Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza ogłasza przetarg
- Adres: 31-272 Kraków, ul. Krowoderskich Zuchów 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6656106 , fax. 012 6336818
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza
ul. Krowoderskich Zuchów 2 2
31-272 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6656106, fax. 012 6336818
REGON: 35000422500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprzątanie pomieszczeń biurowych i użytkowych Urzędu SKarbowego Kraków-Krowodrza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca : Sprzątania pomieszczeń biurowych i użytkowych Urzędu Skarbowego Kraków - Krowodrza w Krakowie, ul. Krowoderskich Zuchów 2: 1. pokoje biurowe (76 pokoi) - 1.420,2 m2 2. pomieszczenia użytkowe - 382,0 m2 3. sanitariaty - 96,4 m2 5. Ponadto sprzątanie: korytarza na parterze 255,8 m2 kas łącznie z korytarzem 42,5 m2 przez cztery miesiące w roku (co trzeci miesiąc począwszy od stycznia 2010r.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp , potwierdzone oświadczeniem - załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ oraz zgodnie z art. 44 pzp dokumentami wymienionymi w części IV niniejszej SIWZ. 2. Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia / nie spełnia. 4. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 3 pzp powiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 poz.605 z 2006 r.) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia powinien złożyć ofertę składającą się z : 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert umożliwiających między innymi identyfikacje osób reprezentujących firmę ; 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert umożliwiających między innymi identyfikacje osób reprezentujących firmę ; oraz n/w oświadczenia : 1. Podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp - załącznik Nr 2. 2. Podpisane przez wykonawcę oświadczenie, iż nie zachodzą warunki określone w art.24 ustawy pzp, wykluczające wykonawcę z postępowania o zamówienie-załącznik Nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tiny.pl/hq3ng
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2016-04-04 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach przy obwodnicy północno-wschodniej Chrzanowa
Dodano: 2016-02-03 - Oczyszczanie Gminy wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy ulicznych ze śmieci i utrzymaniem wiat i przystanków autobusowych w 2016 r.
Dodano: 2015-12-17 - Oczyszczanie Gminy wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy ulicznych ze śmieci i utrzymaniem wiat i przystanków autobusowych w 2016 r.
Dodano: 2015-12-07 - Usuwanie padłych zwierząt z terenów stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków oraz ich utylizacja
Dodano: 2015-11-24 - Utrzymanie czystości pomników, miejsc pamięci narodowej, tablic pamiątkowych, ekranów akustycznych, obiektów inżynierskich i innych powierzchni na terenie Miasta Krakowa
Dodano: 2015-11-18 - Całoroczne utrzymanie Rynku i ciągów pieszo-jezdnych do niego prowadzących
Dodano: 2015-09-24 - SPRZĄTANIE PRZYCHODNI I ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP. Z O.O. ORAZ CZYNNOŚCI OPIEKUŃCZE PRZY PACJENTACH ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO
Dodano: 2015-02-23 - Oczyszczanie Gminy wraz z utrzymaniem i opróżnianiem koszy ulicznych ze śmieci i utrzymaniem wiat i przystanków autobusowych w 2015 r. - etap II
Dodano: 2015-02-11 - SPRZĄTANIE PRZYCHODNI I ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP Z O.O. ORAZ CZYNNOŚCI OPIEKUŃCZE PRZY PACJENTACH ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO
Dodano: 2015-01-02