Przetargi.pl
Sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich oraz usługi powiązane

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich oraz usługi powiązane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia ”Sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich oraz usługi powiązane” obejmuje w szczególności następujący zakres: A. Usługa pielęgnacji drzew i krzewów, w uzgodnieniu z Zamawiającym, obejmująca: a) usługę przycinania żywopłotów – 4 razy w roku (czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień), dodatkowo podcinanie pojedynczych odrostów w zależności od potrzeb b) usługę okrzesywania drzew – systematycznie, tak aby nie dopuścić do wyrastania nowych odrostów, c) cięcia drzew nowo posadzonych (do 3 lat od posadzenia) i krzewów ozdobnych: formujące pokrój drzew, ograniczające rozmiary roślin, przesadzanych, cięcia sanitarne, odmładzające, cięcia dla zapewnienia bezpieczeństwa, jeden raz w roku, wiosną lub jesienią, w zależności od gatunku, usuwanie suchych i złamanych gałęzi (do wysokości 5m) d) zgłaszanie Zamawiającemu przez Wykonawcę w miarę potrzeb i w chwili stwierdzenia realnego zagrożenia, drzew wymagających usunięcia, e) usuwanie wiatrołomów i złomów – 20 sztuk w ciągu roku. B. Naprawa, konserwacja i utrzymanie wyposażenia placów zabaw oraz elementów małej architektury obejmująca: a) pomniki - obelisk w parku przy ul. Pocztowej, - pomnik Wojciecha Kętrzyńskiego na Pl. Marsz. J. Piłsudskiego, - pomnik w Hołdzie Poległym, Pomordowanym i Zamęczonym Polakom – Obrońcom Ojczyzny 1939 – 1956 przy Pl. Armii Krajowej b) fontanny i wodotryski: - ul. Pocztowa, - Pl. M.J. Piłsudskiego, - Pl. Grunwaldzki, - ul. Żeromskiego – ogród różany Czyszczenie, mycie, usuwaniu zanieczyszczeń jeden raz w tygodniu, dokładne mycie i usuwanie zanieczyszczeń przed każdym świętem lokalnym i państwowym; c) wyposażenia placów zabaw dla dzieci i urządzeń rekreacyjnych: - uzupełnianie piasku w piaskownicach na bieżąco, wymiana piasku w piaskownicach dwa razy w roku, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy, łącznie 19 sztuk piaskownic, około 120 ton piasku o grubości frakcji 0,2mm. - naprawa elementów wyposażenia placów zabaw, naprawa ławek parkowych (190sztuk), koszy parkowych (132szuki); - w przypadku dewastacji elementów wyposażenia placów zabaw powyżej 30% Zamawiający pokrywa koszty naprawy urządzenia, d) dokonywanie przeglądu stanu technicznego wyposażenia placów zabaw dla dzieci i urządzeń rekreacyjnych (dwa razy – wiosną i latem) i bieżąca konserwacja wszystkich urządzeń; e) ustawianie nowych, zakupionych przez Zamawiającego (do 10 sztuk), zmiany miejsca już ustawionych (do 20 sztuk) f) bieżąca konserwacja i obsługa, polegająca na opróżnianiu 1 raz w tygodniu, 114 pojemników na psie odchody wraz z zakupem 5 tyś papierowych torebek na psie odchody. C. Usługa w zakresie trawników obejmująca: a) systematyczne koszenie trawników (maksymalna wysokość trawy do 10 cm) wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem ściętych nieczystości; b) systematyczne grabienie i wywóz skoszonej trawy, liści i śmieci; c) naprawa trawników w miejscach ubytku, polegająca na odpowiednim przygotowaniu gleby i dosianiu nasion lub położeniu nowej darni (nasiona zakupione przez Zamawiającego); d) renowacja trawnika (do 20% ogólnej powierzchni trawnika, ujętej w załączniku nr.1) w przypadku, gdy na całej jego powierzchni stwierdzono niekorzystne i postępujące zmiany, a zwykła pielęgnacja nie dała wyraźnej poprawy. e) nieużytki wykaszane 1 raz w trakcie trwania umowy, w okresie czerwiec, lipiec. D. Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych obejmująca: a) pielęgnację kwietników i rabat bylinowych, zgodnie z wykazem w załączniku nr 1 b) przygotowanie podłoża po zimie do wysadzania roślin, c) obsadzanie roślinami jednorocznymi, zakupionymi przez Wykonawcę i Zamawiającego, miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego w okresie od 15 maja do 15 czerwca. Wykonawca jest zobowiązany do kupienia i posadzenia roślin według poniższego zestawienia: - 3 000 sztuk z gatunku bratek, żeniszek, aksamitka, smagliczka, starzec i inne w tej grupie cenowej, Należy kupować rośliny I gatunku, zdrowe, które osiągnęły pełną wartość dekoracyjną (są w pełni bądź początkowej fazie kwitnienia lub uzyskały wymaganą wartość ozdobną ulistnienia). Rodzaj, gatunek, kolorystykę i schemat nasadzeń jednorocznych i wieloletnich należy uzgodnić z Zamawiającym każdorazowo. Wysadzanie roślin jednorocznych następować będzie według planu nasadzeń uzgodnionym z Zamawiającym do 10 maja, d) obsadzenie kwietników i miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego niskimi bylinami, odpowiednimi krzewami i drzewami zakupionymi przez Zamawiającego, e) montaż i demontaż donic z kwiatami (360 sztuk), donice kupuje Zamawiający f) pielenie, spulchnianie, podlewanie roślin systematycznie, wielokrotnie w zależności od potrzeb i pogody, g) usuwanie przekwitłych kwiatów i kwiatostanów, zasychających liści roślin jednorocznych i wieloletnich, h) uzupełnienie kory lub innych materiałów służących do ściółkowania powierzchni, zakupionych przez Zamawiającego, i) nawożenie kwietników i pozostałych nasadzeń nawozami mineralnymi, zakupionymi przez Zamawiającego, co najmniej dwa razy w ciągu roku (w tym w trakcie sadzenia), j) przygotowanie gleby we właściwym stanie na zimę – głęboka skiba, k) przycinanie pędów roślin wieloletnich, okrywanie rabat na zimę ( w zależności od gatunku nasadzeń) E. Sprzątanie oraz usługi sanitarne obejmujące utrzymanie w czystości podwórzy, ciągów pieszych, jezdnych i wjazdów, na bieżąco usuwanie, zbieranie, zamiatanie i wywóz zanieczyszczeń, zgodnie z załącznikiem nr 1 do istotnych postanowień umowy. F. Usługa sprzątania przystanków autobusowych obejmująca utrzymanie w czystości terenu na powierzchni wiat przystankowych i słupków przystankowych zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy. Przyjęto 8m2 na każdy przystanek i słupek, co łącznie daje 192m2 powierzchni do sprzątania 2 razy w tygodniu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i przetwarzania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót wymienionych w lit. A, C ,D, E, F oraz zagospodarowania odpadów biodegradowalnych. Wykonawca w cenie ofertowej winien uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem, zbieraniem i przetwarzaniem odpadów. 3. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia określone w punkcie poprzedzającym świadczone będą na terenach należących do Gminy Miejskiej Kętrzyn na powierzchni określonej w zał. nr 1 do istotnych postanowień umowy stanowiących zał. nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowy wykaz placów zabaw dla dzieci stanowi załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy stanowiących zał. nr 7 do SIWZ. 5. Szczegółowy wykaz przystanków stanowi załącznik nr 3 do istotnych postanowień umowy stanowiących zał. nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac zamiennych, przy czym przez prace zamienne rozumie się wykonanie tego samego rodzaju prac w danym zadaniu, lecz na innym terenie na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia z zachowaniem ilości (powierzchni) wykonanej usługi, bez konieczności zmiany warunków umowy w formie aneksu. 7. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, a polegających na bezpośrednim wykonywaniu usług: a) związanych z nasadzeniem i pielęgnacją roślin, pielęgnacją trawników, b) związanych z naprawą, konserwacją i utrzymaniem wyposażenia placów zabaw oraz elementów małej architektury, c) polegających na sprzątaniu terenów zielonych - na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018, poz. 108 z późn. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy - załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 21 ze zm.) lub oświadczenie o współpracy Wykonawcy z podmiotem posiadającym zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, b) zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 21 ze zm.) lub oświadczenie o współpracy Wykonawcy z podmiotem posiadającym zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, c) zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 21 ze zm.) lub oświadczenie o współpracy Wykonawcy z podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 4) dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach