Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80354 Gdańsk, ul. Subisława
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 112 400 , fax. 585 112 405
- Data zamieszczenia: 2016-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5
80354 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 585 112 400, fax. 585 112 405
REGON: 1751157500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH GDDKiA ODDZIAŁ W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH TERENOWYCH z podziałem na 6 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku oraz siedzibach jednostek terenowych - Rejonów i Obwodów Drogowych, w podziale na 6 części zamówienia: 1)Część nr 1 - „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym i laboratorium drogowym w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku”. 2)Część nr 2 - „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Człuchowie”. 3)Część nr 3 - „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Gdańsku”. 4)Część nr 4 - „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Kościerzynie”. 5)Część nr 5 - „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Słupsku”. 6)Część nr 6 - „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Tczewie” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych części zamówienia: Część nr 1: 1 800 zł (słownie złotych: tysiąc osiemset), Część nr 2: 300 zł (słownie złotych: trzysta), Część nr 3: 500 zł (słownie złotych: pięćset), Część nr 4: 400 zł (słownie złotych: czterysta), Część nr 5: 1 200 zł (słownie złotych: tysiąc dwieście), Część nr 6: 700 zł (słownie złotych: siedemset). 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 86 1130 1121 0006 5577 7390 0001(w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu O.Gd.F-2.2413.25.2016) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 1.3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie działalności Oddziału GDDKiA w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk” W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 1.4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
Dodano: 2024-05-29 - Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
Dodano: 2024-03-22 - Wykonanie usług kompleksowego sprzątania budynków biurowego oraz biurowo-mieszkalnego Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024
Dodano: 2024-01-12 - Sprzątanie pomieszczeń będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej zlokalizowanych przy ul. Towarowej 10 w Słupsku.
Dodano: 2023-12-01 - USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SOCJALNYCH W OBIEKTACH SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU W 2023 ROKU W PODZIALE NA CZĘSŚCI
Dodano: 2023-01-27 - Usługa sprzątania w siedzibie Oddziału Regionalnego (OR) ARiMR w Gdyni oraz w siedzibach 16 Biur Powiatowych (BP) na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2023-01-26 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Dodano: 2023-01-04 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Dodano: 2022-11-23 - Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie
Dodano: 2021-04-06 - Usługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia
Dodano: 2021-03-16