Przetargi.pl
Sprzątanie terenów miasta Szczecina przy użyciu sprzętu i transportu wykonawcy usługi, w tym: samochód ciężarowy do zbierania i wywozu odpadów w workach, kontenery w systemie małego haka, kontenery w systemie dużego haka, ładowarka z łyżką o poj. 1,3 - 2,5 m?, ciągnik z kosiarką

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie terenów miasta Szczecina przy użyciu sprzętu i transportu wykonawcy usługi, w tym: samochód ciężarowy do zbierania i wywozu odpadów w workach, kontenery w systemie małego haka, kontenery w systemie dużego haka, ładowarka z łyżką o poj. 1,3 - 2,5 m?, ciągnik z kosiarką
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie terenów miasta Szczecina przy użyciu sprzętu i transportu wykonawcy usługi, w tym: samochód ciężarowy do zbierania i wywozu odpadów w workach, kontenery w systemie małego haka, kontenery w systemie dużego haka, ładowarka z łyżką o poj. 1,3 - 2,5 m?, ciągnik z kosiarką wraz z obsługą. 2. Kod CPV: 90512000-9 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Część I Podstawienie 1 samochodu ciężarowego samowyładowczego oraz wywóz odpadów w workach i gabarytów na wysypisko z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Przy czym ładowność samochodu min. 6t. Samochody muszą mieć podwyższone burty nadwozia, o wysokości max. 4 m od podstawy, (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 kwietnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia -Rozdz. 1 §2 pkt 4) które w trakcie zbierania i transportu pozwolą w pełni wykorzystać maksymalną ładowność samochodu. Wykonawca musi umożliwić przewóz ładunków przestrzennych np. styropiany. Przewidywane wykorzystanie: 374 godzin pracy Cena za 1 godz. pracy 2) Część II Podstawienie kontenerów w systemie małego haka , do 10m? 1 cykl = podstawienie kontenera we wskazanym miejscu oraz zabranie go po załadunku i wywóz odpadów na wysypisko 1 kontener = 1 cykl Przewidywane wykorzystanie: 95 cykle Cena za 1 cykl 3) Część III Podstawienie kontenerów w systemie dużego haka, po min. 15m? - 30m? 1 cykl = podstawienie kontenera we wskazanym miejscu oraz zabranie go po załadunku i wywóz odpadów na wysypisko 1 kontener = 1 cykl Przewidywane wykorzystanie: 50 cykli Cena za 1 cykl 4) Część IV Podstawienie ładowarki - podstawienie ładowarki wraz z obsługą w miejsce wskazane przez Zamawiającego celem usunięcia odpadów o dużych gabarytach. Przewidywane wykorzystanie: ok. 88 h pracy Cena za 1 godz. pracy 5) Część V Podstawienie ciągnika z kosiarką - podstawienie ciągnika z kosiarką wraz z obsługą w miejsca wskazane przez Zamawiającego w celu wykoszenia dużych powierzchni Przewidywane wykorzystanie: ok. 87.616,81 m?. Cena za 1 m? 4. Realizacja zamówienia: 1) Realizacja umowy odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zgłoszeń Zamawiającego, przy czym Zamawiający nie będzie ponosił kosztów gotowości oraz utrzymania sprzętu. 2) Wykonawca w okresie realizacji umowy, na zgłoszenie Zamawiającego wysłane faxem podstawi: samochód w przeciągu 24 godzin, kontenery do godz. 9:00 rano następnego dnia, ładowarkę i ciągnik z kosiarką do 24 godzin od chwili zgłoszenia. 3) Wykonawca będzie wywoził odpady w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4) Wykonawca każdorazowo po wykonaniu usługi potwierdzi Zamawiającemu faxem tonaż wywiezionych odpadów do godz. 9:00 rano dnia następnego. 5) Faktura za wykonaną usługę płatna będzie przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia do Zamawiającego 6) Wykonawca do faktury dołączy kserokopię kart drogowych i dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na wysypisko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: - dysponują specjalistycznymi narzędziami i urządzeniami: a) CZĘŚĆ I - minimum 1 samochód ciężarowy samowyładowczy; b) CZĘŚĆ II - minimum 3 kontenery w systemie małego haka, po 10 m?; c) CZĘŚĆ III - minimum 3 kontenery w systemie dużego haka, po min. 15m? - 30m?; d) CZĘŚĆ IV - minimum 1 ładowarka; e) CZĘŚĆ V - minimum 1 ciągnik z kosiarką;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz sprzętu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmująca ochroną szkody na mieniu lub osobie, wyrządzone przez Wykonawcę i powstałe w związku z realizacją usług. Limit odpowiedzialności w polisie nie może być określony na zdarzenie oraz nie może ograniczać liczby zdarzeń. Dowód opłaty składki należnej z tytułu polisy Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5) Zezwolenie wydane przez właściwy organ Gminy na zbieranie i transport odpadów, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (Dz.U. z dn. 20.11.1996r. nr 132 poz. 622 z późniejszymi zmianami) oraz ustawa o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z dn. 20.06.2001r. nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach