Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń ( biurowych oraz socjalnych ) w budynkach bazy MZGK przy ul. Konstruktorów nr 2

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Konstruktorów 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 478 51 10 , fax. 068 478 51 11
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli
    ul. Konstruktorów 2 2
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 478 51 10, fax. 068 478 51 11
    REGON: 97810111700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń ( biurowych oraz socjalnych ) w budynkach bazy MZGK przy ul. Konstruktorów nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług pielęgnacji terenów zielonych oraz sprzątania pomieszczeń ( biurowych ,socjalnych ) w budynkach bazy MZGK przy ul. Konstruktorów nr 2 i COŚ ul. Polna o łącznej powierzchni wskazanej w załączniku- nr 5 1)do wykonawcy należy wykonanie usług polegających na : 2)sprzątaniu codziennym pomieszczeń biurowych,socjalnych i ciągów komunikacyjnych 3)utrzymaniu bieżącym w czystości wyposażenia biurowego i socjalnego, 4)myciu okien - raz na kwartał 5)doczyszczaniu maszynowym wykładzin i posadzek pomieszczeń warsztatowych - raz na kwartał 6)pielęgnacji terenów zielonych ( podlewanie,strzyżenie trawy,krzewów, drzew i inne pielęgnacje roślin zgodnie z opracowaną instrukcją ) - baza MZGK ul. Konstruktorów 7)utrzymaniu w czystości terenów zewnętrznych - chodników i dróg wewnętrznych i zewnętrznych wokół nieruchomości do granic z ulicą Przemysłową i Konstruktorów, 8)sprzątaniu i usuwanie nieczystości oraz odśnieżaniu w okresie zimowym placu manewrowego, chodników i parkingu umożliwiającego sprawną komunikację wewnętrzną oraz chodników przyległych do ulic Przemysłowej i Konstruktorow. 9)odśnieżanie powierzchni dachowych na budynkach UWAGA : wszystkie prace wykonane będą sprzętem specjalistycznym mechanicznym ( min. zamiatarki bezpyłowe ) i profesjonalnymi środkami Wykonawcy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp ustalone przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwieniu oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Formularz cenowy i ofertowy - na lub wg zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art.22 ust.1pkt. 1-3 i art.24 ust.1 pkt. 1-10 i ust.2 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt. 4-8 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: wymagane art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 pzp warunki dotyczą niekaralności osób reprezentujących Wykonawcę. Zaświadczenia o niekaralności muszą zatem dotyczyć osób fizycznych, które reprezentują dany podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. W zależności od rodzaju podmiotu - statusu prawnego ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia wymagana jest informacja w zakresie określonym w: - pkt 4 - w odniesieniu do osób fizycznych, - pkt 5 - w odniesieniu do spółek jawnych, - pkt 6 - w odniesieniu do spółek partnerskich, - pkt 7- w odniesieniu do spółek komandytowych oraz spółek komandytowo- akcyjnych, - pkt. 8 - w odniesieniu do osób prawnych. 7. Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: z obowiązku składania informacji na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, zwolnione są podmioty prowadzące działalność jako osoby fizyczne oraz posiadające status prawny spółek cywilnych. 8. Wykaz realizowanych lub zrealizowanych zamówień z okresu 3 lat - przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, min. 2 zamówień o charakterze ciągłym, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca ich wykonania, łącznie z listami referencyjnymi potwierdzającymi realizację zamówienia z należytą starannością. - zał. Nr 3 do SIWZ, - oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę reprezentującą wykonawcę zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 PLN - złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty bądź oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt. IX ust. 3. 11. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp. ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten w formie oryginału powinien być opatrzony pieczęciami wszystkich wykonawców oraz podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 12. Oferta składana przez konsorcjum musi być utworzona z dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w pkt IX ust. 2-8 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 13. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX. Ust. 3,5,6 i 8 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt. IX ust. 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której te dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IX ust. 14 i 15, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, jeżeli do oferty dołączona będzie kopia tłumaczenia. 17. Wszystkie własne dokumenty muszą być złożone w formie oryginału. 18. Dokumenty uzyskane z innych organów lub instytucji mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wybór formy w jakiej zostanie złożony dany dokument należy do wykonawcy. W przypadku załączenia do oferty kserokopii dokumentu konieczne jest wpisanie na każdej stronie kserokopii daty i złożenie własnoręcznego podpisu osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, poprzedzonego klauzulą za zgodność z oryginałem świadczę. 19. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli w/w dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie później niż w dniu, wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach