Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń i terenu wokół budynku Urzędu Skarbowego w Drezdenku

Urząd Skarbowy w Drezdenku ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7637300 , fax. 095 7637302
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Drezdenku
    ul. Pierwszej Brygady 21 21
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7637300, fax. 095 7637302
    REGON: 21128391900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://us-drezdenko.iskarb.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń i terenu wokół budynku Urzędu Skarbowego w Drezdenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie na rzecz Urzędu Skarbowego w Drezdenku następujących usług wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1. Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym Urzędu Skarbowego w Drezdenku - CPV 90.91.12.00-8, 2. Sprzątanie terenu wokół budynku Urzędu Skarbowego w Drezdenku - CPV 90.91.40.00-7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: ? Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ? Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, ? Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ? Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ? Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - kwota minimalna ubezpieczenia wynosi 100.000zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 SIWZ). 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do dostarczenia w terminie kompletnej Oferty wraz z podpisami na załączonym formularzu oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art.22 Pzp stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 4) umowy spółki cywilnej jeżeli składającym ofertę jest spółka cywilna. 5) Oświadczenia podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się m.in. do: 5.1. solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 5.2. nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, 5.3. ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 5.4. niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających. 5.5. przedstawienia podziału usług wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. 2. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń oraz środków czystości. 3. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - kwota minimalna ubezpieczenia wynosi 100.000zł. Dokumenty wymienione powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) reprezentujące Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-drezdenko-iskarb.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach