Przetargi.pl
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE ORAZ TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZYNALEŻNEGO DO BUDYNKÓW - ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU

Sąd Rejonowy w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 642 55 32 , fax. 89 642 55 35
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 12 12
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 642 55 32, fax. 89 642 55 35
    REGON: 00032359400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostroda.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE ORAZ TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZYNALEŻNEGO DO BUDYNKÓW - ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Ostródzie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków, zlokalizowanych w Ostródzie i Morągu, zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia (zał. 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz), zestawieniem powierzchni (zał. nr 4 A do SIWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Ostródzie, tj. w budynku zlokalizowanym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 12: powierzchnia pomieszczeń - 4.477,31 m2; powierzchnia okien 560,94 m2; w budynku zlokalizowanym w Morągu przy ul. Warmińskiej 17A: powierzchnia pomieszczeń -782,33 m2; powierzchnia okien - 205,92 m2. Utrzymanie terenów zielonych: przynależnych do budynku zlokalizowanego w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 12-1.826,47 m2 (w tym 30 krzewów i 2 drzewa); przynależnych do budynku zlokalizowanego w Morągu przy ul. Warmińskiej 17A - 666,40 m2 Utrzymanie czystości i porządku na ciągach komunikacyjnych i parkingach: przynależnych do budynku zlokalizowanego w Ostródzie, przy ul. Jana III Sobieskiego 12 - 3.941,53 m2 przynależnych do budynku zlokalizowanego w Morągu przy ul. Warmińskiej 17A - 894,90 m2. Szczegółowy zakres prac oraz zakres rzeczowy określa Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego: Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe i utrzymania czystości, o których mowa w pkt 1 zakresu rzeczowego zamówienia (załączniku nr 4 do siwz), własnym sprzętem i środkami czystości, w szczególności: środkami do czyszczenia mebli, płynami do mycia i konserwacji podłóg, pastami, płynami do dezynfekcji wc, środkami do mycia naczyń. Wykonawca zobowiązuje się, iż celem prawidłowej realizacji usługi stosował będzie środki czystości, w tym wymienione w p.pkt. 1), odpowiadające obowiązującym standardom, zaś zastosowane przez niego produkty chemii gospodarczej posiadać będą stosowne świadectwa kontroli jakości typu atesty i certyfikaty, poświadczające dopuszczenie tych produktów do ogólnego stosowania, które to świadectwa Wykonawca udostępni na każde żądanie Zamawiającego. 3) Wykonawca w miarę zużywania zabezpieczy - wyposaży wyznaczone miejsca w środki czystości i artykuły higieniczne, tj.: mydło w płynie dobrej jakości zawierające kolagen, pochodne lanoliny i substancje zapobiegające wysuszaniu skóry, stojące, żelowe odświeżacze powietrza, worki na śmieci, worki do recyklingu (3 rodzaje: makulatura, szkło, tworzywa sztuczne), papier toaletowy w rolkach biały dwuwarstwowy, gofrowany miękki, dostosowany wielkością do dozowników posiadanych przez Zamawiającego; ręczniki papierowe do podajników posiadanych przez Zamawiającego; płyny do mycia naczyń dobrej jakości, nieuczulający, zmywaki kuchenne, ścierki domowe do wycierania kurzu i polerowania o rozmiarze ok. 35x40 cm. Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe w godzinach jn.: Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 12 - po godzinach pracy sądu, tj. od godz.15:30, Morąg, ul. Warmińska 17A - od godziny 10:00 do 18:00, z zastrzeżeniem pkt. 6) - 10). Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym w zakresie zawartym w załącznik nr 4 do siwz. Wykonawca zapewni wykonywanie kompleksowego sprzątania: Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 12 : w godzinach od 7:15 do 15:15 od poniedziałku do piątku w budynku w pomieszczeniach: kasa, archiwum (bez korytarzy), Kancelaria Tajna, pomieszczenie monitoringu, pomieszczenia serwerowni, pokój gościnny, pomieszczenie rzemieślnika, pomieszczenia techniczne. Morąg, ul. Warmińska 17A: w godzinach od 10:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku w budynku w pomieszczeniach: archiwum (bez korytarzy), serwerownia, pokój gościnny, pomieszczenia techniczne. Czynności związane ze sprzątaniem codziennym zewnętrznych terenów przynależnych do budynków Sądu (ciągów komunikacyjnych pieszych i jezdnych oraz parkingów), o których mowa w pkt 2 zakresu rzeczowego zamówienia (załącznik nr 4 do siwz), Wykonawca wykonywał będzie własnym sprzętem i środkami w godzinach od 6:00 do 11:00 w każdym dniu pracy Sądu, z zastrzeżeniem postanowień p.pkt. 8). Czynności związane z utrzymaniem zimowym, o których mowa w pkt 2 lit. e zakresu rzeczowego zamówienia (załącznik nr 4 do siwz), w przypadku obfitych bądź ciągłych opadów śniegu lub utrzymywania się śliskości ciągów komunikacyjnych pieszych i jezdnych oraz parkingów, wykonywane będą we wczesnych godzinach rannych, nie później niż do godz. 7:00, w razie potrzeby również na bieżąco w ciągu całego dnia pracy Sądu oraz zawsze przy opadach. Czynności związane z utrzymaniem i konserwacją zieleni, o których mowa w pkt 3 zakresu rzeczowego zamówienia (załącznik nr 4 do siwz), Wykonawca wykonywał będzie własnym sprzętem i środkami, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 5 p.pkt. 2), sukcesywnie w miarę potrzeb, z tym, że wszelkie zanieczyszczenia trawników usuwane będą na bieżąco. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności, o których mowa w zakresie rzeczowym zamówienia (załącznik nr 4 do siwz), również na każdorazowe zgłoszenie pisemne, faks, pocztą elektroniczną, ustne lub telefoniczne Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: zamykania, po zakończeniu sprzątania, okien i drzwi sprzątanych pomieszczeń, wyłączania urządzeń elektrycznych, świateł oraz zakręcania punktów czerpania wody, bezzwłocznego zgłaszania Zamawiającemu następujących zdarzeń: zagubienie kluczy do pomieszczeń, niedopałki papierosów w koszach na śmieci, pozostawienie włączonych urządzeń elektrycznych, awarie elektryczne i wszelkie oznaki nieszczelności urządzeń c.o. i wod.-kan., pozostawienie pieczątek i innych cennych przedmiotów, pozostawienie otwartych szaf, wszystkie inne istotne zdarzenia. 5.Inne postanowienia: Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenia do przechowywania sprzętu, środków czyszczących i artykułów higienicznych oraz odzieży ochronnej. Jednak zastrzega, że przechowywane środki nie mogą stanowić zagrożenia dla osób znajdujących się budynku jak również dla całego obiektu. Zamawiający ponosi koszty energii elektrycznej i wody niezbędnych do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia, zapewni również węże do podlewania krzewów i trawników. Wykonawca wyposaży swoich pracowników w jednolitą, estetyczną odzież ochronną. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie piasek oraz mieszankę piasku z solą niezbędne do usuwania zimowej śliskości na ciągach komunikacyjnych pieszych i jezdnych oraz parkingach objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiadać za przestrzeganie tych przepisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,- PLN (słownie: pięć tysięcy PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013 - 08 - 26 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej ustawą Pzp (art. 45 ust. 6): w formie pieniądza: przelewem na konto: BRE Bank nr 72 1140 1111 0000 4155 4800 1001 Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2013 - 08 - 26 o godz. 10:00. w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275) o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp) w oryginale należy dołączyć do oferty w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców/ pełnomocnika wykonawców. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroda.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach