Przetargi.pl
Sprzątanie powierzchni zewnętrznych i biurowych w budynku Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. St. Kostki Potockiego 11 w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6426001 w. 201 , fax. 022 6427643
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 11
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6426001 w. 201, fax. 022 6427643
    REGON: 01525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie powierzchni zewnętrznych i biurowych w budynku Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. St. Kostki Potockiego 11 w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie powierzchni zewnętrznych i biurowych w budynku Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. St. Kostki Potockiego 11 w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usług, które dotyczą sprzątania budynku użyteczności publicznej o pow. min. 1 500, 00 m 2 i o wartości brutto min. 80 000, 00 zł. każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Potwierdzą, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie wyżej wymienionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny ( zgodny ze stanem faktycznym i prawnym ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz usług, w którym wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierające min. 2 usługi, które dotyczą sprzątania budynku użyteczności publicznej o pow. min. 1 500, 00 m 2 i o wartości brutto min. 80 000, 00 zł. każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz środków czystości z dokumentami wymaganymi przez przepisy prawa dopuszczającymi je do obrotu na terenie RP. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimalną do wartości zawartej umowy obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży, Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach