Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych należących do Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku oraz 13 podległych Placówek Terenowych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-043 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 30103 52 , fax. 58 301 48 94
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
    ul. Trakt św. Wojciecha 137
    80-043 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 30103 52, fax. 58 301 48 94
    REGON: 1251326200440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych należących do Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku oraz 13 podległych Placówek Terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 .Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Gdańsku oraz w podległychPlacówkach Terenowych w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Kartuzach, Kościerzynie,Kwidzynie, Lęborku, Malborku, Słupsku, Starogardzie Gdańskim, Sztumie, Tczewie oraz Wejherowie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek organizacyjnych KRUS objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi adresowymi stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy 3 Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie Oddziału i Placówek Terenowych po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 4.Zamawiający wymaga, aby jedna osoba z personelu Wykonawcy w budynku Oddziału pełniła tzw. serwis dzienny - podjęcie przez Wykonawcę prac interwencyjnych na zgłoszenie Zamawiającego (ustne, telefoniczne, pisemne), - prace porządkowe po naradach, spotkaniach (np. mycie stołów oraz naczyń). - skuteczne usuwanie (na bieżąco) zabrudzeń powstałych na skutek eksploatacji podłóg, pomieszczeń, toalet oraz wyposażenia,- sprzątanie pomieszczeń do których można wejść tylko podczas obecności pracownika np.: serwerownia, ewidencja itp.- uzupełnianie na bieżąco materiałów eksploatacyjnych w toaletach (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, itp.),- : 5 Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych objętych przedmiotem zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę jako pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. — Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2014 r.poz. 1502 ze zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji niniejszej umowy. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 6. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o prace zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę, bądź tez kopii dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww.pracowników wykonujących czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2016 r. poz. 922 ze zm.) dla celu wkonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6,000,00 zł (słownie:sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U.2016 poz. 359). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP 0/0 Gdańsk 96 1010 1140 0155 9618 9320 0000, z adnotacją „Wadium na usługi sprzątania pomieszczeń OR KRUS w Gdańsku i podległych PT”. 2. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy; oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem „WADIUM” i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie. 4. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia wadium sposób nieprawidłowy, oferta zostanie odrzucona. 5.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wybraniu oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania . 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej będzie zwracane wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz Oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienna pieczątką); 2)Wypełnione oświadczenia wg załącznika nr 4-5 do SIWZ; 3) Dowód wniesienia wadium; 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia labo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli dalsze pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 5)W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawców wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom i firm podwykonawców (wg załącznika nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach