Urząd Skarbowy w Drezdenku ogłasza przetarg
- Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady 21
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7637300 , fax. 095 7637302
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Drezdenku
ul. Pierwszej Brygady 21 21
66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
tel. 095 7637300, fax. 095 7637302
REGON: 21128391900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://us-drezdenko.iskarb.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń i terenu wokół budynku Urzędu Skarbowego w Drezdenku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie na rzecz Urzędu Skarbowego w Drezdenku następujących usług wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1. Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym Urzędu Skarbowego w Drezdenku - CPV 90.91.12.00-8, 2. Sprzątanie terenu wokół budynku Urzędu Skarbowego w Drezdenku - CPV 90.91.40.00-7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: ? Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ? Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, ? Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ? Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ? Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - kwota minimalna ubezpieczenia wynosi 100.000zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 SIWZ). 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do dostarczenia w terminie kompletnej Oferty wraz z podpisami na załączonym formularzu oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art.22 Pzp stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 4) umowy spółki cywilnej jeżeli składającym ofertę jest spółka cywilna. 5) Oświadczenia podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się m.in. do: 5.1. solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 5.2. nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, 5.3. ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 5.4. niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających. 5.5. przedstawienia podziału usług wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. 2. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń oraz środków czystości. 3. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - kwota minimalna ubezpieczenia wynosi 100.000zł. Dokumenty wymienione powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) reprezentujące Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-drezdenko-iskarb.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług transportowo - porządkowych związanych z wykonaniem eksmisji lub przeprowadzką do lokalu zamiennego
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług porządkowo-czystościowych na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług transportowo - porządkowych związanych z wykonaniem eksmisji lub przeprowadzką do lokalu zamiennego
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług transportowo - porządkowych związanych z wykonaniem eksmisji lub przeprowadzką do lokalu zamiennego
Dodano: 2016-06-07 - Świadczenie usług porządkowo-czystościowych na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-05-23 - Usługi sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i ul. Lotników w Żarach
Dodano: 2016-05-18 - Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. J. Pankiewicza 5-7 oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2
Dodano: 2016-05-05 - Usługa kompleksowego sprzątania budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-15 - Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. J. Pankiewicza 5-7 oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. zwalnianych w wyniku eksmisji i zgonu mieszkańca
Dodano: 2016-04-08