Przetargi.pl
Sprzątanie targowisk miejskich i obsługa szaletów publicznych położonych na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój

Jastrzębski Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie Zdrój, ul. Dworcowa 17D
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4751495 , fax. 032 4764793
  • Data zamieszczenia: 2010-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jastrzębski Zakład Komunalny
    ul. Dworcowa 17D 17D
    44-330 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4751495, fax. 032 4764793
    REGON: 27685062900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie targowisk miejskich i obsługa szaletów publicznych położonych na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Obsługa targowisk miejskich pod kątem usług czystościowych w okresie letnim obejmuje miesiące od 16 marca do 30 czerwca. Sprzątanie terenu targowisk sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku od godz.1700 , w soboty od godziny 1500). CPV: 90.60.00.00-3. a) Zakres czynności wykonywanych w okresie letnim na targowisku miejskim przy ul. A. Bożka: częstotliwość - zamiatanie terenu targowiska łącznie z terenem przyległego parkingu w dni handlowe - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych w dni handlowe - mycie stołów handlowych (186 szt.) wg potrzeb - nie mniej niż 1 raz/miesiąc - mycie terenu targowiska (wodą pod ciśnieniem) 2 x w roku - segregacja materiałów wtórnych /tzn. pakowanie pozostawionej przez handlowców makulatury i składowanie w wyznaczonym miejscu na terenie targowiska/ w dni handlowe - sprzątanie terenu poza targowiskiem w odległości do 10 m od bramy głównej targowiska i ogrodzenia wg. potrzeb - czyszczenie odwodnienia liniowego wg. potrzeb - czyszczenie zewnętrznych ujęć wody wg. potrzeb - wszystkie zebrane nieczystości (z wyjątkiem materiałów wtórnych) należy składować w kontenerach na śmieci ustawionych poza ogrodzeniem targowiska. - dla targowiska przy ul. A.Bożka usługa winna być wykonywana również w dniu 17 kwietnia 2011 r.(w zakresie, o którym mowa wyżej) - sprzątanie od godz. 1400. Targowisko przy ul. Arki Bożka ma powierzchnię 7 938,00 m2. Teren targowiska jest ogrodzony i zamykany po godzinach handlu, nawierzchnia targowiska wykonana jest z asfaltu oraz kostki betonowej, wyposażona jest w kanalizację deszczową. Część targowiska o powierzchni 5 736,00 m 2 jest zadaszona, całość łącznie z przyległym parkingiem oświetlona. Pod częścią zadaszoną znajdują się stoły handlowe, na pozostałym terenie kioski handlowe i stragany. Na terenie targowiska znajduje się również biuro targowiska i szalet miejski. b) Zakres czynności wykonywanych w okresie letnim na targowisku miejskim przy ul. Północnej: częstotliwość - zamiatanie terenu targowiska w dni handlowe - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych w dni handlowe - mycie terenu targowiska (wodą pod ciśnieniem) 2 x w roku - segregacja materiałów wtórnych /tzn. pakowanie pozostawionej przez handlowców makulatury i składowanie w wyznaczonym miejscu na terenie targowiska/ w dni handlowe - czyszczenie odwodnienia liniowego wg. potrzeb - wszystkie zebrane nieczystości (z wyjątkiem materiałów wtórnych) należy składować w kontenerach na śmieci ustawionych wewnątrz ogrodzenia targowiska. - dla targowiska przy ul. Północnej usługa winna być wykonywana również w drugą niedzielę każdego miesiąca (w zakresie, o którym mowa wyżej) - sprzątanie od godz. 1300. Targowisko przy ul. Północnej o powierzchni 2 807,00 m2 . Teren targowiska jest ogrodzony i zamykany po godzinach handlu, nawierzchnia targowiska w części jest asfaltowa a w części betonowa wyposażona w kanalizację deszczową. Teren targowiska nie jest zadaszony, ale w całości oświetlony. Na terenie targowiska znajdują się kioski handlowe i stragany. Na terenie targowiska znajduje się również biuro targowiska i szalet miejski. c) Zakres czynności wykonywanych w okresie letnim na targowisku miejskim Szeroka: częstotliwość - zamiatanie terenu targowiska łącznie z terenem przyległego parkingu w dni handlowe - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych w dni handlowe - mycie stołów handlowych (12 szt.) wg potrzeb- nie mniej niż 1 raz/ na miesiąc - mycie terenu targowiska (wodą pod ciśnieniem) 2 x w roku - czyszczenie odwodnienia liniowego wg. potrzeb - wszystkie zebrane nieczystości (z wyjątkiem materiałów wtórnych) należy składować w kontenerach na śmieci ustawionych poza ogrodzeniem targowiska. Targowisko na osiedlu 1000-lecia- Szeroka o powierzchni 673 m2. Teren targowiska jest ogrodzony i oświetlony, nawierzchnia targowiska z kostki brukowej wyposażona w kanalizację deszczową. Na terenie targowiska znajdują się stoły i kioski handlowe oraz biuro targowiska i szalet miejski. Nad stołami handlowymi znajduje się zadaszenie w postaci wiaty. W przypadku opadów śniegu oraz wystąpienia oblodzeń dróg i chodników Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej szorstkości dróg i chodników oraz wywozu śniegu poza teren w/w targowisk ( na odległość max 60m). Wszelkie narzędzia i materiały potrzebne do sprzątania terenu targowisk, tj. miotły ulicówki, szpadle, łopaty, taczki i inny sprzęt zapewnia Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania minimum raz w tygodniu niezapowiedzianych kontroli wykonywanych przez Wykonawcę usług czystościowych na terenie targowisk miejskich. W przypadku stwierdzenia uchybień co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę usług, bądź nie wykonania zleconego zakresu robót, Zamawiający spisze w związku z tym stosowny protokół, w którym ustali w procentach wielkość kary, która zostanie potrącona z miesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy - maksymalnie 10% wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za dany, określony wyżej pod lit. a), b) lub c) zakres czynności. Jeżeli w przeciągu 6-ciu następujących po sobie miesięcy kalendarzowych zostaną spisane trzy protokóły stwierdzające uchybienia w wykonaniu usług przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Wykonawca w razie konieczności skontaktowania się z Zamawiającym w trakcie wykonywania usługi powinien korzystać z własnych środków łączności, na własny koszt. Nieczystości zebrane przez Wykonawcę z terenu targowisk, poddawane będą składowaniu na składowisku odpadów na koszt Zamawiającego. Materiały wtórne Zebrane przez Wykonawcę z terenu targowisk stanowią własność Zamawiającego. II. Obsługa targowisk miejskich pod kątem usług czystościowych w okresie zimowym obejmuje miesiące od 1 stycznia do 15 marca. Sprzątanie terenu targowisk sześć dni w tygodniu /od poniedziałku do piątku w godzinach od 1700, w soboty od 1500/. CPV: 90.60.00.00-3. a) Zakres czynności wykonywanych w okresie zimowym na targowisku miejskim przy ul. Północnej: częstotliwość - zamiatanie terenu targowiska łącznie z terenem przyległego parkingu, w dni handlowe - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych w dni handlowe - segregacja materiałów wtórnych /tzn. pakowanie pozostawionej przez handlowców makulatury i składowanie w wyznaczonym miejscu na terenie targowiska/ w dni handlowe - utrzymanie stałej szorstkości dróg i chodników łącznie z przyległym parkingiem w dni handlowe - czyszczenie odwodnienia liniowego wg. potrzeb - wywóz śniegu poza teren targowiska ( na odległość max 60m) - wszystkie zebrane nieczystości (z wyjątkiem materiałów wtórnych) należy składować w kontenerach na śmieci ustawionych wewnątrz ogrodzenia targowiska. - dla targowiska przy ul. Północnej usługa winna być wykonywana również w drugą niedzielę każdego miesiąca (w zakresie, o którym mowa wyżej) - sprzątanie od godz. 1300. b) Zakres czynności wykonywanych w okresie zimowym na targowisku miejskim Szeroka: częstotliwość - zamiatanie terenu targowiska łącznie z terenem przyległego parkingu, w dni handlowe - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych w dni handlowe - utrzymanie stałej szorstkości dróg i chodników łącznie z przyległym parkingiem w dni handlowe - czyszczenie odwodnienia liniowego wg. potrzeb - wywóz śniegu poza teren targowiska ( na odległość max 60m) - wszystkie zebrane nieczystości (z wyjątkiem materiałów wtórnych) należy składować w kontenerach na śmieci ustawionych poza ogrodzeniem targowiska. Wszelkie narzędzia i materiały potrzebne do sprzątania terenu targowisk w okresie zimowym, a także piasek i sól potrzebną do utrzymania szorstkości dróg i chodników zapewnia Wykonawca we własnym zakresie na swój koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania minimum raz w tygodniu niezapowiedzianych kontroli wykonywanych przez Wykonawcę usług czystościowych na terenie targowisk miejskich. W przypadku stwierdzenia uchybień co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę usług, bądź nie wykonania zleconego zakresu robót, Zamawiający spisze w związku z tym stosowny protokół, w którym ustali w procentach wielkość kary, która zostanie potrącona z miesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy - maksymalnie 10% wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za dany, określony wyżej pod lit. a) lub b) zakres czynności. Jeżeli w przeciągu 6-ciu następujących po sobie miesięcy kalendarzowych zostaną spisane trzy protokóły stwierdzające uchybienia w wykonaniu usług przez Wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Wykonawca w razie konieczności skontaktowania się z Zamawiającym w trakcie wykonywania usługi powinien korzystać z własnych środków łączności, na własny koszt. Nieczystości zebrane przez Wykonawcę z terenu targowisk, poddawane będą składowaniu na składowisku odpadów na koszt Zamawiającego. Materiały wtórne zebrane przez Wykonawcę z terenu targowisk stanowią własność Zamawiającego. III. Objęcie ochroną terenu targowiska miejskiego przy. ul. A. Bożka - mienia powierzonego, tj. obiektów i mienia należącego do Zamawiającego, jak również mienia należącego do osób trzecich, siedem dni w tygodniu, w okresie letnim t.j. od 16 marca do 30 czerwca, od poniedziałku do piątku w godzinach od 1700 do 600, w soboty od 1500 do 600, w niedziele i święta całą dobę, CPV: 79.71.30.00-5. Czynności wykonywane w zakresie ochrony terenu targowiska miejskiego przy ul. A. Bożka wyłącznie w okresie letnim (jednocześnie minimum dwóch pracowników ochrony): - przestrzeganie ogólnie przyjętego porządku i regulaminu targowiska, zgodnego z wymogami Zamawiającego, - identyfikacja źródeł zagrożenia pożarowego /bezzwłoczne powiadomienie jednostki Straży Pożarnej, udział w gaszeniu pożaru oraz ewakuacja ludzi z zagrożonego terenu/, - identyfikowanie źródeł zagrożenia włamaniem i zalaniem /zabezpieczenie zagrożonych miejsc/, - zapobieganie kradzieżom mienia powierzonego, - współdziałanie z Zamawiającym w utrzymaniu porządku, działaniu interwencyjnym w przypadku zakłócenia porządku oraz ustaleniu sprawców i wskazaniu ich Policji, - utrzymanie kontaktów z Komisariatem Policji oraz wzywaniu do pomocy Policji w sytuacjach przekraczających możliwości wykonywania zadań siłami własnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania minimum raz w tygodniu niezapowiedzianych kontroli wykonywanych przez Wykonawcę usług ochrony terenu targowiska miejskiego. W przypadku stwierdzenia uchybień co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę usług, bądź nie wykonania zleconego zakresu robót, Zamawiający spisze w związku z tym stosowny protokół, w którym ustali w procentach wielkość kary, która zostanie potrącona z miesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy - maksymalnie 10% wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za określony wyżej zakres czynności. Przez uchybienie co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę usług, bądź nie wykonanie zleconego zakresu robót należy również rozumieć dopuszczenie przez Wykonawcę do kradzieży mienia powierzonego - taki przypadek jest tożsamy ze spisaniem protokołu, o którym mowa wyżej. Jeżeli w przeciągu 6-ciu następujących po sobie miesięcy kalendarzowych zostaną spisane trzy protokoły stwierdzające uchybienia w wykonaniu usług przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie funkcji pracownika ochrony z funkcją osoby sprzątającej targowisko. Wykonawca w razie konieczności skontaktowania się w trakcie wykonywania usług z Komisariatem Policji, Strażą Pożarną czy innymi jednostkami ratowniczymi bądź z Zamawiającym powinien korzystać z własnych środków łączności, na koszt Wykonawcy. IV. Świadczenie usług czystościowych w szaletach miejskich: CPV: 90.91.20.00-8. a) Obsługa szaletu znajdującego się na terenie targowiska miejskiego przy ul. A. Bożka: Obsługa szaletu sześć dni w tygodniu /od poniedziałku do piątku w godzinach od 600 - 1800, w soboty od 600 - 1500/. Zakres czynności: częstotliwość - mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych codziennie - mycie, doczyszczanie i dezynfekcja glazury codziennie - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych codziennie - mycie luster wg potrzeb - uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych wg potrzeb - mycie okien (bez konieczności pracy na wysokości) raz w miesiącu - dla szaletu miejskiego na targowisku przy ul. A.Bożka usługa winna być wykonywana również w dniu 17 kwietnia 2011 r.(w zakresie, o którym mowa wyżej) . Szalet miejski na targowisku A. Bożka w Jastrzębiu Zdroju. Szalet podzielony jest na część damską i męską. W części damskiej znajdują się cztery kabiny i jedna umywalka, w części męskiej - trzy kabiny, trzy pisuary i również jedna umywalka. b) Obsługa szaletu znajdującego się na terenie targowiska miejskiego przy ul. Północnej : Obsługa szaletu sześć dni w tygodniu /od poniedziałku do piątku w godzinach od 600 - 1800, w soboty od 600 - 1500/. Zakres czynności: częstotliwość - mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych codziennie - mycie, doczyszczanie i dezynfekcja glazury codziennie - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych codziennie - mycie luster wg potrzeb - uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych wg potrzeb - mycie okien (bez konieczności pracy na wysokości) raz w miesiącu - dla szaletu miejskiego na targowisku przy ul. Północnej usługa winna być wykonywana również w drugą niedzielę każdego (w zakresie, o którym mowa wyżej). Szalet miejski na targowisku przy ul. Północnej w Jastrzębiu Zdroju. Szalet podzielony jest na część damską i męską. W części damskiej znajdują się cztery kabiny i dwie umywalki, w części męskiej - dwie kabiny, dwa pisuary i dwie umywalki. c) Obsługa szaletu znajdującego się na terenie targowiska miejskiego Szeroka: Obsługa szaletu sześć dni w tygodniu /od poniedziałku do piątku w godzinach od 600 - 1800, w soboty od 600 - 1500/. Zakres czynności: częstotliwość - mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych codziennie - mycie, doczyszczanie i dezynfekcja glazury codziennie - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych codziennie - mycie luster wg potrzeb - uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych wg potrzeb - mycie okien (bez konieczności pracy na wysokości) raz w miesiącu Szalet miejski na targowisku Szeroka w Jastrzębiu Zdroju. Szalet podzielony jest na część damską i męską. W części damskiej znajdują się dwie kabiny i dwie umywalki, w części męskiej - jedna kabina, jeden pisuar i jedna umywalka oraz oddzielny szalet dla osób sprzedających artykuły spożywcze - jedna kabina, jeden pisuar i jedna umywalka. d) Obsługa szaletu znajdującego się w Parku Zdrojowym im. Witczaka w Jastrzębiu Zdroju: Obsługa szaletu siedem dni w tygodniu /od poniedziałku do niedzieli/ w miesiącach od 1 kwietnia do 30 czerwca w godzinach od 900 - 2100. Zakres czynności: częstotliwość - mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych codziennie - mycie, doczyszczanie i dezynfekcja glazury codziennie - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych codziennie - mycie luster wg potrzeb - uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych wg potrzeb - mycie okien (bez konieczności pracy na wysokości) raz w miesiącu Szalet miejski w Parku Zdrojowym im. Witczaka w Jastrzębiu Zdroju podzielony jest na część damską i męską. W części damskiej znajdują się trzy kabiny i jedna umywalka, w części męskiej - trzy kabiny, dwa pisuary i jedna umywalka. e) Obsługa szaletu znajdującego się na cmentarzu komunalnym przy ul. Okrzei w Jastrzębiu Zdroju: Obsługa szaletu pięć dni w tygodniu od środy do niedzieli i w święta, w miesiącach od 1 kwietnia do 30 czerwca w godzinach od 1000 - 1800. Zakres czynności: częstotliwość - mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych codziennie - mycie, doczyszczanie i dezynfekcja glazury codziennie - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych codziennie - mycie luster wg potrzeb - uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych wg potrzeb - mycie okien (bez konieczności pracy na wysokości) raz w miesiącu Szalet miejski na cmentarzu komunalnym przy ul. Okrzei w Jastrzębiu Zdroju podzielony jest na część damską i męską. W części damskiej znajdują się dwie kabiny i dwie umywalki, w części męskiej - jedna kabina, dwa pisuary i jedna umywalka. f) Obsługa szaletu znajdującego się w Jarze Południowym przy ul. Wielkopolskiej w Jastrzębiu Zdroju: Obsługa szaletu od poniedziałku do czwartku w godzinach od 1300 do 2200, w piątki, soboty i dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 1100 do 2300 w miesiącach od 1 kwietnia do 30 czerwca. Zakres czynności: częstotliwość - mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych codziennie - mycie, doczyszczanie i dezynfekcja glazury codziennie - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych codziennie - mycie luster wg potrzeb - uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych wg potrzeb - mycie okien (bez konieczności pracy na wysokości) raz w miesiącu Szalet miejski w Jarze Południowym przy ul. Wielkopolskiej w Jastrzębiu Zdroju podzielony jest na część damską i męską. W części damskiej znajdują się dwie kabiny i dwie umywalki, w części męskiej - jedna kabina, trzy pisuary i jedna umywalka. Obsługę szaletów należy prowadzić zgodnie z zachowaniem wymaganych warunków sanitarnych stawianych tym pomieszczeniom przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny i Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. Wszelkie środki czystości potrzebne do obsługi szaletów, tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki na śmieci, środki zapachowe, mydła, środki bakteriobójcze i odkażające zapewnia Wykonawca we własnym zakresie na swój koszt. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i własny koszt do bieżącej konserwacji wyżej wymienionych szaletów miejskich z wyłączeniem remontu określonego w art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Bieżąca konserwacja, o której mowa wyżej obejmuje miedzy innymi: malowanie raz w roku ścian wewnętrznych i sufitów szaletów, udrażnianie kanalizacji, wymianę uszczelek wszelkich baterii umywalkowych i zaworów, wymianę przepalonych żarówek, itd. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania minimum raz w tygodniu niezapowiedzianych kontroli utrzymania szaletów miejskich. W przypadku stwierdzenia uchybień co do wykonywanych przez Wykonawcę usług, bądź nie wykonania zleconego zakresu robót, Zamawiający spisze w związku z tym stosowny protokół, w którym ustali w procentach wielkość kary, która zostanie potrącona z miesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy - maksymalnie 10% wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za dany, określony wyżej pod lit. a), b), c), d), e) lub f) zakres czynności. Jeżeli w przeciągu 6 - ciu miesięcy kalendarzowych zostaną spisane trzy protokoły stwierdzające uchybienia w wykonaniu usług przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. V. Sprzątanie terenu parkingu położonego przy targowisku przy ul. A. Bożka. Obsługa parkingu pod kątem usług czystościowych w okresie letnim obejmuje miesiące od 16 marca do 30 czerwca. Sprzątanie terenu parkingu sześć dni w tygodniu /od poniedziałku do piątku od godz.1800 , w soboty od godziny 1500/. CPV: 90.91.40.00-7. Zakres czynności wykonywanych w okresie letnim na parkingu położonym przy targowisku miejskim przy ul. A. Bożka: częstotliwość - zamiatanie terenu parkingu w dni handlowe - opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych w dni handlowe Parking posiada powierzchnię 2627,00 m2 i w okresach przed Świętami Wielkanocy i Świętami Bożego Narodzenia oraz Dniem Wszystkich Świętych wykorzystywany jest częściowo do handlu. Wszelkie narzędzia potrzebne do sprzątania terenu parkinu, tj. szczotki ulicówki, rękawice robocze i inny sprzęt zapewnia Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt. W przypadku opadów śniegu oraz wystąpienia oblodzeń dróg i chodników Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej szorstkości oraz odśnieżania nawierzchni parkingu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania minimum raz w tygodniu niezapowiedzianych kontroli wykonywanych przez Wykonawcę usług czystościowych na terenie powyższego parkingu. W przypadku stwierdzenia uchybień co do wykonywanych przez Wykonawcę usług, bądź nie wykonania zleconego zakresu robót, Zamawiający spisze w związku z tym stosowny protokół, w którym ustali w procentach wielkość kary, która zostanie potrącona z miesięcznego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy - maksymalnie 10% wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za określony wyżej zakres czynności. Jeżeli w przeciągu 6-ciu miesięcy kalendarzowych zostaną spisane trzy protokoły stwierdzające uchybienia w wykonaniu usług przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Wykonawca w razie konieczności skontaktowania się z Zamawiającym w trakcie wykonywania usługi powinien korzystać z telefonów ogólnie dostępnych bądź z własnych telefonów komórkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach