Przetargi.pl
Sprzątanie przystanków i dzierżawa wiat przystankowych na terenie miasta Kraśnik

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie przystanków i dzierżawa wiat przystankowych na terenie miasta Kraśnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania przystanków i dzierżawa wiat przystankowych w granicach administracyjnych miasta Kraśnik. 1. Ilość przystanków przeznaczonych do sprzątania i utrzymania zimowego - 57 szt. w tym: 1) Przystanki I kategorii oznaczone symbolem A - 2 szt. - sprzątanie 3 razy w tygodniu (1 - z niedzieli na poniedziałek, 2 - ze środy na czwartek, 3 - z piątku na sobotę) przystanków kategorii I tj.: wiat, terenu wokół wiat i chodników na długości zatok oraz opróżniania koszy. Wykaz przystanków I kategorii: Lp. Nazwa Przystanku Opis miejsca Kierunek jazdy Symbol przystanku 1. Dzielnica Fabryczna Główny ul. Mickiewicza, ul. Krasińskiego A 6 2. ul. Narutowicza TAXI ul. Urzędowska, ul. Kościuszki A 23 2) Przystanki II kategorii oznaczone symbolem B - 29 szt. sprzątanie3 - razy w tygodniu (1 - z niedzieli na poniedziałek i 2 - ze środy na czwartek, 3 - z piątku na sobotę) wiata oraz teren wokół wiaty - 2,0 m z trzech stron wokół wiaty oraz opróżniania koszy. Wykaz przystanków II kategorii: Lp. Nazwa Przystanku Opis miejsca Kierunek jazdy Symbol przystanku 1. ul. Krasińskiego Cmentarz ul. Słowackiego B 1 2. ul. Racławicka ul. Urzędowska, ul. Kościuszki B 3 3. ul. Krasińskiego ul. Słowackiego B 4 4. ul. Krasińskiego ul. Słowackiego B 5 5. ul. Mickiewicza Al. Niepodległości B 7 6. Al. Niepodległości Szpital ul. Racławicka B 8 7. Al. Niepodległości 13 ul. Urzędowska B 9 8. Al. Niepodległości Targ ul. Racławicka B 10 9. Skrzyżowanie FŁT ul. Racławicka, ul. Urzędowska B 11 10. Plac manewrowy ul. Racławicka, ul. Urzędowska B 12 11. ul. Kolejowa Jednostka Wojskowa ul. Lubelska B 13 12. ul. Kolejowa WOTEL Dw. PKP B 18 13. ul. Lubelska Urząd Miasta ul. Urzędowska B 21 14. ul. Lubelska Urząd Miasta Dw. PKP B 22 15. ul. Piłsudskiego ul. Strażacka B 24 16. ul. Piłsudskiego ul. Kościuszki B 25 17. ul. Młyńska ul. Piłsudskiego B 26 18. ul. Urzędowska S.P. Nr 2 ul. Racławicka B 29 19. ul. Urzędowska Koszary ul. Racławicka B 31 20. ul. Urzędowska Koszary ul. Lubelska B 32 21. ul. Urzędowska Piaski I ul. Racławicka B 33 22. ul. Urzędowska Piaski I ul. Lubelska B 34 23. ul. Urzędowska Piaski II ul. Racławicka B 35 24. ul. Urzędowska Piaski II ul. Lubelska B 36 25. ul. Urzędowska Budzyń ul. Racławicka B 37 26. ul. Urzędowska Budzyń ul. Lubelska B 38 27. ul. Urzędowska Marzenie ul. Racławicka B 39 28. ul. Janowska Kwiatkowice Kraśnik B 41 29. ul. Oboźna Park Suchynia B 52 3) Przystanki III kategorii oznaczone symbolem C - 26 szt., sprzątanie 2 razy w tygodniu (1 - z wtorku na środę, 2- z piątku na sobotę) słupek oraz chodnik na długości 6,0 m z dwóch stron słupka oraz opróżnianie koszy. Wykaz przystanków III kategorii: Lp. Nazwa Przystanku Opis miejsca Kierunek jazdy Symbol przystanku 1. ul. Gmeinera ul. Graniczna C 2 2. ul. Kolejowa Jednostka Wojskowa Dw. PKP C 14 3. ul. Kolejowa Jawor ul. Lubelska C 15 4. ul. Kolejowa Jawor Dw. PKP C 16 5. ul. Kolejowa Wotel ul. Lubelska C 17 6. ul. Lubelska CPN ul. Urzędowska C 19 7. ul. Lubelska CPN Dw. PKP C 20 8. ul. Kościuszki Cmentarz ul. Cegielniana C 27 9. ul. Cegielniana ul. Cegielniana C 28 10. ul. Urzędowska S.P. Nr 2 ul. Lubelska C 30 11. ul. Urzędowska Marzenie ul. Lubelska C 40 12. ul. Janowska Kwiatkowice Stróża C 42 13. ul. Janowska Za rondem Kraśnik C 43 14. ul. Janowska Za rondem Stróża C 44 15. ul. Strażacka 19 Łaźnia ul. Narutowicza C 45 16. ul. Podleska 33 ul. Strażacka C 46 17. ul. Podleska 33 ul. Strażacka C 47 18. ul. Widerlika 10 ul. Zaklikowska C 48 19. ul. Widerlika 23a ul. Zaklikowska C 49 20. ul. Oboźna 2 Suchynia C 50 21. ul. Oboźna 9 ul. Lubelska C 51 22. ul. Oboźna Park ul. Lubelska C 53 23. ul. Oboźna D.P.S. Suchynia C 54 24. ul. Suchyńska 13 ul. Oboźna C 55 25. ul. Suchyńska 31 ul. Oboźna C 56 26. ul. Jagiellońska przy kwiaciarni ul. Przechodnia C57 Godziny sprzątania przystanków - do 5,00. Przystanki powinny być sprzątnięte do czasu rozpoczęcia pracy komunikacji. Rodzaje przystanków: Przystanek autobusowy z zatoką - sprzątanie i utrzymanie zimowe dotyczy powierzchni na całej długości zatoki i szerokości chodnika. Przystanek autobusowy z wydzielonym peronem - sprzątanie i utrzymanie zimowe dotyczy powierzchni na całej długości i szerokości peronu. Przystanek autobusowy bez wydzielonego peronu - sprzątanie i utrzymanie zimowe dotyczy powierzchni na długości 6 metrów w jedną i drugą stronę od słupka przystankowego i na całej szerokości chodnika. 2. Zakres prac związanych z utrzymaniem w czystości przystanków komunikacji miejskiej: 1) sprzątanie powierzchni przystanku (w przypadku przystanku wyposażonego w wiaty sprzątaniu podlega teren bezpośrednio z tyłu i boków wiaty o szerokości 2 metrów), 2) bieżące opróżnianie koszy na odpady (średnia pojemność kosza 40 litrów), 3) usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przystankach i urządzeniach przystankowych, za wyjątkiem ogłoszeń opatrzonych pieczątką Zarządcy przystanków, 4) usuwanie i sprzątanie chwastów na całej powierzchni peronów przystanków autobusowych, 5) usunięcie kurzu i zabrudzeń z ławek (w wiatach i stojących na przystankach), 6) usuwanie szkła z powierzchni peronu oraz terenu bezpośrednio z tyłu i boków wiaty w sytuacjach uszkodzenia (wybicia) szyb w wiacie przystankowej. 3. Zakres prac i zadań dodatkowych związanych z utrzymaniem zimowym przystanków: 1) odśnieżanie i usuwanie oblodzenia, posypywanie piaskiem oraz wywóz śniegu odbywa się na bieżąco, 2) usuwanie skutków gołoledzi na przystankach odbywa się na bieżąco, 3) usuwanie nawisów lodowych z dachów i konstrukcji wiat przystankowych odbywa się na bieżąco, 4) usunięcie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 1 godzinę od ustania opadów śniegu lub gołoledzi, niezależnie od pory dnia i czy jest to dzień roboczy czy też wolny od pracy, 5) ekipy utrzymujące w czystości przystanki w okresie zimowym, powinny pełnić stałe całodobowe dyżury codziennie, dotyczy to również niedziel i świąt, niezależnie od pory dnia, 6) usunięcie piasku z powierzchni przystanków i peronów niezwłocznie po okresie zimowym, 7) śnieg zalegający perony przystankowe powinien być zgarniany poza obręb przystanku w sposób nieutrudniający dostępu do przystanku, jak i wejścia i wyjścia z pojazdów, 8) wywóz śniegu z powierzchni przystanków i zagospodarowanie we własnym zakresie. 4. Utrzymanie w czystości urządzeń przystankowych: 1) ilość urządzeń przystankowych - 31 szt. kategorii I i II, 2) okres utrzymania w czystości - do 31 grudnia 2014 r., 3) częstotliwość - w okresie utrzymania w czystości każde urządzenie przystankowe jest myte i czyszczone dwa razy w roku (I - do 30 kwietnia, II - do 31 października) w celu zachowania należytego poziomu estetyki, 4) lokalizacja urządzeń przystankowych - wskazana jest w wykazie przystanków I i II kategorii niniejszej umowie. 5. Zakres prac związanych z utrzymaniem w czystości urządzeń przystankowych: 1) mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu wiaty, ławki i siedzenia, słupka i tablicy znaku przystankowego, gabloty reklamowej zewnątrz, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz, 2) mycie dachu wiaty od wewnątrz i zewnątrz (dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu), 3) usuwanie z szyb wiat przystankowych, naklejek i ogłoszeń wraz z usunięciem pozostałości kleju na szybach, 4) bieżące udrażnianie odpływu wody z dachu wiat, rynien i rur spustowych (np. usuwanie liści, gałęzi, nieczystości), 5) usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot reklamowych, gablot przystankowych rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem. 6. Zakres prac związanych z utrzymaniem w dobrym stanie technicznym urządzeń przystankowych: 1) ilość urządzeń przystankowych - 31 szt. kategorii I i II, 2) zapobieganie dewastacji i niszczeniu wiat, dokonywanie napraw (wymiana szyb, ławek i innych elementów wiaty) , bieżąca konserwacja wiat (malowanie), 3) w zamian za utrzymanie wiat przystankowych Wykonawca może wykorzystywać powierzchnie reklamowe wiat w celu umieszczania reklam i czerpania z tego tytułu pożytków. 4) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody w przedmiocie dzierżawy wynikłe z jego winy, a w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń jest zobowiązany do ich naprawienia i przywrócenia do stanu ujętego w protokole zdawczo - odbiorczym, 5) w przypadku nie naprawienia szkód w wyznaczonym terminie Zamawiający wykona naprawy z własnych środków, a ich kosztem obciąży Wykonawcę, 6) zabrania się Wykonawcy bez zgody Zamawiającego czynić zmiany w przedmiocie dzierżawy. 7. Kontrole czystości przystanków będą prowadzili pracownicy Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), które może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) poręczeniach i gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Sprzątanie przystanków i dzierżawa wiat przystankowych na terenie miasta Kraśnik. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 15.12.2011 r. do godz. 13:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach