Przetargi.pl
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2024r.

ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 W BRODNICY ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. 3 Maja 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 W BRODNICY
    ul. 3 Maja 4
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 341319631
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1brodnica.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2024r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:„Sprzątanie pomieszczeń szkolno-biurowych w obiektach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Brodnicy w 2024r.”2. Szczegółowy przedmiot zamówienia: 2.1. Świadczenie przez Wykonawcę usługi sprzątania pomieszczeń szkolno-biurowych w obiektach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Brodnicy – powierzchnia około 3930 m2.2.2. Informacje ogólne:1) Budynek nr 1 (powierzchnia użytkowa: 3250 m2),Budynek nr 2 (hala sportowa: 680 m2).Budynek nr 1a) piwnica: sale lekcyjne – 96,32 m2, sanitariaty.b) parter: 3 sale lekcyjne o łącznej powierzchni – 159,41 m2, gabinet pomocy przedmedycznej – 20,09 m2, pokój nauczycielski -50 m2, sanitariaty.c) I piętro: 6 sal lekcyjnych-325 m2, sala komputerowa – 52,82 m2, oraz gabinet psychologa/pedagoga specjalnego -20,68m2, sanitariaty oraz gabinety: dyrektora, wicedyrektora, sekretariat, księgowość, kadry/płace. Łączna powierzchnia: 398,50 m2 d) II piętro: 5 sal lekcyjnych-266,04 m2, sala komputerowa – 52,85 m2, biblioteka-20,68 m2, aula -152,77 m2, sala sensoryczna -21,83 m2, gabinet terapeuty -21 m2, łącznie: 482,32 m2.Wysokość sal lekcyjnych to średnio 3,70 m. Na każdym poziomie znajdują się klatki schodowe i wyjścia ewakuacyjne. Budynek nr 2: a) hala sportowa – parter – 468,91 m2, ogólna powierzchnia użytkowa - 680 m2, tu znajdują się: sanitariaty, magazyn na sprzęt sportowy, gabinet nauczycieli wychowania fizycznego, szatnie,b) hala sportowa (I piętro) – świetlica– 66,30 m2, pomieszczenie logopedy – 12,74 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp:Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp:Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 8 ust. 1 pkt 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości: 50.000,00 zł brutto.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 9 ust. 1 pkt 2) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na:sprzątaniu pomieszczeń w budynkach o powierzchni sprzątania min. 3000 m² w czasie świadczenia usługi nieprzerwanie nie krótszym niż 6 miesięcy.W przypadku wykonania usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wg Załącznika Nr 4 do SWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach