Przetargi.pl
SPRZĄTANIE PRZYCHODNI I ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP Z O.O. ORAZ CZYNNOŚCI OPIEKUŃCZE PRZY PACJENTACH ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO

Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 80 511 , fax. 14 68 80 511
  • Data zamieszczenia: 2014-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kwiatkowskiego 15 15
    33-101 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 80 511, fax. 14 68 80 511
    REGON: 85166402000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: portal.mcm.tarnow.bip/gov.info.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE PRZYCHODNI I ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP Z O.O. ORAZ CZYNNOŚCI OPIEKUŃCZE PRZY PACJENTACH ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu sprzątania i dezynfekcji gabinetów lekarskich, gabinetów zabiegowych, pracowni, pomieszczeń administracji, węzłów sanitarnych, klatek schodowych, korytarzy, holi, sal chorych, kuchni oddziałowej, wykonywanie czynności opiekuńczych przy pacjentach przebywających na oddziale. Zakres usług sprzątania Przychodni: - Codzienne sprzątanie (tj. w dni robocze) węzłów sanitarnych, gabinetów lekarskich, pracowni, poradni, pomieszczeń administracji, korytarzy, schodów, gabinetów zabiegowych obejmujące (wg wykazu pomieszczeń - załącznik nr 4 i 6): - mycie i dezynfekcja w gabinetach POZ i gabinecie zabiegowym (p.nr 8 i 9) armatury, luster, klamek, uchwytów, pojemników na mydło i ręczniki jednorazowe 2 x dziennie (1x w godz. przedpołudniowych) i (1 x w godz. popołudniowych po zakończeniu pracy gabinetów) - sprzątanie powierzchni zewnętrznych tj. dwóch tarasów przy poradni pediatrycznej ,podjazdu dla niepełnosprawnych i wszystkich schodów wejściowych do MCM. - sprzątanie kabiny windy obejmujące: mycie wykładziny, mycie lustra oraz mycie i dezynfekcje uchwytów, - mycie i dezynfekcja powierzchni biurek, mebli, parapetów, listew przyściennych, drzwi, klamek, stelaży, kontaktów, oraz szyb w okienkach rejestracji (dorosłych, fizykoterapii, pediatrii i RTG), - oczyszczanie z kurzu sprzętu komputerowego (UWAGA: nie dotyczy ekranów LCD) - mycie i dezynfekcja sanitariatów: glazury łazienkowej, armatury, luster, klamek, uchwytów, pojemników na mydło i ręczniki jednorazowe 2 x dziennie ( 1x w godz. przedpołudniowych i 1 x w godz. popołudniowych) - mycie i dezynfekcja w gabinetach i pracowniach: glazury łazienkowej, armatury, luster, klamek, uchwytów, pojemników na mydło i ręczniki jednorazowe, - wycieranie na mokro obudowy pojemników na mydło w płynie, środek dezynfekujący, papier toaletowy, ręczniki papierowe, - dezynfekcja pomieszczeń wg załącznika (załącznik nr 5), - dezynfekcja kozetek i leżanek w gabinetach i pracowniach, - wycieranie na mokro ławek na korytarzach i poczekalniach oraz barierek schodowych, - mopowanie na mokro ciągów komunikacyjnych oraz pracowni: fizykoterapii, hydroterapii, kinezyterapii oraz poradni dziecięcej (w sezonie jesienno-zimowym min. 2 razy dziennie w tym co najmniej jeden raz do godz.12:00), - mycie i dezynfekcja lamp bakteriobójczych - stojących, - odkurzanie wycieraczek, - opróżnianie, mycie, dezynfekcja czyszczenie koszy na śmieci i pojemników na odpady komunalne oraz wyposażanie ich we worki na śmieci, - opróżnianie, mycie, dezynfekcja czyszczenie koszy na odpady segregowane oraz wyposażanie ich we worki na śmieci, - umieszczanie odpadów segregowanych do odpowiadającym im kontenerów usytuowanych na terenie przynależnym do MCM. - dezynfekcja i mycie łóżek, szafek, wózków transportowych i inwalidzkich, materacy, szaf, mebli, powierzchni zewnętrznych, - dezynfekcja i mycie łóżek, materaców, szafek przyłóżkowych po wypisach, zgonach pacjentów, przed dezynfekcją zdjęcie pościeli z łóżka i nałożenie czystej po dezynfekcji, - dezynfekcja i sprzątanie pomieszczeń na odpady medyczne, - wynoszenie brudnej bielizny z gabinetów, pracowni i poradni do magazynu z brudną bielizną, - wykonywanie czynności porządkowych po pracach remontowych, konserwacyjnych i modernizacyjnych, - inne prace zlecone przez Zamawiającego lub upoważnionego pracownika Zamawiającego zgodne z przedmiotem zamówienia. - Sprzątanie i dezynfekcja magazynu odpadów medycznych 3 x w tygodniu. - Okresowe mycie drzwi, futryn, lamperii oraz kaloryferów (co najmniej raz w tygodniu lub częściej w zależności od potrzeb). - Uzupełnianie pojemników mydłem, papierem toaletowym oraz papierowymi ręcznikami w sanitariatach oraz gabinetach lekarskich po ich opróżnieniu (po wcześniejszym umyciu i dezynfekcji). - Dostarczanie i uzupełnianie środków dezynfekcyjnych w gabinetach lekarskich, pracowniach itp. - Mycie lamp, mycie i dezynfekcja płytek ściennych na całej wysokości 2 razy w miesiącu w: poradni chirurgicznej, pracowni analitycznej, poradni stomatologicznej, gabinecie zabiegowym, poradni ginekologiczno - położniczej, poradni laryngologicznej oraz izolatki i punktu szczepień w por. POZ dla dzieci - Mycie lamp 1 raz w miesiącu w pomieszczeniach, poradniach i pracowniach nie wymienionych w pkt.6. - Mycie i dezynfekcja lamp bakteriobójczych ściennych - 1 x w tygodniu. - Akrylowanie powierzchni korytarzy i klatek schodowych (co najmniej 1x na kwartał). - Generalne sprzątanie wszystkich pomieszczeń, gabinetów, poradni i pracowni z wysunięciem szafek oraz innego sprzętu 1 x w miesiącu. - Mycie wszystkich drzwi wejściowych co najmniej 1 x w tygodniu oraz w zależności od potrzeb. - Okresowe mycie lamp we wszystkich pomieszczeniach (nie wymienionych w pkt.6,7,8,) wszystkich okien i kaloryferów (co najmniej trzykrotnie na przestrzeni roku) - Odkurzanie ścian nie nadających się do mycia jeden raz na kwartał. - Pranie wykładzin dywanowych raz w roku w pomieszczeniach wg załącznika (załącznik nr 6) - Sprzątanie pomieszczeń administracji musi być wykonywane w godzinach od 12.00 do 14.00. - Raz w miesiącu sprzątanie dwóch pomieszczeń (magazyn i archiwum) w Pracowni RTG. - Mycie i dezynfekcja pomieszczeń Działu Farmacji ( 1 x w tygodniu), mycie i dezynfekcja witryny chłodniczej ( 1 x w miesiącu). - Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie zabezpieczyć środki czystości, środki dezynfekujące, worki foliowe, ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie i sprzęt do wykonania usługi. - Stosowane środki dezynfekcyjne muszą posiadać (w zależności od klasyfikacji danego środka i stosowanej dla niego procedury rejestracji): - świadectwo rejestru Ministra Zdrowia lub wpis do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 roku nr 45, poz. 271 RMZ z dnia 12.01.2011r.) lub , - wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 roku nr 107 poz. 679 z póź. zm.) lub - pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub decyzję o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007 roku nr 39 poz.252 z późn. zm.). Stosowane środki mogą również posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny. - Stosowane środku myjące, czyszczące oraz do akrylowania muszą posiadać kartę charakterystyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. Nr 63 poz. 32 z późn.zm.). Stosowane środki mogą również posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny. - Wykonawca ma obowiązek przedłożyć procedury dotyczące wykonywanych czynności porządkowych oraz stosowanych środków myjących i dezynfekujących oraz Plan Higieny. Zakres usług sprzątania w Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym obejmuje: Codzienne sprzątanie w Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym (tj. w dni robocze, ustawowo wolne od pracy oraz w święta) obejmujące (szczegółowy metraż pomieszczeń ZOL zawiera załącznik Nr 4): Sale chorych: - łóżka - mycie co najmniej 1 x dziennie, dezynfekcja przy zmianie pacjenta, - szafki - mycie co najmniej 1 x dziennie, dezynfekcja przy zmianie pacjenta, - podłoga - mycie co najmniej 2 x dziennie, dezynfekcja 1 x na tydzień, konserwacja 1 x na miesiąc, - ściany i sufity - omiatanie 1 x na kwartał, - lamperie - 1 x na tydzień, - drzwi, kaloryfery - mycie 1 x na tydzień, - okna - mycie i polerowanie 3 x w roku, - parapety, klamki, stojaki, wysięgniki, pojemniki na mydło i ręczniki papierowe - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - umywalki, baterie kranowe, glazura wokół umywalek - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - lustra - mycie i polerowanie 1 x dziennie, - osłony żarówek - polerowanie 1 x dziennie, - kosze na śmieci - opróżnianie, mycie i dezynfekcja 1 x dziennie. Gabinet Lekarski: - podłoga - mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x na tydzień, konserwacja 1 x na miesiąc, - ściany i sufity - omiatanie 1 x na kwartał, - drzwi, kaloryfery - mycie 1 x na tydzień, - okna - mycie i polerowanie 3 x w roku, - parapety, klamki, sprzęt medyczny, pojemniki na mydło i ręczniki papierowe - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - umywalki, baterie kranowe, glazura wokół umywalek - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - lustra - mycie i polerowanie 1 x dziennie, - osłony żarówek - polerowanie 1 x dziennie, - kozetka - mycie i dezynfekcja po każdym pacjencie, - kosze na śmieci - opróżnianie, mycie i dezynfekcja 1 x dziennie. Pokój pielęgniarek - podłoga - mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x na tydzień, konserwacja 1 x na miesiąc, - ściany i sufity - omiatanie 1 x na kwartał, - drzwi, kaloryfery - mycie 1 x na tydzień, - okna - mycie i polerowanie 3 x w roku, - parapety, klamki, telefon, krzesła, biurko, pojemniki na mydło i ręczniki papierowe - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - umywalki, baterie kranowe, glazura wokół umywalek - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - lustra - mycie i polerowanie 1 x dziennie, - osłony żarówek - polerowanie 1 x dziennie, - szafki regały - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - kosze na śmieci - opróżnianie, mycie i dezynfekcja 1 x dziennie. Gabinet Zabiegowy - podłoga - mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x dziennie, konserwacja 1 x na miesiąc, - ściany i sufity - omiatanie 1 x na kwartał, - drzwi, kaloryfery, lamperie - mycie i dezynfekcja 1 x na tydzień, - okna - mycie i polerowanie 3 x w roku, - parapety, klamki, szafki na leki, kontakty, pojemniki na mydło i ręczniki papierowe - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - umywalka, bateria kranowa, glazura wokół umywalek - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - osłony żarówek - polerowanie 1 x dziennie, - wózki zabiegowe - mycie i dezynfekcja po każdym pacjencie, - kozetka - mycie i dezynfekcja po każdym pacjencie, - lodówka - rozmrażanie i mycie 1 x w miesiącu, - kosze na śmieci - opróżnianie, mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - pojemniki na materiał skażony - wynoszenie do magazynu materiałów skażonych. Kuchnia część czysta: - szafki na naczynia - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - lodówka - rozmrażanie i mycie 1 x w miesiącu, - kuchenka elektryczna - mycie 1 x dziennie, - kuchenka mikrofalowa - mycie 1 x dziennie, - zlewozmywak, bateria kranowa, glazura wokół zlewu - mycie i dezynfekcja 3 x dziennie, - kosze na śmieci - opróżnianie, mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - podłoga - mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x tydzień, konserwacja 1 x na miesiąc, - ściany i sufity - omiatanie 1 x na kwartał, - płytki ścienne - mycie i dezynfekcja 1 x tydzień, - osłony żarówek - polerowanie 1 x dziennie, - drzwi, kaloryfery - mycie 1 x na tydzień, - okna - mycie 3 x w roku, - parapety, klamki - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - transport (wózek, pojemniki) - mycie i dezynfekcja 3 x dziennie, - sprzątanie, mycie i dezynfekcja kabiny windy - 2 x dziennie. Kuchnia część brudna: - zmywarko - wyparzacz - mycie 3 x dziennie, - zlewozmywak, bateria kranowa, glazura wokół zlewu - mycie i dezynfekcja 3 x dziennie, - podłoga - mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x tydzień, konserwacja 1 x na miesiąc, - ściany i sufity - omiatanie 1 x na kwartał, - płytki ścienne - mycie i dezynfekcja 1 x tydzień, - drzwi, kaloryfery - mycie 1 x tydzień, - osłony żarówek - polerowanie 1 x dziennie, - okna - mycie 2 x w roku, - parapety, klamki, pojemniki na mydło i ręczniki papierowe - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - stolik - mycie i dezynfekcja 3 x dziennie, Korytarz i hol, klatka schodowa: - podłoga, schody - zamiatanie i mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x tydzień, - ściany i sufity - omiatanie 1 x na kwartał, - lamperie - mycie 1 x miesiąc, - ławki, barierki, kaloryfery drzwi - przecieranie 1 x dziennie, - kosze na odpady komunalne i segregowane - opróżnianie, mycie i dezynfekcja 1 dziennie, - okna - mycie 3 x rok. Magazyny: - z czysa bielizną i środkami czystości; - podłoga - mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x tydzień, konserwacja 1 x na miesiąc, - ściany i sufit - omiatanie 1 x na kwartał, - regały - mycie 1 x tydzień, - drzwi, klamki - mycie i dezynfekcja 1 x tydzień, - okna - mycie 2 - 3 x rok, - parapety - mycie 1 x tydzień - odpadów (brudownik): - podłoga - mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x tydzień, konserwacja 1 x na iesiąc, - ściany i sufit - omiatanie 1 x na kwartał, - regały - mycie 1 x tydzień, - drzwi, klamki - mycie i dezynfekcja 1 x tydzień, - okna - mycie 2 - 3 x rok, - parapety - mycie 1 x tydzień, - kosze na odpady - opróżniane 1 x dziennie, mycie i dezynfekcja po opróżnieniu. Sanitariaty: - podłoga - mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x tydzień, konserwacja 1 x na miesiąc, - ściany i sufity - omiatanie 1 x na kwartał, - płytki ścienne - mycie 1 x tydzień, dezynfekcja 1 x miesiąc, - okna - mycie 2 - 3 x rok, - muszle - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - umywalki i baterie - mycie i dezynfekcja 1 x dziennie. Łazienki: - podłoga - mycie 1 x dziennie, dezynfekcja 1 x tydzień, konserwacja 1 x na miesiąc, - ściany i sufity - omiatanie 1 x na kwartał, - płytki ścienne - mycie 1 x tydzień, dezynfekcja 1 x miesiąc, - okna - mycie 2 - 3 x rok, - wanna - mycie i dezynfekcja po każdym pacjencie, - kabina prysznicowa - mycie i dezynfekcja po każdym pacjencie, - umywalki i baterie - mycie i dezynfekcja 2 x dziennie. - lustra - mycie i polerowanie 1 x dziennie, - kosze - opróżnianie, mycie i dezynfekcja 1 x dziennie, - luksfery - mycie, dezynfekcja i polerowanie 1 x tydzień, - pojemniki na papier, mydło, środek dezynfekcyjny i ręczniki jednorazowe - mycie, dezynfekcja i uzupełnianie zapasu przy wymianie zapasu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności porządkowych po pracach remontowych, konserwacyjnych i modernizacyjnych oraz innych prac zleconych przez Zamawiającego lub upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie zabezpieczyć środki czystości, środki dezynfekujące, worki foliowe, ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie i sprzęt do wykonania usługi. - Stosowane środki dezynfekcyjne muszą posiadać (w zależności od klasyfikacji danego środka i stosowanej dla niego procedury rejestracji): - świadectwo rejestru Ministra Zdrowia lub wpis do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 roku nr 45, poz. 271) lub, - wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 roku nr 107 poz. 679 z póź. zm.) lub, - pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub decyzję o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007 roku nr 39 poz.252 z późn. zm.). Stosowane środki mogą również posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny. - Stosowane środku myjące, czyszczące oraz do akrylowania muszą posiadać kartę charakterystyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. Nr 63 poz. 322 z późn. zm). Stosowane środki mogą również posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny. - Wykonawca ma obowiązek przedłożyć procedury dotyczące wykonywanych czynności porządkowych oraz stosowanych środków myjących i dezynfekujących w ZOL. Wykonywanie czynności porządkowych po pracach remontowych, konserwacyjnych i modernizacyjnych oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego lub upoważnionego pracownika Zamawiającego WYKONAWCA ZOBOWIAZANY JEST DO SZCZEGÓŁOWEGO ZAPOZNANIA SIĘ Z PROCEDURAMI SANITARNO - HIGIENICZNYMI OBOWIAZUJACYMI W ZAKŁADZIE OPIEKUŃCZO LECZNICZYM Zakres wykonywanych czynności opiekuńczych przy pacjentach ZOL: Personel wykonujący czynności opiekuńcze w ZOL musi posiadać zaświadczenia o ukończonym szkoleniu dla opiekunek. Personel opiekuńczy w ZOL ma być również personelem wykonującym usługi sprzątania. Wymagana obsada personelu w Zol ( 3 osoby na zmianie od poniedziałku do piątku, sobota, niedziela 4 osoby, święta 3 osoby) Godziny pracy Poniedziałek - Piątek Sobota Niedziela Święta 7.00-15.00 XX XXX XXX XX 7.00-19.00 X X X X Zamawiający zastrzega sobie prawo ( w razie potrzeby) do zmiany godzin pracy personelu - Pomaganie pielęgniarce przy toalecie, karmieniu i dopajaniu chorych. - Noszenie badań do laboratorium oraz przynoszenie wyników badań. - Zmiana pościeli i ścielenie łóżek. - Wynoszenie brudnej pościeli i przynoszenie czystej. - Reagowanie na dzwonki. - Mycie sprzętu typu: butle do ssaka, stojaki na kroplówki, drobny sprzęt. - Pomoc przy zmianie pampersów. - Podawanie pacjentom basenów i kaczek oraz ich odbieranie. - Mycie i dezynfekcja basenów i kaczek. - Odbiór posiłków i dostarczanie do kuchni oddziałowej. - Porcjowanie i wydawanie posiłków chorym w asyście pielęgniarki, mycie zastaw stołowych. - Przygotowywanie między posiłkami np. napojów. - Pomoc przy transporcie chorych np. do gabinetów zabiegowych, na badania i konsultacje na terenie Zamawiającego. - Pomoc w transporcie zwłok do kostnicy i pomieszczenia pro morte. - Usuwanie odpadów medycznych i transport do punktu zbiorczego. - Transport towaru z i do magazynu. - Bieżące utrzymanie w czystości ZOL. - Inne prace zlecone przez Zamawiającego zgodne z przedmiotem zamówienia. Wymagania dodatkowe stawiane całemu przedmiotowi zamówienia (Przychodnia i ZOL): - Wykonawca zobowiązany jest stosować własny profesjonalny sprzęt do mycia oraz profesjonalne mechaniczne urządzenia do doczyszczania, dezynfekcji oraz zapewnić odpowiednią ilość mopów i innego sprzętu niezbędnego do wykonania usługi. - Wykonawca zobowiązany jest szkolić na bieżąco personel sprzątający w zakresie zasad sprzątania i używania środków dezynfekcyjnych. - Pracownicy wykonujący czynności określone w SIWZ muszą posiadać aktualne zaświadczenia badań okresowych, aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych oraz obowiązkowo muszą być zaszczepieni przeciw WZW typu B (kserokopia wykonanych szczepień musi być przekazana Zamawiającemu). - Wykonawca zapewni swoim pracownikom środki ochrony osobistej np. fartuchy, rękawice, obuwie ochronne, identyfikatory itp. - Pracowników Wykonawcy obowiązuje zachowanie tajemnicy zawodowej i odpowiednia kulturalna postawa w stosunku do pacjentów ich rodzin i personelu szpitala. - Praca personelu sprzątającego odbywać się będzie po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółowych czasów pracy w poszczególnych komórkach. - Wykonawca nie będzie sprzątał sal chorych, gabinetów zabiegowych w następujących momentach: * podczas przyjmowania pacjentów, * podczas rozdawania i spożywania posiłków, * podczas wizyt lekarskich, * podczas wykonywania czynności zabiegowych i pielęgnacyjnychu pacjentów, * przed godziną 6:00. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli nadzoru wykonywania usługi przez pielęgniarki koordynujące, - W celu umożliwienia przeprowadzenia kontroli Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia na życzenie Zamawiającego odpowiednich dokumentów oraz udzielania wszelkich niezbędnych informacji w zakresie realizacji usługi w obiektach Zamawiającego. - Wszelkie uwagi dotyczące jakości wykonywania usługi, Zamawiający zgłasza do koordynatora - przedstawiciela Wykonawcy po uprzednim dokonaniu wpisu w zeszycie kontroli. - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt odpowiedniej ilości sprzętu, środków dezynfekcyjnych i czystości oraz materiałów pomocniczych, a także na bieżąco uzupełniać materiały eksploatacyjne ( papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki foliowe- różnego rozmiaru i koloru zgodnie ze specyfiką odpadu, mydło w płynie, środek do dezynfekcji rąk. - Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pełnej listy preparatów myjąco - czyszczących i dezynfekcyjnych wraz z kartami charakterystyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. Nr 63 poz. 32 z późn.zm.). Stosowane środki mogą również posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny. - Za wszelkie nieprawidłowości związane z wykonywaniem usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność przed organami kontroli sanitarnej, Zamawiającym i innymi jednostkami kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienai wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z póź. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Nr konta: 26 1370 1037 0000 1801 4154 2300

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.mcm.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach