utwardzonej ok. 17 525 m2 poprzez : a) bieżące sprzątanie powierzchni i odśnieżanie, b) podczas niewystępowania warunków zimowych dokładne zamiatanie całych stref pieszo-jezdnych, c) rozstawienie własnych skrzyń z piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną (wg poniższej specyfikacji) i ich systematyczne uzupełnianie, obiekty O-1, O-1 BIS 4 skrzynie obiekt O-2 1 skrzynia obiekt O-3 2 skrzynie d) podczas opadów śniegu natychmiastowe przystąpienie do usuwania śniegu na całym terenie w godz. 500 - 2200, e) po ustaniu opadów uzyskanie w czasie 3 godzin tzw. efektu /czarnej nawierzchni/, f) w warunkach występowania gołoledzi posypywanie solą, piaskiem lub innym środkiem, aż do całkowitej likwidacji śliskości, g) likwidacja sopli, oraz zabezpieczenie terenu na czas ich likwidacji - przy pomocy własnych pracowników posiadających uprawnienia do prac na wysokości lub przy pomocy służb miejskich (straży pożarnej), h) usuwanie śniegu z zadaszeń nad wejściami do obiektów, i) w okresie braku opadów śniegu i występowania temperatur dodatnich, doczyszczanie terenu z błota, piasku i innych nieczystości, j) ręczne usuwanie śniegu w miejscach bezpośrednio przyległych do drzew, krzewów i klombów, k) wywożenie nadmiaru śniegu z parkingów i przejść pieszo-jezdnych poza PR - S.A. 6. Utrzymanie czystości zimą na trawnikach o powierzchni ok. 8 212 m2. 7. W terminie 2 tygodni po ustaniu warunków zimowych wykonanie tzw. doczyszczania wiosennego polegającego na zebraniu i wywiezieniu ziemi i piasku na wysypisko. 8. Systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. 9. Pielęgnacja zieleni znajdującej się wewnątrz obiektów PR - S.A. na powierzchni ogólnodostępnej i w gabinetach Prezesów w tym: podlewanie, nawożenie, mycie i przesadzanie kwiatów (ok. 200 szt.) 10. Całodobowy kontakt z dyspozytorem Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909140007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych, zero groszy) 12.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a) w pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA, I Oddział Centrum w Warszawie, nr 71102010130000080200025486; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 12.3 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 12.2 a) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie PR - S.A., nowy budynek, parter (kasa czynna jest w dni robocze godzinach 1000-1200, tel. 022 645-92-22)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w tym : wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych o łącznej powierzchni co najmniej 20.000 m2 , o wartości 200 000,00 zł brutto rocznie każda; 5.1.3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i potencjałem technicznym w tym następującymi jednostkami sprzętu: - ciągnik z lemieszem do odśnieżania lub inny równoważny sprzęt (np. pojazd mechaniczny z pługiem odśnieżnym ) w ilości - 3 szt.; - kosiarki spalinowe w ilości - 5 szt. 5.1.4 w przypadku samodzielnego nie spełniania warunku określonego w pkt. 5.1.3 SIWZ, przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; 5.1.5 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.6 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.2 Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 6. SIWZ, w oparciu o kryterium: /spełnia / nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 do SIWZ, c. wypełniony na załączniku nr 6 do SIWZ /Wykaz wykonanych usług/ na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 5.1.2 SIWZ; d. dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ zostały wykonane należycie; e. wypełniony wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w pkt. 5.1.3 SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ /Potencjał techniczny/); f. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jeżeli w załączniku nr 7 do SIWZ Wykonawca wymienił narzędzia i urządzenia, którym będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach