Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-092 Lublin, ul. Obywatelska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4635300 , fax. 81 4635305
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Obywatelska 4 4
    20-092 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4635300, fax. 81 4635305
    REGON: 43012391300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie oraz w Filii WUP w Białej Podlaskiej. 2. Powierzchnia przeznaczona do usługi sprzątania wynosi łącznie 2 262,79 m2 , w tym: 1) w siedzibie Zamawiającego w Lublinie przy ul. Obywatelskiej 4, powierzchnia przeznaczona do usługi sprzątania wynosi ogółem 2 078,32 m2 , w tym: a) pomieszczenia biurowe na I piętrze 444,78 m2, na II piętrze 429,04 m2, na III piętrze 445,96 m2, oraz sala narad na IV piętrze 98,14 m2 b) archiwa 96,41m2, c) serwerownie 28,44 m2 d) pokoje socjalne 27,19 m2, e) toalety 62,67 m2, f) pomieszczenia gospodarcze /magazynki 86,94 m2 g) korytarze 227,35m2 h) klatki schodowe 131,40 m2 2) w siedzibie Filii WUP w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14, powierzchnia przeznaczona do usługi sprzątania wynosi ogółem 184,47 m2, w tym: a) pomieszczenia biurowe 162,69 m2 b) toalety 10,89 m2 c) korytarze, klatki schodowe 10,89 m2 3) Powierzchnia okien i wewnętrznych przeszkleń w obiektach wynosi łącznie 305,29 m2w tym a) w Lublinie 277 m2 b) w Białej Podlaskiej 28,29 m2 B 1. Sprzątanie powinno odbywać się w godzinach od 15.30 do 19.00 we wszystkie dni stanowiące dni robocze dla Zamawiającego. Wyjątek stanowią pomieszczenia oznaczone nr 123, 223, 323 (piwnica - pomieszczenia gospodarcze), nr 124, 324 (piwnica - archiwa) i nr 203, 224A (serwerownia) , które sprzątane będą w obecności pracownika Zamawiającego w godzinach dyżuru. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania (niezależnie od formy prawnej) sprzętem i wyposażeniem dla osób, które skieruje do realizacji zamówienia oraz do zapewnienia na własny koszt środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości, a szczególności: 1) mydła w płynie (nawilżające o delikatnym zapachu nie powodujące wysuszania skóry rąk) do pojemników w toaletach, 2) papieru toaletowego, dobrze rozpuszczalnego o wymiarach dostosowanych do pojemników zainstalowanych w toaletach - typu big roll, 100% celuloza, 2 -warstwowy, 3) ręczników jednorazowych do pokoi socjalnych, 4) zapachowych kostek, żelu do WC, 5) odświeżaczy powietrza w toaletach, jednakowych, o delikatnym zapachu, 6) środków myjących, czyszczących i dezynfekujących w ilości niezbędnej do właściwego wykonywania przedmiotu usługi, 7) środków utrzymania czystości i pielęgnacji powierzchni podłogowych i mebli odpowiednie do danego rodzaju powierzchni, 8) worków foliowych na śmieci o pojemności 20 l, 60 l, 120 l, 9) sprzętu służącego do wykonania usługi, 10) i tym podobne. 3. Wykonawca zapewni, że przeznaczone do realizacji usługi środki czystości i sprzęt techniczny mogą być używane w obiektach użyteczności publicznej i posiadają wymagane atesty PZH, certyfikaty i świadectwa. 4. Sprzęt, materiały oraz środki czystości i środki higieny, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca będzie dostarczał własnym transportem i na własny koszt. 5. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia dodatkowo w: 1) odzież ochronną pozwalającą na identyfikację pracowników Wykonawcy; 2) środki ochrony osobistej; 3) sprzęt niezbędny do wykonywania usług, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. C W zakres świadczonych usług wchodzą następujące czynności: 1. Prace wykonywane codziennie: 1) sprzątanie pomieszczeń biurowych: a) odkurzanie wykładzin dywanowych, bieżące usuwanie miejscowych zabrudzeń; b) wycieranie na mokro i na sucho kurzu z biurek, stołów, stolików, szaf, krzeseł, foteli, półek, szafek, mebli, parapetów okiennych, obudowy sprzętu komputerowego (z wyłączeniem ekranów monitorów), itp.; c) opróżnianie i mycie pojemników na śmieci, pojemników niszczarek , wynoszenie ich zawartości z budynków do kontenerów na odpady oraz wymiana worków; d) usuwanie zabrudzeń z drzwi, futryn drzwiowych, grzejników, kontaktów i wyłączników światła, usuwanie pajęczyn; e) usuwanie zabrudzeń z luster i powierzchni szklanych (w tym ścian przeszklonych i gablot); 2) sprzątanie sanitariatów: a) uzupełnianie w sanitariatach papieru toaletowego, mydła w płynie, środków dezynfekujących i zapachowych; b) mycie i czyszczenie umywalek , dozowników na mydło i suszarek; c) mycie i czyszczenie sedesów, pisuarów - usuwanie z nich nalotów i dezynfekcja; d) czyszczenie luster, armatury, mycie glazury i terakoty; e) opróżnianie koszy na śmieci, ich mycie i wymiana worków; f) usuwanie miejscowych zabrudzeń z drzwi, futryn drzwiowych, kontaktów, wyłączników światła; g) dbanie o drożność kanalizacji w toaletach poprzez stosowanie służących do tego celu środków udrażniających ; 3) sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych, sali narad: a) mycie powierzchni podłogowych, schodów, poręczy na schodach; b) ścieranie kurzu ze stolików, foteli, krzeseł, parapetów okiennych, gablot, tablic informacyjnych, odkurzanie z pajęczyn, przecieranie drzwi i futryn; c) mycie zlewów, blatów szafek kuchennych, przecieranie pojemników na ręczniki jednorazowe, pojemników na mydło w płynie, koszy na śmieci, uzupełnianie ręczników jednorazowych, wymiana worków na śmieci, czyszczenie armatury kranowej; d) odkurzanie wycieraczek wraz z usunięciem z nich błota, wody, piachu, mycie szyb w drzwiach wejściowych do budynku, mycie terakot, usuwanie z nich błota, wody, zanieczyszczeń, przecieranie do sucha; e) mycie szyb w drzwiach wejściowych do budynku środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi do mycia szyb; f) mycie przeszklonych drzwi wewnętrznych; 2. Prace wykonywane co najmniej raz w tygodniu: 1) pokrywanie mebli wymagających konserwacji środkami konserwującymi, 2) odkurzanie tapicerki krzeseł i foteli; 3. Inne prace cykliczne: 1) raz w miesiącu lub w razie potrzeby mycie lodówek i mikrofalówek wewnątrz i zewnątrz; 2) dwa razy w miesiącu mycie i czyszczenie środkami pielęgnująco - konserwującymi terakot w korytarzach i na klatkach schodowych; 3) raz na miesiąc dokładne mycie wszystkich drzwi, kaloryferów, futryn, ram okiennych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, grzejników i pozostałego wyposażenia (np.: gaśnic, tablic, gablot i innych); 4) dwa razy do roku - w miesiącu sierpniu lub wrześniu i kwietniu lub maju kompleksowe mycie okien; 5) raz w roku - w kwietniu lub maju pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach - powierzchnia przeznaczona do prania wynosi łącznie ok. 1 401,06 m2,w tym w Lublinie 1 319,78 m2, w Białej Podlaskiej 81,28 m2, 6) dwa razy w okresie trwania umowy: pranie rolet rzymskich (3szt.) wraz z czynnością zdjęcia i zawieszenia w oknach; Cykliczne prace porządkowe z wyjątkiem pkt. 1) odbywać się będą poza godzinami urzędowania Zamawiającego. 4. Prace dodatkowe: 1) sprzątanie po bieżących modernizacjach i remontach; 2) inne niezbędne prace porządkowe wskazane przez Zamawiającego; 5. Dyżur sprzątaczki w godzinach 9.00 - 15.30. Podczas dyżuru będą utrzymywane w stałej czystości pomieszczenia sanitarne, klatki schodowe i korytarze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.bip.lubelskie.pl./index.php?id=87
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach