Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu

Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 348 86 54
  • Data zamieszczenia: 2022-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
    Rynek Staromiejski 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 348 86 54
    REGON: 330920802
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego wKoszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu, tj.1) BUDYNEK RATUSZA, ul. Rynek Staromiejski 6-7,2) URZĄD STANU CYWILNEGO, ul. Dąbrówki 1,3) BUDYNEK Urzędu, ul. A Mickiewicza 26,4) STRAŻ MIEJSKA, ul. Mariańska 9,5) BIURO BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, ul. Strażacka 8,6) POMIESZCZENIA W BUDYNKU przy ul. Zwycięstwa 42,7) POMIESZCZENIA W BUDYNKU przy ul. Młyńskiej 2,8) POMIESZCZENIA W BUDYNKU przy ul. Monte Cassino 13,9) BUDYNEK CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIĄ WRAZ Z SERWEROWNIĄ MIEJSKĄ,ul. Partyzantów 3Zamówienie dotyczy:1) codziennego sprzątania,2) sprzątania w miarę potrzeb,3) sprzątania w wyznaczone dni,4) mycia okien,5) prania i zawieszania firan,6) pastowania i polerowania wykładziny PCV,7) prania wykładzin dywanowych i dywanów,w zakresie i o powierzchni określonej w Rozdziale II SWZ.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz wprojekcie umowy zawartej w Rozdziale V SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 z późn. zm.).Zamawiający nie przewiduje wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy PZP;2) spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:2.1) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 200.000,00 zł, polegającą na sprzątaniu pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej.UWAGA!Zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1225), pod pojęciem budynku użyteczności publicznej rozumie się „budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny”.2.2) dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:2.2.1) odkurzaczami – co najmniej 11 szt.,2.2.2) szorowarkami – co najmniej 3 szt.,2.2.3) automatem czyszcząco – zbierającym do powierzchni twardych – co najmniej 1 szt.,2.2.4) urządzeniem do pastowania i polerowania wykładzin z PCV – co najmniej 1 szt.,2.2.5) jednolitą estetyczną odzieżą dla każdego pracownika oraz środkami chemicznymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. czyszczącymi, odkażającymi, konserwującymi itp. odpowiednimi dla każdej wykonywanej czynności, posiadającymi wymagane atesty upoważniające do ich stosowania w Polsce.UWAGA!W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach