Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Mariacka 25
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
REGON: 32124347000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje m.in.: 1) bieżące sprzątanie w systemie poniedziałek, środa i piątek (w pierwszy poniedziałek miesiąca od 16.30, w pozostałe dni tygodnia od godz. 15.00) polegające na: a) zamiataniu i zmywaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych (pokrytych wykładzinami PCV, lastriko lub płytkami ceramicznymi), przy użyciu środków doczyszczających i konserwujących, b) zamiataniu i zmywaniu pomieszczeń piwnicy: korytarza, łazienki (dotyczy budynku biurowego ZBiLK ul. Mariackiej 25), c) odkurzaniu oraz bieżącego usuwanie plam z wykładzin dywanowych, d) wycieraniu kurzu z biurek, parapetów, mebli i innych przedmiotów, e) sprzątaniu i dezynfekowaniu pomieszczeń WC, w tym: e1) myciu i dezynfekowaniu glazury (podłogi i ściany), e2) myciu i dezynfekowaniu wszystkich urządzeń sanitarnych (ceramicznych), e3) dostarczeniu i zamontowaniu dozowników do mydła w pianie, dozowników do ręczników papierowych oraz pojemników na papier toaletowy, w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy, e4) serwis dostarczonych dozowników do mydła w pianie, dozowników do ręczników papierowych oraz pojemników na papier toaletowy, polegający na czyszczeniu i naprawie uszkodzonych elementów. e5) cyklicznemu uzupełnianiu ręczników papierowych w roli w automatycznych podajnikach dostarczonych i zamontowanych przez Wykonawcę, e6) cyklicznemu uzupełnianiu papieru toaletowego w roli, w pojemnikach na papier toaletowy dostarczonych i zamontowanych przez Wykonawcę, e7) cyklicznemu uzupełnianiu mydła w piance w automatycznych dozownikach mydła dostarczonych i zamontowanych przez Wykonawcę, f) usuwaniu bieżących zabrudzeń z drzwi do wszystkich pomieszczeń, g) dezynfekcji klamek i poręczy, h) myciu szyb, ram, okiennych żaluzji zewnętrznych (o ile występują) oraz żaluzji w drzwiach wejściowych do budynków ZBiLK, i) opróżnianiu koszy na śmieci z wymianą zakupionych przez Wykonawcę worków we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego j) opróżnianiu worków ze ścinkami papieru z niszczarek należących do ZBiLK, k) zamiataniu i zmywania podestu i schodów wejściowych do budynków ZBiLK, l) serwisie dziennym w budynkach ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, Jagiellońskiej 33 (A,B,C,D) i Jagiellońskiej 34C, polegający na sprzątaniu ( schodów wejściowych, korytarzy, WC na wszystkich piętrach oraz innych pomieszczeń w miarę potrzeb a także wymianie worków na śmieci w łazienkach) w każdy wtorek i czwartek przez min. 1 godzinę zegarową, przez jedną osobę, bieżących zabrudzeń powstałych w wyniku nieprzewidzianych okoliczności, opadów śniegu itd. Wykonawca usługę serwisu dziennego będzie świadczył w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021. 2) okresowe sprzątanie polegające na: a) myciu drzwi do wszystkich pomieszczeń oraz drzwi wejściowych we wszystkich obiektach ZBiLK – 2 razy w roku, b) myciu okien (szyb i ram okiennych) oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych we wszystkich obiektach ZBiLK - 4 razy w roku (raz na kwartał), c) doczyszczaniu posadzek korytarzy, klatek schodowych pokrytych płytkami ceramicznymi – terakota lub lastryko maszynami nisko obrotowymi – 2 razy w roku, d) zamiataniu, zmywaniu z użyciem środków doczyszczających, utrzymaniu i konserwacji powierzchni podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i gospodarczych - 2 razy w roku, e) pranie na mokro wykładzin dywanowych (dotyczy budynku biurowego ZBiLK ul. Mariackiej 25), – (zgodnie z ofertą Wykonawcy minimum 1 raz w roku) f) froterowanie i polerowanie podłóg - konserwacja środkami utwardzającymi (powłoki akrylowe) z zastosowaniem maszyn nisko obrotowych – dotyczy całości powierzchni posadzek pokrytych wykładzinami PCV we wszystkich obiektach ZBiLK - 2 razy w roku g) terminy wykonywania sprzątania okresowego będą uzgodnione z przedstawicielem Zamawiającego i uwzględnione w harmonogramie wykonywania usług dla ZBiLK 3) Wykonawca będzie zawiadamiał przedstawiciela Zamawiającego w przypadku stwierdzenia awarii, aktów wandalizmu, prób włamania itp. niezwłocznie po ich ujawnieniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 3 610,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset dziesięć złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2024-04-30 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU
Dodano: 2024-04-12 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego na potrzeby służb granicznych funkcjonujących w przejściu granicznym w Świnoujściu
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w Kompleksie Sportowym Szczecińskiego Domu Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024, część 1
Dodano: 2024-02-24 - Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-22 - KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOŁOBRZEGU
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
Dodano: 2024-01-18 - Świadczenie usług sprzątania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji Słupsk: - Przychodnia ul. Lelewela 58, - Przychodnia ul. 3-go Maja 96 - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Lelewela 58
Dodano: 2024-01-16 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153
Dodano: 2023-12-31 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie
Dodano: 2023-11-28