Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Siedlce

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 25 6323630
  • Data zamieszczenia: 2012-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 25 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie codziennej (oprócz sobót, niedziel i dni świątecznych) usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń: - budynku Urzędu Gminy w Siedlcach, ul. Asłanowicza 10 o pow. 1.670,70 m2. - podwórza i przyległego chodnika o pow. 600 m?. Codzienne sprzątanie powierzchni administracyjno - biurowych i zaplecza socjalnego polegające na: - Odkurzaniu wykładzin dywanowych i usuwaniu plam (na sucho), - Mechanicznym myciu powierzchni podłóg wodoodpornych (gres), - odkurzaniu mebli biurowych, stolików, parapetów, luster, - odkurzaniu mebli i parkietu na salach konferencyjnych - wg. potrzeb (przeciętnie 2 x tydz.) (każdorazowo po wynajmie sal), - opróżnianiu pojemników na odpady, - wymianie worków foliowych w pojemnikach, - usuwaniu zanieczyszczeń z wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych, - myciu i dezynfekcji urządzeń sanitarnych, - myciu i sprzątaniu klatek schodowych, myciu parapetów na korytarzach, - sprzątaniu otoczenia wokół budynku (zamiatanie, mycie podestu wejściowego, podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów, przyległego chodnika, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem), polewanie chodnika przyległego do urzędu wodą w okresie letnim, - odśnieżaniu tarasów (dachów) w okresie zimowym, - wyposażaniu sanitariatów w papier toaletowy i mydło w płynie oraz pomieszczenia socjalnego w mydło w płynie i ręczniki papierowe, - wynoszeniu śmieci do pojemników na zewnątrz, - pielęgnacji zieleni na korytarzach i na zewnątrz, - wykonywaniu drobnych napraw konserwacyjnych, jak: udrażnianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, naprawa spłuczek, klamek drzwiowych i zamków itp., - myciu glazurowanych powierzchni ścian, - odkurzaniu tapicerki meblowej, - nabłyszczaniu mebli biurowych; - myciu drzwi wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych oraz tablic informacyjnych, Serwis dzienny - utrzymanie czystości między godziną 8.00 - 16.00. Obowiązki wykonywane 1 x tydz.: - mycie metalowych/drewnianych elementów krzeseł, foteli - mycie poręczy i obudowy klatki schodowej, - mycie koszy na śmieci i pojemników. Obowiązki wykonywane 2 x rok: - Mycie powierzchni szklanych okien i elewacji budynku (marzec - kwiecień, wrzesień) - Pranie wykładzin dywanowych i ich impregnacja, - Czyszczenie tapicerki meblowej metodą na sucho. - Czyszczenie sufitów podwieszanych Czyszczenie verticali metodą ultradźwiękową - 1 x rok (kwiecień/maj) Prace będą wykonywane przez zleceniobiorcę przy użyciu własnych środków czystości i higieny, dostarczonych własnym transportem na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl www.siedlcegw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach